Co zyskujesz, studiując Marketing i Sprzedaż?

  • Poznasz tajniki nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online – program studiów przygotowano w oparciu o potrzeby firm marketingowych, które funkcjonują na rynku pracy.
  • Przez czas studiów masz wsparcie w nauce, kiedy chcesz i dysponujesz czasem – masz stały dostęp do platformy MS 365 i platformy Moodle, gdzie znajdziesz wszystkie materiały do zajęć i będziesz mógł komunikować się z wykładowcami i studentami. Pozwoli Ci to przygotować się do egzaminów i wykorzystać materiały ze studiów w życiu zawodowym.
  • Dynamiczne i ciekawe zajęcia bez nudy – oparte o przypadki, gry biznesowe i strategiczne, które pozwolą odważniej i realnie wejść w świat marketingu
  • Wspólnie ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe. Gra symulacyjna REVAS pozwoli Ci całościowo zarządzać agencją marketingową. 
  • Spotkasz ekspertów z branży marketingu i sprzedaży w czasie licznych wykładów otwartych, spotkań z guest speakerami, webinarów czy bezpłatnych dodatkowych szkoleń. Zajęcia prowadzone są w formule hybrydowej, co oznacza, że część zajęć odbywa się online, co pozwala zaoszczędzić Twój czas i pieniądze. 

Czego nauczysz się w trakcie studiów? 

  • W czasie zajęć będziesz korzystać z pracowni komputerowych i poznasz narzędzia IT i programy przydatne w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży – w zależności od specjalności: środowisko MS 365 (Excel, Forms, Teams, Power Point, SharePoint); Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, Press service, Brand24, Zoho CRM, Positionly, Buffer, Bitly, SoTrender oraz rozmaite programy graficzne takie jak Canva czy Genal.ly
  • Nauczysz się optymalizować procesy i optymalizować pracę zespołów za pomocą metod i technik związanych z wirtualnym środowiskiem pracy 
  • Poznasz narzędzia pracy w marketingu i nauczysz się budowania strategii marketingowych 
  • Dowiesz się jak prowadzić agencję marketingową, jak skutecznie zarządzać projektami i obsługiwać klientów
  • Poznasz techniki sprzedaży bezpośredniej i internetowej

 

  • Dowiesz się jak osiągać spektakularne rezultaty w mediach społecznościowych dzięki śledzeniu nowych trendów, zasad social SEO oraz zdobędziesz umiejętności analityczne w zakresie danych  
  • Zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji, planowania działań i samodzielnej pracy w projektach 
  • Pozyskasz wiedzę na temat aktualnych trendów w marketingu i sprzedaży i dowiesz się, gdzie na bieżąco sprawdzać nowe trendy.

 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć? 

  • Uzyskasz nieograniczony dostęp do pakietu MS 365 – dzięki temu w trakcie studiów masz pełen dostęp do zasobów uczelni i stały kontakt z prowadzącymi
  • Nasze laboratoria (pracownie komputerowe, studio telewizyjne, studio fotograficzno-filmowe, laboratorium dźwięku, laboratorium eyetrackingu) i zasoby biblioteczne są regularnie powiększane oraz aktualizowane dzięki temu masz stały dostęp do najnowszej wiedzy
  • Pracujemy na narzędziach Brand 24, Prowly, Press service, Zoho CRM itp. w mediach społecznościowych, co pozwala Ci dokładnie poznać środowisko mediów ze wszystkimi funkcjonalnościami i już w trakcie studiów budować za ich pomocą własną markę 
  • Zajęcia prowadzi kadra, która śledzi i wykorzystuje w codziennej pracy aktualne trendy i rozwiązania technologiczne dzięki temu poznajesz najnowsze trendy zarządzania. W trakcie zajęć odbywają się wizyty w największych wrocławskich agencjach marketingowych, gdzie możesz zobaczyć pracę od środka
  • Dzięki elastycznej formie studiów i kameralnym warunkom łatwiej nabywasz wiedzę i umiejętności.

Dlaczego warto studiować na tym kierunku?

