Co zyskujesz, studiując dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?

  • Wykładowcy, którzy prowadzą zajęcia, to  doświadczeni  dziennikarze, eksperci z dziedziny mediów społecznościowych, PR i kreowania wizerunku
  • Zajęcia odbywają się w studiu telewizyjnym, pracowniach multimedialnych, komputerowych i fotograficznych oraz w  laboratorium dźwięku.
  • Zdobywasz umiejętności tworzenia przekazów medialnych radiowych, filmowych i telewizyjnych, fotograficznych oraz tekstowych. Poznajesz techniczną obsługę sprzętu związanego z ich tworzeniem, np.: kamer, aparatów fotograficznych, urządzeń do realizacji dźwięku czy dronów oraz obróbki tych materiałów w procesie postprodukcji.

 

  • Podczas studiów nauczysz się tworzyć content w mediach społecznościowych: na FB, Instagramie, twitterze,a także korzystać z pakietu google analytics, SEO oraz z internetowych narzędzi marketingowych 
  • Zapoznasz się z najnowszymi trendami i badaniami dotyczącymi rynku mediów, public relations, reklamy i kreowania wizerunku 
  • Będziesz miał okazję tworzyć oryginalne kampanie informacyjne i promocyjne, unikalne blogi i strony internetowe oraz dowiesz się, jak zarządzać profilami osobistymi i instytucjonalnymi w najważniejszych mediach społecznościowych. 
  • Do realizacji projektów studenckich będziesz mógł korzystać ze sprzętu zgromadzonego w laboratoriach i pracowniach uczelni. 

Dodatkowe atuty kierunku:

  • Kierunek ma akredytację Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Oznacza to, że program kształcenia, kadra dydaktyczna oraz organizacja dydaktyki na kierunku zostały pozytywnie ocenione przez ekspertów z dziedziny kierunku studiów.
  • Kierunek studiów Dziennikarstwo i komunikacja społeczna DSW zajął 5. miejsce w Polsce w rankingu "Perspektyw" w zestawieniu wszystkich uczelni w roku 2021.

Posłuchaj, co o studiowaniu dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW mówi nasza studentka Valeria.

  • Podczas zajęć przygotowujemy studentów do pracy w mediach, symulując faktyczne warunki ich funkcjonowania. Dzięki temu nasi studenci już w trakcie studiów poznają pracę dziennikarza od strony praktycznej.
  • Nasze specjalności tworzyliśmy jako pierwsi na rynku, dbając o ich unikalny charakter i inspirując wiele uczelni państwowych i prywatnych. Na bieżąco dostosowujemy specjalności do zmieniających się wymagań rynku pracy.
  • Jako wykładowców na specjalnościach związanych z reklamą, public relations i komunikacją zatrudniamy specjalistów z dużym doświadczeniem, mających znaczący dorobek w tej branży.
  • Wśród prowadzących zajęcia znajdują się:  Wiesław Gałązka, wybitny specjalista marketingu politycznego, autor książek, wielokrotnie cytowany przez ogólnopolskie media, Marek Zimnak, prezes Stowarzyszenia PROM, autor licznych książek i artykułów, a także wielu innych znakomitych wykładowców, specjalistów do spraw reklamy, fotografii, radia i telewizji oraz internetu.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 3 stycznia
czesne już od
450 zł
383 zł
miesięcznie

Zapisując się do 3 stycznia zyskujesz:
●   800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

     

     

     

     

     

    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 450 zł

    Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:

    ●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
    ●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


     

    Wybrałem akurat nasz uniwersytet, ponieważ cieszył się on dobrą opinią w internecie, a sam kierunek był bardzo wysoko oceniany pod względem profesjonalizmu. Po pierwszych 2 miesiącach nauki już wiedziałem, że jest to miejsce dla mnie. Wykładowcy, którzy wiedzą, jak uczyć i czego uczyć, aby studenci byli zainteresowani poruszanymi tematami i włączali się w dyskusję. Wśród wykładowców, których cenię najbardziej na pewno wymieniłbym dr Janusza Kołodzieja, z którym zajęcia mieliśmy w pierwszym semestrze. Nacisk na praktykę z jego strony spowodował, że mogłem rozwinąć swoje umiejętności przemawiania oraz przełamać strach związany z publicznymi wystąpieniami. Dr Andrzej Ostrowski, to człowiek, o którym nawet inni wykładowcy wypowiadają się jako legendzie dziennikarstwa sportowego. Niesamowita wiedza połączona z profesjonalizmem pozwalała mi zgłębiać wiedzę o formach dziennikarstwa i scenie politycznej. Wiesław Gałązka, to wykładowca, o którym też warto tutaj wspomnieć. Zajęcia polegające w głównej mierze na dyskusjach politycznych nauczyły mnie uważnego słuchania oraz pewnych form perswazji, które można wykorzystać w trakcie debaty.

