Informacje dla studentów I roku. Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Drodzy Studenci,

 

jeśli rozpoczynacie właśnie naukę w DSW i u progu nowego roku akademickiego poszukujecie odpowiedzi na kluczowe pytania, zachęcamy do zapoznania się z naszym wpisem w aktualnościach "Informacje dla studentów I roku. Odpowiedzi na najczęstsze pytania". Znajdują się w nim informację między inny mi o planach zajęć, legitymacjach studenckich, stypendiach i wielu innych istotnych kwestiach.

Kurs BHP dla studentów. Ważna informacja

19.10.2021 r. 

Drodzy Studenci,
Każdy student rozpoczynający studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej zobowiązany jest do zapisania się na platformie Moodle do kursu BHP dla studentów oraz jego ukończenia.  

 

Logowanie do platformy Moodle odbywa się poprzez wpisanie loginu i hasła takiego jak do systemów MS Teams oraz USOSWeb. Adres platformy Moodle to: https://moodle2.e-wsb.pl 
 

Kurs znajduje się w zakładce DSW -> Obowiązkowe dla studenta -> BHP.  Hasło do zapisania się do kursu to : BHP_zima_21/22!!

Kurs składa się z trzech modułów: ogólnych przepisów BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz pierwszej pomocy przedmedycznej. Niniejszy kurs e-learningowy zastępuje stacjonarny kurs akademicki.

 

Aby otrzymać zaliczenie z kursu BHP należy z każdego testu z 3 modułów uzyskać min. 60% w jednym z dwóch podejść. 

 

Termin zaliczenia kursu upływa 30 listopada 2021 roku.  Kurs otwarty jest od 18 października. Po terminie zaliczenia kursu, kurs będzie niedostępny.

Niezarejestrowanie się do platformy oraz niezaliczenie jednego z testów skutkują niezaliczeniem w całości kursu BHP i wpisaniem oceny negatywnej do systemy USOSweb.

 

Osoby, które z różnych przyczyn wcześniej nie zaliczyły kursu w poprzednim roku mają taką możliwość teraz.

 

Kurs został przygotowany przez specjalistę ds. BHP mgr Wojciecha Szymborskiego oraz Pracownię Edukacji Zdalnej.

 

Życzymy powodzenia!
Pracownia Edukacji Zdalnej
Stanisław Lota
Wojciech Szymborski 

 

Minimalne wymagania techniczne: Przeglądarka internetowa Microsoft Edge / Google Chrome / Mozilla Firefox

 

Opieka merytoryczna oraz zaliczenia: wojciech.szymborski@dsw.edu.pl 

Opieka techniczna : pez@dsw.edu.pl | michal.stanczak@dsw.edu.pl

Inauguracja roku akademickiego 2021/2022

Drodzy Studenci,

15.10.2021 o godzinie 18:00 odbędzie się uroczysta inauguracja nowego roku akademickiego. Wydarzenie poprowadzone w formule online obejrzeć będzie można na naszym kanale na YouTube, jednak nie będzie to film publiczny. Dlatego tak ważny jest link do transmisji, który przesłany został mailingiem oraz został zamieszczony w USOS WEB. Na wypadek braku otrzymania linka bardzo prosimy o kontakt pod adresem e-mail magdalena.brzeczek@dsw.edu.pl 

Wsparcie finansowe dla studentów - broszura MEiN

Drodzy Studenci,

 

zachęcamy do zapoznania się z treścią broszury przygotowanej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, która dotyczy wsparcia finansowego dla studentów. Znajdują się w niej opisy kluczowych form udzielania takiego wsparcia, a wśród nich:

  • stypendium socjalne
  • stypendium rektora 
  • stypendium dla osób niepełnosprawnych
  • zapomoga
  • kredyt studencki

 

Broszura dostępna jest do pobrania TUTAJ.

 

Dodatkowe informacje znajdują się pod LINKIEM.

Szkolenia z obsługi Microsoft Teams dla studentów - terminy

Drodzy Studenci,

 

poniżej znajduje się harmonogram szkoleń z obsługi MS Teams, który jest narzędziem niezbędnym do realizacji zajęć w formule online. Zapraszamy do zaplanowania udziału w takim szkoleniu.

 

Terminy szkoleń z obsługi Microsoft Teams.

Przypomnienie sposobu logowania - MS Teams, USOSweb

Drodzy Studenci,

 

zachęcamy, by jeszcze przed pierwszymi zajęciami przypomnieć sobie sposób logowania do platform MS Teams oraz USOS Web. Dane do obu platform są takie same. Szczegółowe instrukcje znajdują się pod poniższymi linkami:

 

Nowy sposób kodowania przedmiotów w MTeams

Szanowni Państwo,
 
Uprzejmie informujemy, że od semestru zimowego 2021/2022 zostały utworzone nowe kody przedmiotów w MTeams.
Kodowanie tegoroczne odbywa się wg schematu: nazwa_przedmiotu_typ zajęć_opis grupy_kod przedmiotu_2021/22Z_DSW.
Przykład z objaśnieniem znajduje się TUTAJ.

Ubiegłoroczne kody przedmiotów zostają bez zmian tzn. zaczynają się od GTA_DSW_cykl dydaktyczny nazwa przedmiotu_kod przedmiotu.
 

Informacje dotyczące kształcenia językowego dla studentów z roku akademickiego 2020/2021

Informacje dotyczące kształcenia językowego dla studentów  studiów licencjackich oraz  jednolitych studiów magisterskich, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2020/2021.

 

Drodzy Studenci,
Wszystkich, którzy dołączyli na studia od drugiego semestru (letniego) chcielibyśmy poinformować o konieczności odbycia zajęć z języka obcego na platformie językowej Moodle.


Dla studiów niestacjonarnych nie ma przewidzianych zajęć z lektorem – odbywają się one w całości online. W celu rozpoczęcia pracy na platformie prosimy zalogować się na https://moodle2.e-wsb.pl/login/index.php używając loginu i hasła z USOS.


Wszystkie informacje niezbędne do rozpoczęcia pracy, terminy oraz podział materiału na poszczególne semestry znajdziecie po zalogowaniu na stronie kursu.


Zajęcia z języka obcego na platformie Moodle są obowiązkowe.


W razie pytań proszę kontaktować się z mgr Piotrem Skibickim mailowo:  piotr.skibicki@dsw.edu.pl   lub na konsultacjach na MSTeams: czwartek 13:30 - 14:30 oraz sobota 8:00 - 9:00.

 

Zasady pracy na Moodle dla tych z Was, którzy kontynuują pracę na platformie pozostają bez zmian. Na stronie jest już dostępna uaktualniona instrukcja i gorąco zachęcamy do zapoznania się z nią. Przypominamy również o tym, że w nowym semestrze do każdego poziomu językowego zostanie dodany moduł języka specjalistycznego. Tych, którzy zaliczyli już dotychczasowe składowe kursu zachęcamy do ponownego odwiedzenia platformy. Nowe moduły są obowiązkowe i niezbędne do zaliczenia kursu.

Informacja o przedłużeniu legitymacji studenckich

Szanowni Studenci,


w dniu 15.08.2021 r. weszło w życie rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki, uchylające wcześniejsze rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego.


W związku z tym od  1 października 2021 r. wracamy na zajęcia w mury uczelni. Ważne jest również,  że z dniem 15 października kończy się dotychczasowa ważność legitymacji studenckich.


Od 1 października 2021 r. zapraszamy do dziekanatu ( od wtorku do czwartku, w godzinach od 10.00 do 14.00) celem przedłużenia legitymacji studenckich na nowy semestr.
 

Komunikat w sprawie kształcenia w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022

10.09.2021
Szanowni Państwo,


Informujemy, że zajęcia dydaktyczne w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022 prowadzone będą w Dolnośląskiej Szkole Wyższej w systemie hybrydowym, zgodnie z Zarządzeniem nr 23/2021 Rektora Dolnośląskiej Szkoły Wyższej z siedzibą we Wrocławiu z dnia 1 września 2021 r. 


Na studiach stacjonarnych zajęcia realizowane będą w formie bezpośredniego kontaktu z prowadzącymi w siedzibie Uczelni, z możliwym komponentem zajęć odbywających się synchronicznie (MS Teams) oraz asynchronicznie (Platforma Moodle), co zostanie określone szczegółowo w planach zajęć oraz w konsultacji z prowadzącymi.


Na studiach niestacjonarnych zajęcia realizowane będą zarówno w formie bezpośredniego kontaktu z prowadzącymi w siedzibie Uczelni jak i synchronicznie, w czasie rzeczywistym, za pomocą metod i technik kształcenia na odległość, z komponentem zajęć odbywających się asynchronicznie (Platforma Moodle). Należy przez to rozumieć, że określone zjazdy w całości będą odbywać się w salach dydaktycznych lub w całości synchronicznie (MS Teams). Oznaczenie zjazdów „na żywo” i „on-line” zawierają plany zajęć.


Informujemy, że wszystkie zajęcia dla studentów DSW zaplanowane do końca września 2021 będą odbywały się za pomocą metod i technik kształcenia na odległość, w czasie rzeczywistym (MS Teams). 


Jednocześnie podkreślamy, że, szczególnie wobec pogorszenia sytuacji pandemicznej i uzasadnionej tym potrzeby, zastrzegamy możliwość zmiany sposobu organizacji zajęć dydaktycznych, o czym bezzwłocznie zostaną Państwo zawiadomieni.


Życzymy owocnych przygotowań do nowego roku akademickiego, z radością oczekując na spotkanie z Państwem w murach naszej Uczelni!


Władze Dolnośląskiej Szkoły Wyższej 
 

Planowane terminy rozp. 1 zajęć w sem. zimowym 21/22 dla II, III, IV roku studiów niestacjonarnych

Szanowni Państwo, 

W załączniku zostały zamieszczone planowane terminy rozpoczęcia 1-szych zajęć w sem. zimowym 21/22 dla grup niestacjonarnych kontynuujących studia na II, III, IV roku. 
 

Terminy zjazdów w sem. zimowym 21/22 dla I TOKU:
18-19 września 2021 r. 
02-03 października 2021 r. 
16-17 października 2021 r. 
30-31 października 2021 r. 
13-14 listopada 2021 r. 
27-28 listopada 2021 r. 
11-12 grudnia 2021 r. 
08-09 stycznia 2022 r. 
22-23 stycznia 2022 r. 
05-06 lutego 2022 r. 


Terminy zjazdów w sem. zimowym 21/22 dla II TOKU:
25-26 września 2021 r. 
09-10 października 2021 r. 
23-24 października 2021 r. 
06-07 listopada 2021 r. 
20-21 listopada 2021 r. 
04-05 grudnia 2021 r. 
18-19 grudnia 2021 r. 
15-16 stycznia 2022 r. 
29-30 stycznia 2022 r. 
12-13 lutego 2022 r. 

 

POBIERZ PDF >> Planowane terminy rozpoczęcia 1-szych zajęć w sem. zimowym 21/22 dla grup niestacjonarnych kontynuujących studia na II, III, IV roku

Pomoc materialna dla studentów i doktorantów

Studia to inwestycja która się zwraca, ale na początku, dla części z Was, może się wiązać ze sporym wysiłkiem finansowym. Zobacz, z jakich stypendiów i zniżek, które poratują Twój budżet, możesz skorzystać będąc studentem Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.


