dr Piotr Para

Menedżer kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Współautor publikacji "Głos i wizerunek", w której jako socjolog, przyjął na siebie obowiązki związane z zachowaniem poprawności metodologicznej badania, jego strukturą, analizą i zebraniem wniosków. Czynny instruktor i reżyser teatralny, a w przeszłości aktor Teatru Pantonimy Henryka Tomaszewskiego posiada doświadczenie, pozwalające mu na sprawne poruszanie się po tematyce związanej z komunikacją werbalną i niewerbalną.

dr Marek Zimnak

Absolwent wrocławskiej polonistyki, stopień doktorski z marketingu internetowego uzyskał na Akademii Ekonomicznej, studia podyplomowe z komunikacji społecznej - dyplom Connecticut State University, a tytuł Master of Didactics w London College University. Posiada wieloletnie doświadczenie jako dziennikarz magazynów specjalistycznych (redaktor naczelny miesięcznika CHIP i dwutygodnika PC Kurier). W telewizji Polsat realizował i prowadził przez pół roku program na temat „pluskwy milenijnej”, w Polskim Radio przez 7 lat prezentował programy autorskie (m.in. Wrocławska Wieża Babel), a na początku XX w. kierował start-upami YoYo.pl i Kopernik.pl. Jako szef agencji PR obsługiwał m.in. TPSA, Politechnikę Wrocławską, Telefonię Dialog. Wykładowca i prelegent na licznych konferencjach krajowych i zagranicznych, autor artykułów i książek naukowych i o tematyce związanej z kreacją wizerunku, rozwiązywaniem kryzysów komunikacyjnych, promocją nauki i wyższej edukacji. Od 2008 roku także wykładowca w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, gdzie wypromował ponad trzystu licencjatów i magistrów, zajmujących dzisiaj liczące się stanowiska w branży dziennikarskiej, marketingowej i pr-owej. Przez 10 lat jako prezes kierował pracami Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, zrzeszającego rzeczników prasowych i pracowników promocji. Obecnie prowadzi m.in. badania nad rolą głosu w kreacji wizerunku

Mający wieloletnie doświadczenia czynnego dziennikarza mediów „mówionych”, a jednocześnie specjalizujący się w tematyce na styku nowych mediów, kreacji wizerunku i technik dziennikarskich, przygotował w publikacji "Głos i wizerunek" podbudowę teoretyczną oraz zadania związane z redakcją tekstu i strukturą pracy.

Współautor publikacji "Głos i wizerunek".

Wiesław Gałązka

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, dziennikarz i publicysta (ponad 40 lat pracy i współpracy z mediami), konsultant i doradca polityczny różnych ugrupowań i sztabów wyborczych. Autor licznych publikacji prasowych oraz komentarzy telewizyjnych i radiowych - należy do najczęściej cytowanych w mediach polskich specjalistów w zakresie komunikacji politycznej. Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy RP. Nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Prowadzi również (gościnnie) zajęcia w innych uczelniach wyższych w Polsce. Ekspert urzędowy w zakresie prawa i etyki mediów, reklamy i public relations oraz ochrony wizerunku publicznego i medialnego - Członek Akademii Ekspertów Public Relations. Za aktywność w środowisku specjalistów PR był wielokrotnie nominowany do najważniejszych nagród branżowych.
Autor i współautor popularnych książek poświęconych kreacji wizerunku politycznego i medialnego: „Gotowych faktów nie ma”, „Nie wystarczy być, czyli od zera do lidera”, „Żądza rządzenia” i „Ten wredny PR 2009 – Jak Public Relations zmieniło Polskę”. Autor recenzowanych tekstów w publikacjach naukowych. Przez 10 lat był także copywriterem i dyrektorem kreatywnym w agencjach i firmach reklamowych. Realizował znane kampanie renomowanych firm oraz współtworzył jedno z pierwszych polskich czasopism poświęconych problematyce komunikacji marketingowej „Aida Media – Praktyka i teoria reklamy." Posiada swoje biogramy w encyklopedycznym wydawnictwie „Pionierzy i Tytani Polskiej Reklamy” i „Leksykonie ludzi ZSP” oraz Wikipedii.

dr Szymon Nożyński

Doktor nauk społecznych (kognitywistyka, komunikacja), pedagog medialny. W latach 2006-2019 związany ze specjalnością dziennikarstwo muzyczne (DSW, Wrocław). Autor publikacji o tematyce dźwiękowo-medialnej m.in. w "Zeszytach Artystycznych", "Glissandzie", "Przeglądzie Kulturoznawczym", "Studia de Cultura", "Made in Poland. Studies in Popular Music", "Studiach Humanistycznch AGH", "Kulturze Współczesnej" itp. Współredaktor książki "Miejsca muzyki. Perspektywa interdyscyplinarna" (Katedra, 2019). Zajmuje się zagadnieniami związanymi z dźwiękiem i technologią. Były dziennikarz muzyczny. Muzyk amator, po godzinach zajmuje się dźwiękiem. Prowadzi warsztaty dźwiękowe i radiowe w swojej macierzystej uczelni. Zajmuje się także Field Recordingiem - projekt Co krzyczą Krzyki? (https://krzykkrzyki.mozello.com).

dr hab. Agnieszka Węglińska prof. Uniwersytetu DSW

Autorka licznych publikacji dotyczących mediów publicznych w Polsce i na świecie, systemów medialnych, komunikacji politycznej i nowomedialnej. Jej ostanie prace to monografia  "Dziennikarze Telewizji Publicznej w Polsce – między polityką, misją a rynkiem" oraz praca zbiorowa we współredakcji z Agnieszką Dytman-Stasieńko - "Big Data, digital marketing and trendwatching". W latach 2017-2019, pełniła funkcję promotora specjalności anglojęzycznej Big Data, digital marketing and trend-watching w DSW, finansowanej w całości przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Wykładowczyni i prelegentka na licznych konferencjach krajowych i zagranicznych. Członkini European Media Managment Association, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Global PMS Experts Network. Visiting professor na University of Glasgow, absolwentka Masters of   Didactics University College of London.