Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Obecnie zajmuje stanowisko rzecznika oraz członka dyrekcji KBF.

Organizuje warsztaty z wystąpień publicznych, public relations, media relations, budowania marki osobistej oraz zarządzania kryzysami, które tworzą program „Korepetycje z pewności siebie”. Obecnie Head of Content & Public Relations RMF Classic+. Wieloletni rzecznik i członek dyrekcji Krakowskiego Biura Festiwalowego – największej w Polsce instytucji łączącej kulturę z biznesem. Poprowadził blisko tysiąc wydarzeń. Promotor cyklicznych spotkań ze studentami, podczas których przekazuje wiedzę o przemyśle spotkań oraz jego znaczeniu dla marketingu miejsc. Współpracował z takimi markami jak PEKAO S.A., TAURON Polska Energia, Pracuj.pl, Blum Polska, Open Eyes Economy, Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Zamek Królewski w Warszawie, Miasto Kraków, Bukovina Resort.

Gra na skrzypcach. Porusza się na rowerze i elektrycznej hulajnodze, kiedy tylko pozwala na to pogoda. Lubi gruszki, psy i lasy iglaste. Prowadzi konto na Instagramie @dobrzepowiedzianecom.

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.  Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

dr hab. Alicja Waszkiewicz-Raviv

Doktor nauk humanistycznych od kilkunastu lat pracuje na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Warszawskim oraz na innych uczelniach. Specjalistka public relations, medioznawca i psycholog. Prowadzi interdyscyplinarne badania z zakresu perswazyjności obrazów w komunikacji organizacji. Jej zainteresowania obejmują: kształtowanie i badanie wizerunku, psychologię mediów oraz branding sztuki. Członkini polskich i międzynarodowych stowarzyszeń: Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (PTKS), Polskiego Towarzystwa Badań nad Filmem i Mediami (PTBFiM), International Communication Association (ICA), The International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Gestalt Theory Association (GTA), International Society for Dialogical Science (ISDS), International Affiliate w American Psychological Association (APA) Div. 46 Society for Media Psychology and Technology. Prelegentka szkoleń i licznych sesji naukowych m.in. Kongresu Profesjonalistów PR, BETA, EUPRERA. Autorka książki „Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji”. W swoich pracach w centrum zainteresowania stawia człowieka, jego percepcję oraz to, jak współkreuje świat społeczny wraz z innymi uczestnikami dialogu. 

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

dr Beata Rajba

Psycholog, filolog, terapeuta EMDR, od lat czynnie związana z wiodącymi agencjami reklamowymi, zajmowała się kolejno copywritingiem, grafiką i webdesignem, badaniami marketingowymi, wreszcie projektowaniem kampanii reklamowych. Brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu kampanii reklamowych i społecznych. Prowadziła kursy psychologii reklamy m.in. na Akademii Sztuk Pięknych i w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.