Pamiętaj, że na naszej uczelni korzystasz nie tylko ze stypendiów fundowanych z budżetu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, czyli tych samych, z których mogą skorzystać studenci uczelni publicznych. Można również starać się o stypendia w konkursach takich jak: Konkurs Rektora Dolnośląskiej Szkoły Wyższej na najlepszą pracę licencjacką, Stypendia POWER, konkurs dla studentów o stypendium Rektora Ambasador DSW.


Informujemy, że wnioski stypendialne będzie można wypełniać na platformie USOSweb od 09.10.2021r.  do 31.10.2021r. W roku akademickim 2021/2022 po zarejestrowaniu, wydrukowany i podpisany wniosek wraz z kompletem dokumentów można przesłać na adres mailowy stypendia@dsw.edu.pl lub dostarczyć do Działu Obsługi Finansowej Studenta ul. Strzegomska 55 pok.107a.

 

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów i uczestników studiów doktoranckich DSW.

Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się bezpośrednio z Działem Obsługi Finansowej Studenta. 

Książkomat dla czytelników biblioteki DSW. Jak z niego skorzystać? 

5 marca 2021 r. 

 

Z radością informujemy, że od 5 marca do dyspozycji czytelników jest już książkomat. Ułatwi czytelnikom wygodne odebranie zamówionych książek, bez względu na godziny otwarcia biblioteki. Jak skorzystać z książkomatu? Poniżej prezentujemy krótką instrukcję, na naszym profilu FB zamieścimy też filmik instruktażowy. Zapraszamy do kontaktu. 


Jak wypożyczyć książki i odebrać w książkomacie? 

1. Należy zrobić zamówienie w katalogu Integro. 
2. Wybrać miejsce dostarczenia- Agenda-> Książkomat.
3. Po otrzymaniu wiadomości odwiedzić książkomat, który stoi w budynku uczelni przy ul. Strzegomskiej 55 (hol przy wejściu). 
4. Sczytać kartę czytelnika czytnikiem na książkomacie.
5. Po otwarciu skrytki wyjąć książki.
6. Zamknąć skrytkę.
7. Opcjonalnie wydrukować i odebrać potwierdzenie. 


POBIERZ INSTRUKCJĘ W PDF :) 

 

Zapraszamy serdecznie do korzystania z zasobów biblioteki i odbierania książek z książkomatu, który umieszczony jest w holu budynku uczelni na Strzegomskiej 55. Budynek jest otwarty od poniedziałku do niedzieli od godz. 8 do 21. 
 

 

Książki można też zamówić mailowo i odebrać w tradycyjny sposób w godzinach otwarcia biblioteki. 

 

Jak zamówić książki? 
Przypominamy, że z powodu pandemii zamówienia na książki z biblioteki przyjmujemy tylko MAILOWO oraz poprzez zamówienie w katalogu INTEGRO.

 

Prosimy piszcie na adres rezerwacja.ksiazka@dsw.edu.pl. Pamiętajcie, aby przed zamówieniem egzemplarza sprawdzić jego dostępność.

 

Jesteśmy dla Was dostępni 6 dni w tygodniu od godziny 9 do 14. Wtedy też realizujemy zamówienia. Po odbiór książek zapraszamy dopiero,  gdy otrzymacie ZWROTNEGO MAILA z informacją, że jest ono zrealizowane. 

 

Pamiętajcie, że obsługujemy tylko czytelników w MASECZKACH. W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. 

 

Kontakt do biblioteki. Tel.: +71 356 15 02, e-mail: biblioteka@dsw.edu.pl 

 

Nowości w Bibliotece DSW.  Najnowsza wersja Prolib Integro 

 

Starając się nadążyć za nieustającym postępem w technologii zmieniamy się. Od 1 marca pracujemy w najnowszej wersji systemu Prolib Integro.

 

Wiąże się to między innymi z tym, że nasze zbiory dostępne są w nowoczesnej wersji multiwyszukiwarki INTEGRO. Katalog elektroniczny daje możliwość wyszukiwania pełnotekstowego, podpowiadania w zapytaniach treści i składni słów oraz wykorzystywania gotowych filtrów. Dodatkowo, na głównej stronie wyszukiwarki jest dostęp do serwisu „Wolne lektury” i platformy książek elektronicznych  „IBUK Libra”.

 

Kto jeszcze nie posiada kodu do korzystania z pełnotekstowej bazy IBUK Libra zapraszamy do wypożyczalni – najwyższy czas. Od teraz nowa przeglądarka znacznie ułatwia przeszukiwanie tych zasobów.

 

Zakładka "Twoja półka" pozwala na tworzenie własnych działów, do których możemy dodawać wyszukane książki. Zostaną one zapamiętane na naszym koncie. Nic tylko korzystać w pełni. Serdecznie zapraszamy! 

Zarządzenie Kanclerza i procedura w zakresie bezpieczeństwa pandemii COVID-19

Zarządzenie Kanclerza w  sprawie wprowadzenia zasad BHP podczas realizacji zajęć dydaktycznych o charakterze praktycznym w trybie kontaktu bezpośredniego w siedzibie Uczelni.


Działając na podstawie art. 207 § 1 zd. 1 i § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. ze zm.) oraz art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U.2020.85 t.j. ze zm.), jak też na podstawie § 52 ust. 1 Statutu DSW oraz pełnomocnictwa Rektora z 1.10.2019 r. zarządzam co następuje:


§ 1
 

Niniejszym wprowadzam w Dolnośląskiej Szkole Wyższej z siedzibą we Wrocławiu zasady BHP obowiązujące podczas realizacji zajęć dydaktycznych o charakterze praktycznym w trybie kontaktu bezpośredniego w siedzibie Uczelni, które mają na celu zapewnienie bezpiecznych i zgodnych z przepisami prawa warunków funkcjonowania dla studentów i prowadzących zajęcia o charakterze praktycznym w okresie epidemii COVID-19.


§    2
 

1.    Na terenie Uczelni może przebywać wyłącznie osoba zdrowa, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną. Na terenie Uczelni nie przebywają studenci i nauczyciele, którzy są chorzy, przebywają w domu z osobą odbywającą kwarantannę lub izolację w warunkach domowych, albo sami są objęci kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.

2.    Wszyscy przebywający w budynkach Uczelni są zobowiązani do noszenia maseczek ochronnych lub przyłbic.

3.    Studenci przebywający na terenie Uczelni oraz osoby prowadzące zajęcia są zobowiązani do częstego mycia i dezynfekowania rąk środkami odkażającymi lub noszenia jednorazowych rękawiczek.

4.    Przed wejściem do sali zajęciowej każdy uczestnik zajęć oraz prowadzący ma obowiązek zdezynfekowania rąk. Środki odkażające udostępnione są na terenie Uczelni.

5.    Wszystkie osoby przebywające w sali, w której prowadzone są zajęcia, zobowiązane są zakryć usta i nos (maseczka lub przyłbica).

6.    Wszystkim przebywającym w budynkach DSW zaleca się zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego pomiędzy osobami, wynoszącego 1,5 metra.


§    3
 
1.    Zajęcia są organizowane z uwzględnieniem maksymalnego ograniczenia przemieszczania się studentów po terenie Uczelni DSW, w szczególności poprzez przypisanie grup do konkretnych sal zajęciowych w ciągu całego dnia kształcenia.

2.    Prowadzący zajęcia sporządzają listę obecności.

3.    Jeśli to możliwe miejsca do siedzenia należy zorganizować w taki sposób, aby pomiędzy osobami zachowany był co najmniej 1,5 metrowy odstęp w każdym kierunku.

4.    Pomieszczenia, w których prowadzone są zajęcia, powinny być regularnie wietrzone w tym, nie rzadziej niż podczas każdej przerwy w zajęciach.

