Co zyskujesz, studiując dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?

  • Wykładowcy, którzy prowadzą zajęcia, to  doświadczeni  dziennikarze, eksperci z dziedziny mediów społecznościowych, PR i kreowania wizerunku
  • Zajęcia odbywają się w studiu telewizyjnym, pracowniach multimedialnych, komputerowych i fotograficznych oraz w  laboratorium dźwięku.
  • Zdobywasz umiejętności tworzenia przekazów medialnych radiowych, filmowych i telewizyjnych, fotograficznych oraz tekstowych. Poznajesz techniczną obsługę sprzętu związanego z ich tworzeniem, np.: kamer, aparatów fotograficznych, urządzeń do realizacji dźwięku czy dronów oraz obróbki tych materiałów w procesie postprodukcji.

 

  • Podczas studiów nauczysz się tworzyć content w mediach społecznościowych: na FB, Instagramie, twitterze,a także korzystać z pakietu google analytics, SEO oraz z internetowych narzędzi marketingowych 
  • Zapoznasz się z najnowszymi trendami i badaniami dotyczącymi rynku mediów, public relations, reklamy i kreowania wizerunku 
  • Będziesz miał okazję tworzyć oryginalne kampanie informacyjne i promocyjne, unikalne blogi i strony internetowe oraz dowiesz się, jak zarządzać profilami osobistymi i instytucjonalnymi w najważniejszych mediach społecznościowych. 
  • Do realizacji projektów studenckich będziesz mógł korzystać ze sprzętu zgromadzonego w laboratoriach i pracowniach uczelni. 

Dodatkowe atuty kierunku:

  • Kierunek ma akredytację Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Oznacza to, że program kształcenia, kadra dydaktyczna oraz organizacja dydaktyki na kierunku zostały pozytywnie ocenione przez ekspertów z dziedziny kierunku studiów.
  • Kierunek studiów Dziennikarstwo i komunikacja społeczna DSW zajął 5. miejsce w Polsce w rankingu "Perspektyw" w zestawieniu wszystkich uczelni w roku 2021. 
  • Podczas zajęć przygotowujemy studentów do pracy w mediach, symulując faktyczne warunki ich funkcjonowania. Dzięki temu nasi studenci już w trakcie studiów poznają pracę dziennikarza od strony praktycznej.
  • Nasze specjalności tworzyliśmy jako pierwsi na rynku, dbając o ich unikalny charakter i inspirując wiele uczelni państwowych i prywatnych. Na bieżąco dostosowujemy specjalności do zmieniających się wymagań rynku pracy.

Posłuchaj, co ma do powiedzenia dr Piotr Para, menedżer kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

 

  

 

  • Jako wykładowców na specjalnościach związanych z reklamą, public relations i komunikacją zatrudniamy specjalistów z dużym doświadczeniem, mających znaczący dorobek w tej branży.
  • Wśród prowadzących zajęcia znajdują się: Monika Suder, dziennikarkę ECHO24, Janusz Krzeszowski- dziennikarz, fotograf, PR-owiec, Wiesław Gałązka, wybitny specjalista marketingu politycznego, autor książek, wielokrotnie cytowany przez ogólnopolskie media, Marek Zimnak, prezes Stowarzyszenia PROM, autor licznych książek i artykułów, a także wielu innych znakomitych wykładowców, specjalistów do spraw reklamy, fotografii, radia i telewizji oraz internetu.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 29 czerwca
czesne już od
450 zł
383 zł
miesięcznie

Zapisując się do 29 czerwca zyskujesz:
●   800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 360 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:

●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


 

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Content writing and copywriting
Niestacjonarne Hybrydowe
od 418 zł 485 zł
Dziennikarstwo sportowe i motoryzacyjne
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 418 zł 485 zł
Dziennikarstwo telewizyjne i radiowe
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 418 zł 485 zł
Komunikacja wizerunkowa i reklama
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 418 zł 485 zł
Produkcja i realizacja dźwięku
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 418 zł 485 zł
Social media
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 418 zł 485 zł

Program studiów

Przedmioty kształcenia podstawowego: 

- Socjologia mediów
- Media a prawo
- Podstawy politologii 
- Współczesna scena polityczna 
- Filozofia komunikacji
- Sztuka perswazji 

Przedmioty kierunkowe:
- Wstęp do nauki o komunikowaniu
- Etykieta, techniki autoprezentacji i portfolio building 
- Wprowadzenie do dziennikarstwa gazetowego i magazynowego
- Źródła informacji dla dziennikarza 
- Warsztat językowy dziennikarza
- Gatunki dziennikarskie
- Historia mediów audiowizualnych i prasy
- Emisja głosu z kulturą żywego słowa
- Retoryka i teoria argumentacji
- Wprowadzenie do dziennikarstwa radiowego
- Współczesne systemy medialne w Polsce i na świecie
- Etyka mediów
- Warsztat fotograficzny
- Elementy reklamy i marketingu
- Wprowadzenie do dziennikarstwa telewizyjnego
- Public Relations i rzecznictwo prasowe
- Podstawy pracy z kamerą i montażu 
- Wiedza o kulturze medialnej i komunikacji kulturowej 
- Badania internetu
- Elementy kultury popularnej i media lifestylowe

Moduły praktyk: 
- Kierunkowa praktyka zawodowa 1 
- Kierunkowa praktyka zawodowa 2 
- Specjalnościowa praktyka zawodowa 1 
- Specjalnościowa praktyka zawodowa 2

Moduły kształcenia językowego: 
- Język obcy 1 (język angielski, język niemiecki) 
- Język obcy 2 (język angielski, język niemiecki) 
- Język obcy 3 (język angielski, język niemiecki)
 

Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF