Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 146 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!

 

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest obecność na zajęciach i zaliczenie wszystkich modułów objętych programem. 

 

Blok VI realizowany jest w formule modułowej. Oznacza to, że możliwa jest realizacja zajęć z tego bloku wraz ze słuchaczami innych studiów podyplomowych. 

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 146
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Organizacja i planowanie eventów
(25 godz.)
  • Planowanie budżetu
  • Projektowanie eventu
  • Pozyskiwanie partnerów 
  • Zarządzanie eventem
  • Promocja wydarzenia
Marketing offline
(15 godz.)
  • Narzędzia
  • Strategie 
     
Marketing online
(52 godz.)
  • Media społecznościowe – specyfika poszczególnych kanałów, tworzenie społeczności i ich angażowanie
  • Media społecznościowe – kampanie organiczne
  • Media społecznościowe – kampanie płatne
  • SEO
  • Inne narzędzia marketingu online (mailing, Google Ads, Google Analytics)
     
Public Relations
(21 godz.)
  • Współpraca z mediami 
  • Współpraca z otoczeniem 
  • Sytuacje kryzysowe 
  • Współpraca z wolontariuszami 
Rozwój publiczności
(13 godz.)
  • Tworzenie person 
  • Customer journey map 
  • Lejek sprzedażowy 
     
Content marketing
(15 godz.)
  • Typy contentu 
  • Koncepcje i strategie content marketingu 
  • Planowanie contentu 
  • Storytelling 
     
Prawne aspekty marketingu
(5 godz.)
  • Rodo i zgody marketingowe