dr Klaudia Migasiewicz

Trener i wykładowca akademicki z zakresu umiejętności menedżerskich i interpersonalnych, przedsiębiorczości, kreatywności, rozwoju startupów, train the trainers. Prowadzi badania na temat klastrów i startupów. Przez wiele lat doświadczenie zdobywała w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie pełniła funkcję Dyrektora Centrum Kształcenia Ustawicznego oraz kierownika studiów podyplomowych Kierownik zespołu – team leader (we współpracy z IBM GSDC), Akademia startupu i innowacyjnego biznesu (autor programu) oraz Zarządzanie ekspansją zagraniczną i rozwojem (we współpracy z CCC SA). Koordynowała wiele inicjatyw. Była Prezesem FEB – Forum Edukacji Biznesowej UEW, w ramach którego zrealizowała dziesiątki spotkań i cykli warsztatów z przedstawicielami świata biznesu oraz konkurs Akademia Talentów. Wzięła udział m.in. w Szkole Trenerów i Szkole Liderów. 

dr Danuta Studencka-Derkacz

dr nauk społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany menedżer Prince 2 oraz mediator. Absolwentka Filozofii-Komunikacji społecznej oraz Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.  Od 18 lat pracuje na rynku mediów i public relations. Przeszła drogę od dziennikarza newsowego, przez dziennikarstwo modowe, po dziennikarstwo specjalistyczne. Była wydawcą i redaktorem naczelnym oraz menedżerem projektów unijnych. Od 7 lat wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Organizatorka 3 edycji TEDxWSB. Była menedżerem kilku projektów finansowanych z Unii Europejskiej, w których realizowała m.in. gry VR-owe oraz zajęcia z robotyki. Możecie ją spotkać na zajęciach z takich przedmiotów m.in. jak media relations, public relation, e-PR, rozwiązywanie konfliktów, komunikacja społeczna oraz netykieta biznesowa, instumentarium reklamy i PR, sytuacje kryzysowe, komunikacja marketingowa, content marketing, monitoring social mediów. 

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej. Prowadzi część warsztatów narzędziowych.  

Maciej Wróblewski

Menedżer marketingu z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w sektorze reklamy online, obecnie szef marketingu w Prowly. Współpracował z firmami z wielu branż, w tym e-commerce, software house, HR oraz travel. W ostatnich latach zajmował się ekspansją wyszukiwarki lotów Skyscanner na rynku polskim oraz pozyskiwaniem klientów wśród amerykańskich startupów dla Tooploox. Obecnie wraz z zespołem Prowly rozwija nowoczesne podejście do public relations i budowania relacji z mediami. 

Agnieszka Zagrobelna

Lubię ogarniać i wymyślać. I robić tak samo, tylko że inaczej.
Poznaj kilka faktów o mnie:

  • marketingowiec z krwi i kości ze szczególnym zamiłowaniem do neuromarketingu i ekonomii behawioralnej.
  • Senior Marketing Specialist w agencji marketingowej  XO MEDIA.
  • Branding, strategia i content to jest to, co lubię najbardziej.
  • Jestem założycielką wrocławskiej edycji CRASH Mondays – eventu, na którym zderzamy marketingową teorię z doświadczeniem praktyków.
  • Ponadto współorganizuję Bike Days – Międzynarodowy Festiwal Filmów Rowerowych.
  • Gdyby to było za mało, to dodatkowo…
  • Jestem wykładowczynią, autorką artykułów (np. dla Customer Experience Manager, Food and Design) oraz podcastów (np. dla Cleverhearted Showrunners, Dolnośląskiej Szkoły Wyższej).
  • Uwielbiam filmy Paola Sorrentina, Jima Jarmusha i Yórgosa Lánthimosa, trekking, jogę i kryminały.
Jakub Kobyliński

Grafik i fotograf. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu na kierunku Grafika i Wyższego Studium Fotografii AFA. Od ponad 10 lat właściciel firmy zajmującej się projektowaniem graficznym w tym brandingiem, DTP, reklamą oraz fotografią. Autor projektów książek, magazynów i identyfikacji wizualnych wielu firm. Prowadzi zajęcia i szkolenia z Corporate Identity, fotografii, projektowania graficznego, multimediów, a także obsługi programów graficznych z rodziny Adobe i Corel.  

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

dr Artur Smolik

Strateg, mentor, menedżer, autor metod z obszaru strategii I efektywności w biznesie. Doktor ekonomii pasjonujący się przywództwem, etyką menedżerską, efektywnością zarządzania. Wspiera liderów, zespoły, firmy, zarządy w podnoszeniu wyników, poprawy efektywności procesów, budowania zaangażowania Pracowników. Praktyk zarządzania, przeszedł przez wszystkie szczeble kariery menedżerskiej od stanowisk operacyjnych do poziomu Zarządów. Wykładowca akademicki i założyciel Fundacji Rozwoju Menedżerskiego „Manage or Die”. Pełnił funkcje zarządcze w firmach i grupach kapitałowych (CTL Logistics, CTL Train, Aon Polska, Pepsi-Cola, grupa KGHM) oraz na wielu pozycjach zarządczych z obszaru sprzedaży, operacji, innowacji, strategii biznesowej. Członek Polish Economic Society.
Wybrane doświadczenie zawodowe: 
•    2022 – Trener, Mentor, Interim manager
•    2019 – 2021 Dyrektor Zarządzajacy / Dyrektor Handlowy – Grupa KGHM
•    2015 – 2018 Busienss Development Director – Aon Polska
•    2007 – 2013 Dyrektor ds. Projektów Strategicznych i Rozwoju / Członek Zarządu – CTL Logistics
•    2004– 2007 Dyrektor Zarządzający