Opis kierunku:

Wybierając studia Marketing Kultury masz okazję poznać najlepsze praktyki komunikacji marketingowej. Spotykać się z Tobą będą praktycy pracujący w lub dla instytucji kultury. Niezależnie od tego, czy będzie weekend, czy dzień powszedni, żaden kryzys Ciebie nie zaskoczy. Ponadto nauczysz się, w jaki sposób odczytywać dane wynikające z działań w Internecie oraz co dalej z tym możesz zrobić. Zobaczysz, że najciekawsze akcje promocyjne i eventy nie zawsze miały za sobą milionowe budżety - liczy się przede wszystkim pomysł. I właśnie tego Cię nauczymy.  

 

Są to jedyne studia podyplomowe we Wrocławiu z zakresu marketingu kultury.

Dla kogo ten kierunek?

 

  • Dla pracowników instytucji kultury/NGO
  • Dla pracowników firm współpracujących z sektorem kultury
  • Dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem
  • Dla osób pracujących w działach marketingu/promocji

Posłuchaj Martyny Tarnawskiej z firmy Socjomania i przekonaj się, dlaczego warto wybrać te studia!

Dolnośląska Szkoła Wyższa i Wyższe Szkoły Bankowe z całej Polski rozpoczęły współpracę dotyczącą prowadzenia studiów podyplomowych w formule online. Kierunek, który Cię interesuje, jest właśnie efektem tego projektu. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

Co zyskujesz?

  • Nabędziesz najnowszą wiedzę z zakresu marketingu online i offline
  • Będziesz umiał stworzyć budżet i plan eventu oraz strategię promocji wydarzenia
  • Dowiesz się, w jaki sposób działać, gdy pojawi się sytuacja kryzysowa
  • Nauczysz się jak budować persony i tworzyć mapy podróży klienta
  • Przekonasz się, że warto postawić odbiorcę w centrum naszych działań
  • Będziesz wiedział, jakie są typy contentu, jak stworzyć strategię contentową oraz jak ją zrewidować
  • Dowiesz się, jakie regulacje prawne z zakresu marketingu obowiązują

Studia idealne dla Ciebie!

Nie wiesz, na jaki kierunek się zdecydować?

Zapoznaj się z Informatorem Studiów Podyplomowych.

Bezpłatne szkolenia

Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe w DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz zaświadczenie potwierdzające udział.

 

Tematy szkoleń:
1. Savoir-vivre w miejscu pracy.
2. Budowanie kultury informacji zwrotnej.
3. Podróż bohatera. Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych metodą coachingową.
4. Współpraca międzypokoleniowa. Jak ze sobą rozmawiać, czego oczekiwać, jak się uzupełniać.

Formuły studiów podyplomowych

W Dolnośląskiej Szkole Wyższej studia podyplomowe wyróżniamy trzy rodzaje kierunków ze względu na formułę ich realizacji:
 
  1.  Kierunki niestacjonarne realizowana w salach wykładowych - zajęcia na tym kierunku realizowane są w salach wykładowych, podczas weekendów. W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami w murach uczelni. W przypadku decyzji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych na wszystkich uczelniach, jesteśmy przygotowani, by zajęcia dydaktyczne prowadzić w formule zdalnej.  
  2. Kierunki realizowane online synchronicznie  - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online, bez względu na sytuację pandemiczną.  Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.  
  3. Kierunki realizowane hybrydowo - zajęcia na tym kierunku prowadzone są częściowo online, a częściowo w salach wykładowych. Jako praktycy doskonale wiemy, że nie wszystkie treści, a przede wszystkim umiejętności, można przekazać tylko poprzez naukę online. Warsztaty i spotkania, których nie możemy przeprowadzić online, ponieważ utracą swoją wartość edukacyjną, będą przeprowadzone w salach DSW, gdy tylko pozwoli na to sytuacja.

Studia podyplomowe Marketing Kultury to świetna okazja, abyś poznał inny punkt widzenia na marketing i promocję. Do współpracy zaprosiłam przedstawicieli Stowarzyszenia Nowe Horyzonty, Wrocławskiego Teatru Współczesnego, Socjomanii czy też Instytut Kultury Miejskiej - organizatorów konferencji Marketing w Kulturze. Dzięki temu możesz poznać najlepsze praktyki z zakresu marketingu dla kultury. Program nauki został przygotowany w taki sposób, abyś po ukończeniu studiów podyplomowych miał jak najszersze horyzonty na obecne trendy i rozwiązania, a także i przepisy prawne dotyczące marketingu. Umiejętności, które zdobędziesz na tych studiach, z pewnością przydadzą Ci się w codziennej pracy. 

