Co zyskujesz, studiując Marketing i Sprzedaż?
![](/sites/dsw/files/styles/610x334/public/media/image/20230109_DSW_WRO_Niklas_d1_220_0.jpg?itok=rJ_PTzXC)
- Poznasz tajniki nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online – program studiów przygotowano w oparciu o potrzeby firm marketingowych, które funkcjonują na rynku pracy.
- Przez czas studiów masz wsparcie w nauce, kiedy chcesz i dysponujesz czasem – masz stały dostęp do platformy MS 365 i platformy Moodle, gdzie znajdziesz wszystkie materiały do zajęć i będziesz mógł komunikować się z wykładowcami i studentami. Pozwoli Ci to przygotować się do egzaminów i wykorzystać materiały ze studiów w życiu zawodowym.
- Dynamiczne i ciekawe zajęcia bez nudy – oparte o przypadki, gry biznesowe i strategiczne, które pozwolą odważniej i realnie wejść w świat marketingu
- Wspólnie ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe. Gra symulacyjna REVAS pozwoli Ci całościowo zarządzać agencją marketingową.
- Spotkasz ekspertów z branży marketingu i sprzedaży w czasie licznych wykładów otwartych, spotkań z guest speakerami, webinarów czy bezpłatnych dodatkowych szkoleń. Zajęcia prowadzone są w formule hybrydowej, co oznacza, że część zajęć odbywa się online, co pozwala zaoszczędzić Twój czas i pieniądze. Zobaczysz w praktyce jak wykorzystać skutecznie i bezpiecznie AI w pracy marketingowca
![](/sites/dsw/files/styles/610x334/public/media/image/20230109_DSW_WRO_Niklas_d1_007.jpg?itok=WLf3C01M)
Kluczowe cechy kierunku:
- W czasie zajęć korzystasz z pracowni komputerowych i poznjesz narzędzia IT i programy przydatne w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży – w zależności od specjalności: środowisko MS 365 (Excel, Forms, Teams, Power Point, SharePoint); Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, Press service, Brand24, Zoho CRM, Positionly, Buffer, Bitly, SoTrender oraz rozmaite programy graficzne takie jak Canva czy Genal.ly.
- Wykorzystasz prompty do tworzenia elementów marketingowych w oparciu o sztuczną inteligencję.
- Nauczysz się tworzyć brand booka i poznasz tajniki identyfikacji wizualnej.
- Poznasz bardzo ciekawych i kreatywnych ludzi.
![](/sites/dsw/files/styles/610x334/public/media/image/DSW_WR_DZIEN_2_058_3.jpg?itok=h2-APM3i)
Dodatkowe atuty kierunku:
- W trakcie studiów możesz dodatkowo na preferencyjnych warunkach zdobyć certyfikacje z zarządzania projektami takie jak: Prince 2, Agile, Scrum, PMI, ITIL.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Uzyskasz nieograniczony dostęp do pakietu MS 365 – dzięki temu w trakcie studiów masz pełen dostęp do zasobów uczelni i stały kontakt z prowadzącymi
- Nasze laboratoria (pracownie komputerowe, studio telewizyjne, studio fotograficzno-filmowe, laboratorium dźwięku, laboratorium eyetrackingu) i zasoby biblioteczne są regularnie powiększane oraz aktualizowane dzięki temu masz stały dostęp do najnowszej wiedzy
- Pracujemy na narzędziach Brand 24, Prowly, Press service, Zoho CRM itp. w mediach społecznościowych, co pozwala Ci dokładnie poznać środowisko mediów ze wszystkimi funkcjonalnościami i już w trakcie studiów budować za ich pomocą własną markę
- Zajęcia prowadzi kadra, która śledzi i wykorzystuje w codziennej pracy aktualne trendy i rozwiązania technologiczne dzięki temu poznajesz najnowsze trendy zarządzania. W trakcie zajęć odbywają się wizyty w największych wrocławskich agencjach marketingowych, gdzie możesz zobaczyć pracę od środka
- Dzięki elastycznej formie studiów i kameralnym warunkom łatwiej nabywasz wiedzę i umiejętności.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
do 31 lipca
czesne już od
460
393
miesięcznie
Zapisując się do 31 lipca zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 393 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Dlaczego warto studiować na tym kierunku?
Czego się nauczysz?
W czasie zajęć będziesz korzystać z pracowni komputerowych i poznasz narzędzia IT i programy przydatne w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży – w zależności od specjalności: środowisko MS 365 (Excel, Forms, Teams, Power Point, SharePoint); Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, Press service, Brand24, Zoho CRM, Positionly, Buffer, Bitly, SoTrender oraz rozmaite programy graficzne takie jak Canva czy Genal.ly
![](/sites/dsw/files/styles/mosaic/public/media/image/20230109_DSW_WRO_Niklas_d1_018_1.jpg?itok=Eq8L7Re4)
Nauczysz się wykorzystywać AI do tworzenia treści marketingowych
Nauczysz się optymalizować procesy i optymalizować pracę zespołów za pomocą metod i technik związanych z wirtualnym środowiskiem pracy
Poznasz narzędzia pracy w marketingu i nauczysz się budowania strategii marketingowych
Dowiesz się jak prowadzić agencję marketingową, jak skutecznie zarządzać projektami i obsługiwać klientów
![](/sites/dsw/files/styles/mosaic/public/media/image/20230110_DSW_WRO_Niklas_d2_251.jpg?itok=CELyCMU5)
Poznasz techniki sprzedaży bezpośredniej i internetowej
Zobacz specjalności na tym kierunku
Specjalności:
Content marketing z elementami AI
Niestacjonarne
Stacjonarne
Nowość
od 450 zł
517 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 450 zł
E-marketing
Niestacjonarne
Stacjonarne
od 450 zł
517 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 450 zł
Strategie i techniki sprzedażowe
Niestacjonarne
Stacjonarne
od 450 zł
517 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 450 zł
Zarządzanie sprzedażą i e-commerce
Niestacjonarne
Stacjonarne
Nowość
od 450 zł
517 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 450 zł
Program studiów
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Zarządzanie marką
- Psychologia w marketingu i sprzedaży
- Reklama i PR
- Zarządzanie produktem
- Negocjacje w biznesie
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.