Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Obecnie zajmuje stanowisko rzecznika oraz członka dyrekcji KBF.

Organizuje warsztaty z wystąpień publicznych, public relations, media relations, budowania marki osobistej oraz zarządzania kryzysami, które tworzą program „Korepetycje z pewności siebie”. Obecnie Head of Content & Public Relations RMF Classic+. Wieloletni rzecznik i członek dyrekcji Krakowskiego Biura Festiwalowego – największej w Polsce instytucji łączącej kulturę z biznesem. Poprowadził blisko tysiąc wydarzeń. Promotor cyklicznych spotkań ze studentami, podczas których przekazuje wiedzę o przemyśle spotkań oraz jego znaczeniu dla marketingu miejsc. Współpracował z takimi markami jak PEKAO S.A., TAURON Polska Energia, Pracuj.pl, Blum Polska, Open Eyes Economy, Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Zamek Królewski w Warszawie, Miasto Kraków, Bukovina Resort.

Gra na skrzypcach. Porusza się na rowerze i elektrycznej hulajnodze, kiedy tylko pozwala na to pogoda. Lubi gruszki, psy i lasy iglaste. Prowadzi konto na Instagramie @dobrzepowiedzianecom.

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

dr Beata Rajba

Psycholog, filolog, terapeuta EMDR, od lat czynnie związana z wiodącymi agencjami reklamowymi, zajmowała się kolejno copywritingiem, grafiką i webdesignem, badaniami marketingowymi, wreszcie projektowaniem kampanii reklamowych. Brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu kampanii reklamowych i społecznych. Prowadziła kursy psychologii reklamy m.in. na Akademii Sztuk Pięknych i w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.