5.    Miejsca siedzące i powierzchnie dotykowe należy dezynfekować przed i po każdych zajęciach.

6.    Informacje o doraźnych zmianach w harmonogramie zajęć podaje się do wiadomości studentom i nauczycielom akademickim przez ogłoszenie ich na stronie internetowej Uczelni.

7.    Za przystosowanie budynków i sal zajęciowych do realizacji zajęć dydaktycznych w trybie kontaktu bezpośredniego w siedzibie Uczelni odpowiedzialny jest Dyrektor Działu Administracyjno-Gospodarczego, który stosuje się w szczególności do wytycznych GIS.
 

§    4
 

1.    O podejrzeniu zakażenia wirusem SARS-CoV-2 prowadzący zajęcia i studenci zobowiązani są niezwłocznie poinformować telefonicznie, prowadzącego zajęcia i koordynatorów ds. BHP.

2.    Osoba, której zgłoszono przypadek podejrzenia zakażenia SARS-CoV-2, bezzwłocznie zawiadamia o tym Kanclerza, który zawiadamia właściwy organ Inspekcji Sanitarnej.

3.    Kanclerz bezzwłocznie podejmuje działania ograniczające potencjalne ryzyko zakażenia innych pracowników i studentów.

4.    W przypadku wystąpienia u pracownika lub studenta objawów wskazujących na zakażenie wirusem SARS-CoV-2 w czasie przebywania na terenie Uczelni, należy stworzyć możliwość tej osobie do przemieszczenia się do odrębnego pomieszczenia z wydzielonym dostępem do sanitariatu, a w wyjątkowych przypadkach do wyznaczonego miejsca z zapewnieniem min. 2 m odległości od innych osób oraz skontaktować się z: Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną we Wrocławiu i postępować zgodnie z wytycznymi pracowników PSSE lub osób dyżurujących w infolinii.

5.    Gdy stan zdrowia osoby z objawami zakażenia wirusem SARS-CoV-2 pogarsza się, należy wezwać pogotowie ratunkowe, celem niezwłocznego przewiezienia jej do najbliższego oddziału zakaźnego, a o zaistniałej sytuacji niezwłocznie poinformować Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. Należy poddać sprzątaniu obszar, w którym poruszała się ta osoba, wraz z dezynfekcją powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty).

6.    W sytuacji opisanej w ust. 4 ustala się listę osób przebywających w tym samym czasie w części/częściach obiektu, w których przebywała osoba podejrzana o zakażenie, co będzie pomocne w prowadzeniu dochodzenia epidemiologicznego przez Państwową Inspekcję Sanitarną.
7.    Realizację zadań, o których mowa w ust. 4 i 5, zapewnia Dyrektor Działu Administracyjno-Gospodarczego.

8.    Prowadząc działania prewencyjne należy stosować się do procedur opisanych w zarządzeniu i bezwzględnie przestrzegać w procesie komunikacji zasad poufności informacji dotyczącej stanu zdrowia pracowników.

 

Kanclerz DSW

Krzysztof Kamiński

 

ZARZĄDZENIE >>>  W PDF

 

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA W OKRESIE PANDEMII COVID-19
NA TERENIE DOLNOŚLĄSKIEJ SZKOŁY WYŻSZEJ WE WROCŁAWIU

 

