Informacje o Dziale Obsługi Finansowej Studenta

Dział Obsługi Finansowej Studenta dedykowany jest załatwianiu spraw związanych z opłatami za studia i pomocą materialną dla studentów. Pracownicy DOFSu rozwieją Twoje wątpliwości dot. czesnego, rzetelnie i sprawnie pomogą Ci w złożeniu wniosku np. o stypendium socjalne lub zapomogę oraz, jeśli będziesz tego potrzebować, przygotują dokumenty potwierdzające wnoszenie opłat za studia.

Zapraszamy!
 


Co załatwisz w Dziale Obsługi Finansowej Studenta?

  • wniesiesz podanie w sprawie dot. opłat za studia (przesunięcie terminu, zmiana sytemu płatności itp.);
  • złożysz podanie o przyznanie stypendium;
  • złożysz wniosek o przyznanie zapomogi;
  • odbierzesz zaświadczenie o wnoszeniu opłat za studia;
  • otrzymasz fakturę VAT potwierdzającą opłaty czesnego;
  • uzyskasz rzetelne informacje dot. zasad wnoszenia opłat za studia i możliwości zmian w tym zakresie;
  • otrzymasz wsparcie w procesie ubiegania się o pomoc materialną.
     

Skontaktuj się z nami *UWAGA W dniu 13.08.2021r Dział będzie ZAMKNIĘTY

Dokładamy starań, by jak najwięcej spraw załatwiać zdalnie.
Zapraszamy do kontaktu mailowego i telefonicznego:

Stacjonarnie pracownicy DOFS czekają na Ciebie w biurze 107a na I piętrze przy ulicy Strzegomskiej 55 w dniach: 

  • wtorek: 10:00-14:00
  • środa: 10:00-14:00
  • czwartek: 10:00-14:00
  • sobota: 10:00-14:00 (od 18.09.2021 w trakcie zjazdów)
Do pobrania
Przesunięcie terminu wpłaty
Rozłożenie na raty zaległych opłat
Zamówienie na fakturę

Obsługa stypendialna

Pracowni DOFSu udzielą Ci wszelkich wyjaśnień i wsparcia w procesie ubiegania się o świadczenia pomocy materialnej. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Stypendia i zniżki.