Opis kierunku:

Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią? 
Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji. 

Dla kogo ten kierunek?

 

  • Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji
  • Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji
  • Dla rzeczników prasowych
  • Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów
     

Dlaczego warto studiować Psychologię Reklamy i Komunikacji? Posłuchaj dr Miry Krzyścin, wykładowcy na tych studiach w DSW.

Posłuchaj Anny Ledwoń-Blachy z More Bananas, dlaczego warto studiować na tym kierunku.

Dolnośląska Szkoła Wyższa i Wyższe Szkoły Bankowe z całej Polski rozpoczęły współpracę dotyczącą prowadzenia studiów podyplomowych w formule online. Kierunek, który Cię interesuje, jest właśnie efektem tego projektu. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
  • Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
  • Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy i skuteczny content.
  • Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.

Studia idealne dla Ciebie!

Nie wiesz, na który kierunek się zdecydować? Skontaktuj się z Biurem Rekrutacji Studiów Podyplomowych: sp@dsw.edu.pl

Bezpłatne szkolenia

Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe w DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz zaświadczenie potwierdzające udział.

 

Tematy szkoleń:
1. Savoir-vivre w miejscu pracy.
2. Budowanie kultury informacji zwrotnej.
3. Podróż bohatera. Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych metodą coachingową.
4. Współpraca międzypokoleniowa. Jak ze sobą rozmawiać, czego oczekiwać, jak się uzupełniać.

Formuły studiów podyplomowych

W Dolnośląskiej Szkole Wyższej studia podyplomowe na kierunku Psychologia reklamy i komunikacji realizowane są:

  • Online synchronicznie  - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online, bez względu na sytuację pandemiczną.  Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

Często mówi się, że książki z zakresu marketingu nie mają sensu, bo szybko się dezaktualizują. Nic bardziej mylnego! Sztuką jest poznać podwaliny marketingu i wiedzieć jak stworzyć dobrą strategię marketingową, którą będziemy mogli elastycznie dostosowywać do dynamicznie zmieniających się warunków. Nie bez powodu pivot został okrzyknięty marketingowym słowem roku. Jednym z elementów takiej strategii i narzędziem do osiągnięcia zakładanych KPI jest content marketing. Kiedyś okrzyknięty królem. Ja powtarzam, że owszem, content is the king, but context is the queen. Przyjdź na studia Psychologia reklamy i dowiedz się więcej.

Anna Ledwoń

Wykładowca, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays

W dobie panującego konsumpcjonizmu warto być świadomym prosumentem, który nie tylko potrafi łatwo ocenić jakość produktów czy ich użyteczność, ale także jest biegły w mechanizmach komunikacji, za pomocą których marki próbują zdobyć naszą uwagę i sympatię. Olbrzymia konkurencja sprawia, że świadomość i wybieralność marki to dziś podstawowy cel podmiotów operujących na rynku. Całe zespoły strategów, produktowców i specjalistów ds. wizerunku oraz komunikacji projektują nowe brandy, a następnie ich wdrożenie, promocje, kampanie reklamowe etc. Warto znać i rozumieć psychologiczne aspekty rynkowe: z jednej strony mechanizmy promocyjne czy techniki perswazyjne używane w reklamie a z drugiej procesy podejmowania decyzji zakupowych oraz motywacje i zachowania konsumentów. Nie twierdzę, że nas to zaimpregnuje na działania marketingowe, bo to materia równie dynamiczna, co rynek, ale mając rzetelną wiedzę w tej dziedzinie, możemy mieć wpływ na kształt gospodarki, np. poprzez wspieranie uczciwie komunikujących się i etycznie prowadzonych biznesów.
 

dr Mira Krzyścin

Wykładowca na studiach podyplomowych Psychologia Reklamy i Komunikacji

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia!

do 31 maja
czesne już od
387
327
miesięcznie

Zapisując się do 31 maja, zyskujesz 1000 zł, dzięki:

  • 600 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

 

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 140 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!

 

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest obecność na zajęciach i zaliczenie wszystkich modułów objętych programem.

 

Blok I realizowany jest w formule modułowej. Oznacza to, że możliwa jest realizacja zajęć z tego bloku wraz z uczestnikami innych studiów podyplomowych.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 140
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Obecnie zajmuje stanowisko rzecznika oraz członka dyrekcji KBF.

Z KBF i Centrum Kongresowym ICE Kraków, którego operatorem jest KBF, jest...

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów...

dr Alicja Waszkiewicz-Raviv

Doktor nauk humanistycznych od kilkunastu lat pracuje na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Warszawskim oraz na innych uczelniach. Specjalistka public relations, medioznawca i psycholog. Prowadzi interdyscyplinarne badania z zakresu perswazyjności obrazów w...

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe

pok. nr 14 - parter
Strzegomska 55
53-611 Wrocław

E-mail: sp@dsw.edu.pl
Tel.: 539 670 477; 539 670 452; 693 010 162
Infolinia: 71 757 28 63

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:30-16:00
Pobierz stronę do PDF