§ 1


Ogólne zasady organizacji prac
 

1.    DSW funkcjonuje zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, wytycznymi GIS, MZ, MNiSW oraz w oparciu o akty prawa wewnętrznego stanowione przez organy do tego upoważnione.
2.    Na terenie Uczelni nie mogą przebywać osoby chore, z objawami choroby, przebywają na kwarantannie lub w izolacji.
3.    Wszystkie osoby przebywające na terenie Uczelni są zobowiązanie do noszenia maseczek ochronnych lub przyłbic zakrywających usta i nos.
4.    Po wejściu na teren Uczelni należy bezwzględnie skorzystać z płynu do dezynfekcji rąk.
5.    Zaleca się częste mycie rąk wodą ze środkiem myjąco-dezynfekującym, który znajduje się w pojemniku obok umywalek. O braku środka myjąco-dezynfekującego w pojemniku należy niezwłocznie poinformować pracowników recepcji.
6.    Zużyte środki ochrony indywidualnej należy wrzucić do kosza wyposażonego w jednorazowy worek.
7.    Sale dydaktyczne i pomieszczenia biurowe powinny być systematycznie wietrzone.
8.    Sale, w których odbywają się zajęcia dydaktyczne są sprzątane i dezynfekowane co najmniej raz dziennie.
9.    Wszystkie pracownie komputerowe są wyposażone w sterylizator powietrza UV-C.

 

§ 2


Organizacja zajęć – informacja dla studentów

 

1.    W zajęciach może uczestniczyć osoba zdrowa, której domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych.
2.    Studenci powinni być wyposażeni w maseczkę zakrywającą usta i nos, która jest obowiązkowa na terenie Uczelni. Maseczki i rękawiczki jednorazowe są dostępne na recepcji każdego z budynków.
3.    Jeżeli pracownik Uczelni/osoba prowadząca zajęcia zaobserwuje u studenta objawy mogące wskazywać na infekcję dróg oddechowych, w tym w szczególności gorączkę i/lub kaszel, to natychmiast należy odizolować go od pozostałych studentów. Pracownik Uczelni/osoba prowadząca zajęcia zbiera dane studenta (imię, nazwisko, numer telefonu). 
Jednocześnie należy wdrożyć procedurę postępowania na wypadek podejrzenia zakażenia studenta/wykładowcy koronawirusem SARS-CoV-2 lub chorobą COVID-19.
4.    Student, który uzyskał dodatni wynik badania zakażenia wirusem SARS-CoV-2 zobowiązany jest  niezwłocznie powiadomić o tym fakcie (telefonicznie lub mailowo) uczelnianego koordynatora ds. COVID-19. Dane koordynatorów są dostępne na recepcji.
5.    W budynkach Uczelni obowiązują ogólne zasady bezpieczeństwa i higieny. Student powinien unikać większych skupisk osób, zachować dystans poruszając się po korytarzach, w toaletach i innych pomieszczeniach wspólnych.
 

§ 3

 


Zasady korzystania z biblioteki
 

1.    Zamówienia przyjmowane są  tylko i wyłącznie drogą mailową. Zamówienia należy składać  na  adres: rezerwacja.ksiazka@dsw.edu.pl
2.    Przed złożeniem zamówienia należy sprawdzić dostępność pozycji książkowej w katalogu on-line: katalog.dsw.edu.pl/catalog
3.    Po odbiór zamówienia zapraszamy dopiero, po otrzymaniu ZWROTNEGO MAILA z informacją, że jest ono zrealizowane. Książki są wydawane w godzinach dyżuru biblioteki. 
4.    Karty obiegowe można podbić w godzinach dyżuru biblioteki lub on-line pisząc na  adres: biblioteka@dsw.edu.pl
5.    Czytelnicy odwiedzający bibliotekę zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych lub przyłbic zakrywających usta i nos.

Kontakt z biblioteką: 
Tel.:  71 356 15 02, adres mailowy: biblioteka@dsw.edu.pl
Dyżur biblioteki: 
poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, sobota i niedziela w godzinach od 9:00 do 14:00

 

§ 4


Postanowienia końcowe
 

1.    Jeżeli sytuacja epidemiologiczna będzie zagrażać bezpieczeństwu i zdrowiu pracowników oraz studentów, władze Uczelni wprowadzą odpowiednie zmiany w codziennym funkcjonowaniu Uczelni oraz w sposobie realizacji zajęć dydaktycznych.
  
CAŁA PROCEDURA W PDF.