Michał Weksler

Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe Horyzonty a także American Film Festival oraz Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Praca w kulturze nauczyła go przede wszystkim kreatywności oraz  „kombinowania” - to istotne czynniki, które w połączeniu, dają wachlarz możliwości w promocji. Jego ulubionymi działaniami w marketingu jest tworzenie kampanii promocyjnych wymienionych wydarzeń, głownie opierając się na realizacjach ATL i BTL tworząc działania offline, działając tu i teraz. Hasło, którym posługuje się w pracy, to: „wielość w jedności” - czyli utrzymywanie spójność marki, dywersyfikując komunikat pod grupę ale i określony nośnik, tak by w perspektywie wszystkie elementy ze sobą działały. Tak pracuje w Nowych Horyzontach, dbając o różnorodność kreacji, jednocześnie zachowując ich spójność, by nikt nie miał wątpliwości, o jaki projekt chodzi i czego dotyczy. To również praca z misją, która jest jemu bliska, dlatego bardzo mocno oddaje się temu, co robi. Podczas zajęć chciałby się podzielić pasją oraz wiedzą na temat tworzenia i realizacji kampanii w kulturze. Jak z klocków poszczególnych działań, tworzyć spójną i pełną promocję konkretnych działań. Z wykształcenia Historyk Sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim i podyplomowo Manager Kultury w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.  Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Karolina Kociołek

Social Media Lead w Socjomania

Praktyk z zakresu digital marketingu i entuzjastka nowych technologii.  Specjalizuje się w social media marketingu, content marketingu i strategii digital. Certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. Przeprowadza audyty, tworzy strategie i szkoli. Współpracowała z klientami z różnych branż - od fashion i beauty, przez budowlaną, ubezpieczeniową, IT, aż po instytucje publiczne i NGO. W gronie jej klientów znajdują się m.in. Jack Wolfskin, Acer, Veolia, PZU, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, czy Decathlon. Występuje na konferencjach i meetupach marketingowych, była prelegentką m.in.  na EB Summit 2021, czy Konferencji Marketing w Kulturze. Jej artykuły publikowane były m.in. w “Marketerze+”, “Online Managerze”, czy “Sprawnym Marketingu”.

Dr Marta Tymińska

Z wykształcenia psycholożka i kulturoznawczyni. W swojej pracy naukowej skupia się przede wszystkim na grach cyfrowych i ich kulturotwórczej roli. Rozprawa doktorska poświęcona była studiom nad awatarami, bada również opowieści transmedialne, gry niezależne oraz relacje pomiędzy graczem, awatarem a emergentną narracją gier. Napisała kilka tekstów poświęconych kulturom fanowskim, jak również chętnie sięga po tematykę mangi i anime. Pracuje na Uniwersytecie Gdańskim na stanowisku adiunkta w Zakładzie Filmu i Mediów. Organizatorka wydarzeń poświęconych popkulturze (Pasja Minicon w Gdyni), animatorka kultury lokalnej, członkini Stowarzyszenia Arteria oraz aktywistka równościowa. W kinie ceni sobie przede wszystkim animacje w każdej formie. Edukatorka filmowa dzieci i młodzieży (a niekiedy osób w wieku senioralnym) od 2009 roku. Współpracuje z Nowymi Horyzontami Edukacji Filmowej oraz Akademią Filmową Multikina. Niedawno brała udział w "Spacją się skacze", gdzie opowiadała o społecznym wpływie gier.
Prywatnie, wielbicielka papug, podróży, powieści (SF, fantasy, YA) oraz kuchni roślinnej.

Martyna Gutowska

Współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze. Przez 3 lata zajmowała się promocją wydarzeń w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, a obecnie współpracuje z Gdyńskim Centrum Filmowym i Gdyńską Szkołą Filmową. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w mediach i branży turystycznej. Kulturoznawczyni oraz absolwentka stosunków międzynarodowych.

Kamila Jakubiak

Od zawsze towarzyszył jej entuzjazm wobec kultury. Przez 12 lat udało jej się zebrać doświadczenie pracy we wszystkich sektorach, począwszy od NGOsów i jednostek samorządowych, przez uczelnię wyższą po instytucje kultury, takie jak Filharmonia Wrocławska, Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans po Narodowe Forum Muzyki. Ceni sobie wychodzenie poza ramy. Wielokrotnie pracowała nad koncepcjami reklam, w tym spotów wizerunkowych i ich scenariuszy, m.in. dla festiwali muzycznych, ale także dla marki komercyjnej. Koordynowała promocję takich festiwali, jak Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Musica Electronica Nova, Jazztopad, Leo Festiwal, Musica Polonica Nova i inne. Obecnie pracuje na stanowisku menadżerki promocji marki i odpowiada za content marketing jednej z polskich grup kapitałowych.  Zarówno w biznesie, jak i kulturze trzeba dać coś wartościowego dla klienta i rozwiązywać jego problem. I temu służy dobry content - to on także kształtuje doświadczenie klienta. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studia podyplomowe Design Management – Zarządzanie innowacją organizowane przez School of Form i SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie.

Aleksandra Książek

Od 2013r. zajmuje się marketingiem pracując w teatrach instytucjonalnych tj. Teatr Polski we Wrocławiu, Wrocławski Teatr Współczesny. Pobocznie współpracowała także w Wrocławski Teatrem Arka oraz Wrocławskim Teatrem Pantomimy. Teatr to jej pasja, z którą chętnie dzielę się z innymi prowadząc we Wrocławskim Teatrze Współczesnym grupę wolontariuszy oraz nadzorując projekt POWER realizowany w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego. Pierwsze kroki w branży kultury stawiała w amatorskich ruchach teatralnych. Skłoniło ją to do podjęcia nauczania w Państwowym Pomaturalnym Studium Animatorów Kultury Skiba na specjalizacji teatralnej. Dzięki temu doświadczeniu zdobyła uprawnienia do prowadzenia warsztatów teatralnych z różnymi grupami docelowymi. Aby zwiększyć swoją wiedzę akademicką ukończyła Kulturoznawstwo na Uniwersytecie Wrocławskim.

Izabela Heksel

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa m.in. w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w Dziale Prawnym, a także w Orleccy Bezpieczeństwo i Edukacja Michał Geilke w zakresie outsourcingu Inspektora Ochrony Danych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Egzekucji cywilnej i administracyjnej na Uniwersytecie Wrocławskim.