Marketing to działania, które podejmuje się, by promować produkty i usługi. To odpowiadanie na potrzeby klientów tak, by zapewnić firmie jak największy zysk. Obejmuje szereg działań, strategii i taktyk i wymaga znajomości coraz to większej liczby nowoczesnych narzędzi, które pozwalają na efektywne pozyskiwanie coraz większej grupy klientów. Współczesny marketing koncentruje się na wartościach, relacjach i aspiracjach klienta, stąd stawia coraz ciekawsze wyzwania ekspertom. Coraz więcej danych jesteśmy w stanie obliczać za pomocą machine learning, a świat marketingu oparty jest o liczne algorytmy i umiejętne czytanie danych statystycznych. Szczególne znaczenie ma dziś digital marketing, social media marketing oraz marketing automation. Współczesny absolwent marketingu, to osoba, która powinna być wyposażona w kompetencje miękkie, takie jak negocjacje, czy komunikacja, ale także w kompetencje twarde, takie jak znajomość zasad marketingu i znajomość narzędzi stosowanych w agencjach marketingowych i w działach sprzedaży. 

 

Wierzę, że dzięki naszemu programowi studiów absolwenci Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW będą dobrze przygotowani do wejścia na rynek pracy. Wiem, że na rynku pracy oczekuje się znajomości licznych narzędzi, smykałki do przewidywania trendów oraz umiejętności ich poszukiwania i tworzenia. Szanujemy czas naszych Studentów, dlatego sięgamy po najnowsze technologie i najlepszych ekspertów, którzy chcą się dzielić swoim doświadczeniem i wiedzą zdobytą w środowisku biznesowym. Nasi Dydaktycy stosują nowoczesne metody kształcenia a elastyczna organizacja studiów, dzięki formule hybrydowej ułatwia proces studiowania. W ramach studiów tworzymy grupy społecznościowe, które pozwalają studentom na networking i dzielenie się wiedzą. 
 

dr Danuta Studencka-Derkacz

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Content marketing
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 476 zł 510 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 443 zł
E-marketing
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 476 zł 510 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 443 zł
Strategia i techniki sprzedażowe
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 476 zł 510 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 443 zł
Zarządzanie sprzedażą
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 476 zł 510 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 443 zł

Wykładowcy

Jakub Kobyliński
dr Danuta Studencka-Derkacz

Doktor nauk społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany menedżer Prince 2 oraz mediator. Absolwentka Filozofii-Komunikacji społecznej oraz Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.  Od 18 lat pracuje na rynku mediów i public relations. Przeszła drogę od dziennikarza newsowego,...

Prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska

Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, profesor Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW we Wrocławiu. Przez wiele lat pracowała na  Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie była kierownikiem Katedry Badań  Marketingowych, a także pełniła funkcję Prorektora  ds. Dydaktyki oraz Dyrektora...

dr Klaudia Migasiewicz

Trener i wykładowca akademicki z zakresu umiejętności menedżerskich i interpersonalnych, przedsiębiorczości, kreatywności, rozwoju startupów, train the trainers. Prowadzi badania na temat klastrów i startupów. Przez wiele lat doświadczenie zdobywała w Uniwersytecie Ekonomicznym we...

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

dr Artur Smolik

Strateg, mentor, menedżer, autor metod z obszaru strategii I efektywności w biznesie. Doktor ekonomii pasjonujący się przywództwem, etyką menedżerską, efektywnością zarządzania. Wspiera liderów, zespoły, firmy, zarządy w podnoszeniu wyników, poprawy efektywności procesów,...

Danuta Kidawa

Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, a także Szkoły Trenerów Grupy SET i Akademii Trenerów Mentalnych. Trenerka FRIS® oraz ekspertka mocnych stron, prowadząca sesje indywidualne oraz warsztaty zespołowe. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ w zakresie marketingu...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku...

Maciej Wróblewski

Menedżer marketingu z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w sektorze reklamy online, obecnie szef marketingu w Prowly. Współpracował z firmami z wielu branż, w tym e-commerce, software house, HR oraz travel. W ostatnich latach zajmował się ekspansją wyszukiwarki lotów Skyscanner na...

Jakub Kobyliński

Grafik i fotograf. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu na kierunku Grafika i Wyższego Studium Fotografii AFA. Od ponad 10 lat właściciel firmy zajmującej się projektowaniem graficznym w tym brandingiem, DTP, reklamą oraz fotografią. Autor projektów...

Wojciech Moskwa

Od ponad 12 lat realizuje doradztwo marketingowe, audyty i zarządzanie zespołem dla małych i średnich przedsiębiorstw z segmentu e-commerce. Projektowałem strategie m.in. dla firm z branży elektronicznej, budowlanej, medycznej, produkcyjnej czy odzieżowej zarówno w modelu B2B, B2C jak i...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF