Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe Horyzonty a także American Film Festival oraz Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Praca w kulturze nauczyła go przede wszystkim kreatywności oraz „kombinowania” - to istotne czynniki, które w połączeniu, dają wachlarz możliwości w promocji. Jego ulubionymi działaniami w marketingu jest tworzenie kampanii promocyjnych wymienionych wydarzeń, głownie opierając się na realizacjach ATL i BTL tworząc działania offline, działając tu i teraz. Hasło, którym posługuje się w pracy, to: „wielość w jedności” - czyli utrzymywanie spójność marki, dywersyfikując komunikat pod grupę ale i określony nośnik, tak by w perspektywie wszystkie elementy ze sobą działały. Tak pracuje w Nowych Horyzontach, dbając o różnorodność kreacji, jednocześnie zachowując ich spójność, by nikt nie miał wątpliwości, o jaki projekt chodzi i czego dotyczy. To również praca z misją, która jest jemu bliska, dlatego bardzo mocno oddaje się temu, co robi. Podczas zajęć chciałby się podzielić pasją oraz wiedzą na temat tworzenia i realizacji kampanii w kulturze. Jak z klocków poszczególnych działań, tworzyć spójną i pełną promocję konkretnych działań. Z wykształcenia Historyk Sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim i podyplomowo Manager Kultury w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Social Media Lead w Socjomania
Praktyk z zakresu digital marketingu i entuzjastka nowych technologii. Specjalizuje się w social media marketingu, content marketingu i strategii digital. Certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. Przeprowadza audyty, tworzy strategie i szkoli. Współpracowała z klientami z różnych branż - od fashion i beauty, przez budowlaną, ubezpieczeniową, IT, aż po instytucje publiczne i NGO. W gronie jej klientów znajdują się m.in. Jack Wolfskin, Acer, Veolia, PZU, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, czy Decathlon. Występuje na konferencjach i meetupach marketingowych, była prelegentką m.in. na EB Summit 2021, czy Konferencji Marketing w Kulturze. Jej artykuły publikowane były m.in. w “Marketerze+”, “Online Managerze”, czy “Sprawnym Marketingu”.
Z wykształcenia psycholożka i kulturoznawczyni. W swojej pracy naukowej skupia się przede wszystkim na grach cyfrowych i ich kulturotwórczej roli. Rozprawa doktorska poświęcona była studiom nad awatarami, bada również opowieści transmedialne, gry niezależne oraz relacje pomiędzy graczem, awatarem a emergentną narracją gier. Napisała kilka tekstów poświęconych kulturom fanowskim, jak również chętnie sięga po tematykę mangi i anime. Pracuje na Uniwersytecie Gdańskim na stanowisku adiunkta w Zakładzie Filmu i Mediów. Organizatorka wydarzeń poświęconych popkulturze (Pasja Minicon w Gdyni), animatorka kultury lokalnej, członkini Stowarzyszenia Arteria oraz aktywistka równościowa. W kinie ceni sobie przede wszystkim animacje w każdej formie. Edukatorka filmowa dzieci i młodzieży (a niekiedy osób w wieku senioralnym) od 2009 roku. Współpracuje z Nowymi Horyzontami Edukacji Filmowej oraz Akademią Filmową Multikina. Niedawno brała udział w "Spacją się skacze", gdzie opowiadała o społecznym wpływie gier.
Prywatnie, wielbicielka papug, podróży, powieści (SF, fantasy, YA) oraz kuchni roślinnej.
Współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze. Przez 3 lata zajmowała się promocją wydarzeń w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, a obecnie współpracuje z Gdyńskim Centrum Filmowym i Gdyńską Szkołą Filmową. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w mediach i branży turystycznej. Kulturoznawczyni oraz absolwentka stosunków międzynarodowych.
Od zawsze towarzyszył jej entuzjazm wobec kultury. Przez 12 lat udało jej się zebrać doświadczenie pracy we wszystkich sektorach, począwszy od NGOsów i jednostek samorządowych, przez uczelnię wyższą po instytucje kultury, takie jak Filharmonia Wrocławska, Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans po Narodowe Forum Muzyki. Ceni sobie wychodzenie poza ramy. Wielokrotnie pracowała nad koncepcjami reklam, w tym spotów wizerunkowych i ich scenariuszy, m.in. dla festiwali muzycznych, ale także dla marki komercyjnej. Koordynowała promocję takich festiwali, jak Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Musica Electronica Nova, Jazztopad, Leo Festiwal, Musica Polonica Nova i inne. Obecnie pracuje na stanowisku menadżerki promocji marki i odpowiada za content marketing jednej z polskich grup kapitałowych. Zarówno w biznesie, jak i kulturze trzeba dać coś wartościowego dla klienta i rozwiązywać jego problem. I temu służy dobry content - to on także kształtuje doświadczenie klienta. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studia podyplomowe Design Management – Zarządzanie innowacją organizowane przez School of Form i SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie.
Od 2013r. zajmuje się marketingiem pracując w teatrach instytucjonalnych tj. Teatr Polski we Wrocławiu, Wrocławski Teatr Współczesny. Pobocznie współpracowała także w Wrocławski Teatrem Arka oraz Wrocławskim Teatrem Pantomimy. Teatr to jej pasja, z którą chętnie dzielę się z innymi prowadząc we Wrocławskim Teatrze Współczesnym grupę wolontariuszy oraz nadzorując projekt POWER realizowany w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego. Pierwsze kroki w branży kultury stawiała w amatorskich ruchach teatralnych. Skłoniło ją to do podjęcia nauczania w Państwowym Pomaturalnym Studium Animatorów Kultury Skiba na specjalizacji teatralnej. Dzięki temu doświadczeniu zdobyła uprawnienia do prowadzenia warsztatów teatralnych z różnymi grupami docelowymi. Aby zwiększyć swoją wiedzę akademicką ukończyła Kulturoznawstwo na Uniwersytecie Wrocławskim.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa m.in. w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w Dziale Prawnym, a także w Orleccy Bezpieczeństwo i Edukacja Michał Geilke w zakresie outsourcingu Inspektora Ochrony Danych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Egzekucji cywilnej i administracyjnej na Uniwersytecie Wrocławskim.