    Jakub Nowak

    student

    Zawsze chciałam studiować dziennikarstwo. Jestem z Ukrainy i przyjechałam tutaj dlatego, żeby studiować to i kontynuować w swoim zakresie i być dziennikarką w przyszłości. Przyjechałam tutaj z grantem Study in Wrocław. Kiedy porównywałam oferty Wrocławskiego Uniwersytetu i wtedy jeszcze Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, to zrozumiałam, że tutaj jest cudowny, praktyczny program, który mi się bardzo podoba, więc zdecydowałam się przyjść tutaj. Teraz jestem na drugim roku dziennikarstwa i już miałam takie cudowne przedmioty, które mi się bardzo spodobały. Na przykład miałam fotografię, gdzie zrozumiałam, jak ustawiać światło, co to jest blenda, jak rozkładać sprzęt. Teraz skończyłam przedmiot, który nazywa się wprowadzenie do dziennikarstwa radiowego, czyli wiem, jak mówić ładnie i żeby brzmiało to tak, jak w studio. A w przyszłym roku będę miała telewizję, czyli teledziennikarstwo. Dolnośląska Szkoła Wyższa, a teraz już Uniwersytet Dolnośląski DSW to jest miejsce, w którym każdy potrafi znaleźć siebie i bardzo mi się podoba, że mogę szukać sobie różnych wariantów i różne opcje, gdzie potrafię się rozwijać i zrozumieć, kim chcę być w przyszłości.

    Valeria Noryk

    studentka

    Zobacz specjalności na tym kierunku

    Specjalności:
    Content writing and copywriting
    Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Od marca
    od 418 zł 485 zł
    Dziennikarstwo sportowe i motoryzacyjne
    Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Od marca
    od 418 zł 485 zł
    Dziennikarstwo telewizyjne i radiowe
    Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Od marca
    od 418 zł 485 zł
    Komunikacja wizerunkowa i reklama
    Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Od marca
    od 418 zł 485 zł
    Produkcja i realizacja dźwięku
    Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Od marca
    od 418 zł 485 zł
    Social media
    Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Od marca
    od 418 zł 485 zł

    Program studiów

    Program na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna zawiera m.in. zagadnienia, takie jak:

    Zobacz program studiów

    Wykładowcy

    dr Piotr Para

    Menedżer kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Współautor publikacji "Głos i wizerunek", w której jako socjolog, przyjął na siebie obowiązki związane z zachowaniem poprawności metodologicznej badania, jego strukturą, analizą i zebraniem...

    dr Marek Zimnak

    Absolwent wrocławskiej polonistyki, stopień doktorski z marketingu internetowego uzyskał na Akademii Ekonomicznej, studia podyplomowe z komunikacji społecznej - dyplom Connecticut State University, a tytuł Master of Didactics w London College University. Posiada wieloletnie doświadczenie...

    Wiesław Gałązka

    Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, dziennikarz i publicysta (ponad 40 lat pracy i współpracy z mediami), konsultant i doradca polityczny różnych ugrupowań i sztabów wyborczych. Autor licznych publikacji prasowych oraz komentarzy telewizyjnych i radiowych...

    dr Szymon Nożyński

    Doktor nauk społecznych (kognitywistyka, komunikacja), pedagog medialny. W latach 2006-2019 związany ze specjalnością dziennikarstwo muzyczne (DSW, Wrocław). Autor publikacji o tematyce dźwiękowo-medialnej m.in. w "Zeszytach Artystycznych", "Glissandzie", "Przeglądzie Kulturoznawczym",...

    dr hab. Agnieszka Węglińska prof. Uniwersytetu DSW

    Autorka licznych publikacji dotyczących mediów publicznych w Polsce i na świecie, systemów medialnych, komunikacji politycznej i nowomedialnej. Jej ostanie prace to monografia  "Dziennikarze Telewizji Publicznej w Polsce – między polityką, misją a rynkiem" oraz praca zbiorowa we...

    Poznaj innych wykładowców

    Partnerzy kierunku

    Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
    Hand icon

    Zainteresował Cię kierunek?
    Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

    Zapisz się online
    Pobierz stronę do PDF