Agnieszka Zagrobelna

Kierownik studiów Marketing Kultury

Warto wybrać kierunek Marketing Kultury, ponieważ w szerszym kontekście pozwala spojrzeć na rynek sztuki. Produkt kultury można rozpatrywać jako pełnowartościowy "towar" posiadający swoje komponenty sprzedażowe. Studia podyplomowe z tego zakresu są odpowiednim uzupełnieniem wykształcenia dla absolwentów nauk w zakresie humanistycznym i ekonomicznym. Kadra wykładowców to praktycy kultury, co stanowi dodatkowy atut, ponieważ słuchacz będzie na bieżąco z najnowszymi zagadnieniami dominującymi w branży kultury i sztuki. 

Aleksandra Książek

Wrocławski Teatr Współczesny, wykładowca na studiach podyplomowych Marketing Kultury

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś

do 30 czerwca
studia
1000 zł
taniej

Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz 1000 zł, dzięki:

  • 600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej - 1200 zł:

  • 800 zł zniżki w czesnym 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

 

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 146 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!

 

Warunkiem ukończenia...

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 146
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Monika Serafin
Kamila Jakubiak
Michał Weksler

Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe...

Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Przeprowadziła +1000 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking,...

Monika Serafin

Współtwórczyni konferencji „Marketing w Kulturze”, największego tego typu wydarzenia w Polsce. Przez lata związana z Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie odpowiadała za strategię i promocję.  Zainteresowana Employer Brandingiem i marketingiem internetowym. Lokalna...

Martyna Gutowska

Współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze. Na co dzień pracuje w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie zajmuje się promocją wydarzeń. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w mediach i branży turystycznej. Kulturoznawczyni oraz absolwentka...

Aleksandra Książek

Od 2013r. zajmuje się marketingiem pracując w teatrach instytucjonalnych tj. Teatr Polski we Wrocławiu, Wrocławski Teatr Współczesny. Pobocznie współpracowała także w Wrocławski Teatrem Arka oraz Wrocławskim Teatrem Pantomimy. Teatr to jej pasja, z którą chętnie dzielę się z...

Adam Piwek

Od ponad 15 lat Podaje Rękę w imieniu marek, organizacji społecznych i instytucji kultury. Od ponad 10 lat buduje społeczności i zajmuje się skuteczną komunikacją z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Na swoim koncie ma działania zarówno dla sektora biznesowego (m.in. Santander...

Kamila Jakubiak

Od zawsze towarzyszył jej entuzjazm wobec kultury. Przez 12 lat udało jej się zebrać doświadczenie pracy we wszystkich sektorach, począwszy od NGOsów i jednostek samorządowych, przez uczelnię wyższą po instytucje kultury, takie jak Filharmonia Wrocławska, Międzynarodowy Festiwal...

Krzysztof Neumann

Właściciel CodeSquare - Interaktywni.net. Nadaje odpowiedni kierunek działaniom SEO. Posiada certyfikaty Google Analytics Individual Qualification, oraz Google Mobile Sites certification. Prezes Stowarzyszenia Hackerspace Wałbrzych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej.

Izabela Heksel

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa m.in. w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w Dziale Prawnym, a także w Orleccy Bezpieczeństwo i Edukacja Michał Geilke w zakresie outsourcingu Inspektora Ochrony Danych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa,...

Agnieszka Zagrobelna

Pierwsze kroki zawodowe stawiała w kulturze i to właśnie kultura jest jej najbliższą dziedziną. Doświadczenie zdobywała pracując m.in. w Teatrze Polskim we Wrocławiu, Akademii Sztuk Teatralnych – filii we Wrocławiu, Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu. Odpowiadała...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe

pok. nr 14 - parter
Strzegomska 55
53-611 Wrocław

E-mail: sp@dsw.edu.pl
Tel.: 539 670 477; 539 670 452; 693 010 162

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:30-16:00
  • so: 10:00-14:00
Pobierz stronę do PDF