Opis kierunku:

Wybierając studia Marketing Kultury masz okazję poznać najlepsze praktyki komunikacji marketingowej. Spotykać się z Tobą będą praktycy pracujący w lub dla instytucji kultury. Niezależnie od tego, czy będzie weekend, czy dzień powszedni, żaden kryzys Ciebie nie zaskoczy. Ponadto nauczysz się, w jaki sposób odczytywać dane wynikające z działań w Internecie oraz co dalej z tym możesz zrobić. Zobaczysz, że najciekawsze akcje promocyjne i eventy nie zawsze miały za sobą milionowe budżety - liczy się przede wszystkim pomysł. I właśnie tego Cię nauczymy.  

 

Są to jedyne studia podyplomowe w Polsce z zakresu marketingu kultury.

Dla kogo ten kierunek?

 

  • Dla pracowników instytucji kultury/NGO
  • Dla pracowników firm współpracujących z sektorem kultury
  • Dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem
  • Dla osób pracujących w działach marketingu/promocji

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina, Torunia, Bydgoszczy, Opola, Łodzi, Wrocławia i Uczelni WSB Merito z Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

Co zyskujesz?

  • Nabędziesz najnowszą wiedzę z zakresu marketingu online i offline
  • Będziesz umiał stworzyć budżet i plan eventu oraz strategię promocji wydarzenia
  • Dowiesz się, w jaki sposób działać, gdy pojawi się sytuacja kryzysowa
  • Nauczysz się jak budować persony i tworzyć mapy podróży klienta
  • Przekonasz się, że warto postawić odbiorcę w centrum naszych działań
  • Będziesz wiedział, jakie są typy contentu, jak stworzyć strategię contentową oraz jak ją zrewidować
  • Poznasz obowiązujące regulacje prawne z zakresu marketingu obowiązują
  • Dowiesz się, jakdoprowadzisz każdy projekt marketingowy do sukcesu

Studia idealne dla Ciebie!

Nie wiesz, na który kierunek się zdecydować? Skontaktuj się z Działem Studiów Podyplomowychsp@dsw.edu.pl

Bezpłatne szkolenia

Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Więcej informacji o szkoleniach pod linkiem.

Formuły studiów podyplomowych

Studia podyplomowe na tym kierunku realizowane są:

  • Online synchronicznie  - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

Studia podyplomowe Marketing Kultury to świetna okazja, abyś poznał inny punkt widzenia na marketing i promocję. Do współpracy zaprosiłam przedstawicieli Stowarzyszenia Nowe Horyzonty, Wrocławskiego Teatru Współczesnego, Socjomanii czy też Instytut Kultury Miejskiej - organizatorów konferencji Marketing w Kulturze. Dzięki temu możesz poznać najlepsze praktyki z zakresu marketingu dla kultury. Program nauki został przygotowany w taki sposób, abyś po ukończeniu studiów podyplomowych miał jak najszersze horyzonty na obecne trendy i rozwiązania, a także i przepisy prawne dotyczące marketingu. Umiejętności, które zdobędziesz na tych studiach, z pewnością przydadzą Ci się w codziennej pracy. 

Agnieszka Zagrobelna

Kierownik studiów Marketing Kultury

Jako wykładowca studiów podyplomowych DSW w zakresie marketingu (strategia budowania komunikacji marki oraz content marki), zdecydowanie polecam tę uczelnię wszystkim tym, którzy chcieliby swoją marketingową wiedzę pogłębiać albo dzielić się z nią ze studentami. Dobra organizacja i bardzo dobry kontakt po stronie uczelni, co nie jest normą. Dodatkowo rzeczywiście zajęcia na studiach są z praktykami, którzy na co dzień pracują w zawodzie i przekazują wiedzę aktualną i przydatną w pracy każdego marketera. Inne kierunki? Nie polecam rzeczy, których nie znam i z którymi nie miałam styczności. Ale podejrzewam warto zapytać studentów jak i przeczytać pozostałe opinie. Powodzenia studenci i wykładowcy!

Anna Ledwoń-Blacha

wykładowczyni kierunku studiów podyplomowych Marketing kultury w DSW

Warto wybrać kierunek Marketing Kultury, ponieważ w szerszym kontekście pozwala spojrzeć na rynek sztuki. Produkt kultury można rozpatrywać jako pełnowartościowy "towar" posiadający swoje komponenty sprzedażowe. Studia podyplomowe z tego zakresu są odpowiednim uzupełnieniem wykształcenia dla absolwentów nauk w zakresie humanistycznym i ekonomicznym. Kadra wykładowców to praktycy kultury, co stanowi dodatkowy atut, ponieważ uczestnik będzie na bieżąco z najnowszymi zagadnieniami dominującymi w branży kultury i sztuki. 

Aleksandra Książek

Wrocławski Teatr Współczesny, wykładowca na studiach podyplomowych Marketing Kultury

Ten kierunek to był strzał w dziesiątkę! Studia otworzyły mi głowę na wiele spraw. W pamięci zapadną mi na pewno pierwsze zajęcia z Marketingu Offline, na których wykładowca z pasją i pełnym zaangażowaniem pokazał nam, jak istotna jest jakość w kampaniach reklamowych, z użyciem różnych nośników. Zajęcia ze "Współpracy z mediami" pozwoliły na zrozumienie, na czym ta współpraca polega. Niezwykle inspirujące były dla mnie ćwiczenia z "Projektowania eventu" i "Promocji eventu". Prowadząca uchwyciła kwintesencję tego, na czym polega skuteczne promowanie, a zadane prace pozwoliły puścić wodze wyobraźni podczas projektowania własnego wydarzenia.

Alicja Jelonek

uczestniczka studiów podyplomowych Marketing kultury

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 145 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie poprzez platformę MS Teams. Możesz studiować z każdego miejsca!

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 146
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Weksler

Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe...

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów...

Karolina Kociołek

Social Media Lead w Socjomania

Praktyk z zakresu digital marketingu i entuzjastka nowych technologii.  Specjalizuje się w social media marketingu, content marketingu i strategii digital. Certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. Przeprowadza audyty, tworzy strategie i szkoli....

Dr Marta Tymińska

Z wykształcenia psycholożka i kulturoznawczyni. W swojej pracy naukowej skupia się przede wszystkim na grach cyfrowych i ich kulturotwórczej roli. Rozprawa doktorska poświęcona była studiom nad awatarami, bada również opowieści transmedialne, gry niezależne oraz relacje pomiędzy...

Martyna Gutowska

Współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze. Przez 3 lata zajmowała się promocją wydarzeń w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, a obecnie współpracuje z Gdyńskim Centrum Filmowym i Gdyńską Szkołą Filmową. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w...

Kamila Jakubiak

Od zawsze towarzyszył jej entuzjazm wobec kultury. Przez 12 lat udało jej się zebrać doświadczenie pracy we wszystkich sektorach, począwszy od NGOsów i jednostek samorządowych, przez uczelnię wyższą po instytucje kultury, takie jak Filharmonia Wrocławska, Międzynarodowy Festiwal...

Aleksandra Książek

Od 2013r. zajmuje się marketingiem pracując w teatrach instytucjonalnych tj. Teatr Polski we Wrocławiu, Wrocławski Teatr Współczesny. Pobocznie współpracowała także w Wrocławski Teatrem Arka oraz Wrocławskim Teatrem Pantomimy. Teatr to jej pasja, z którą chętnie dzielę się z...

Izabela Heksel

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa m.in. w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w Dziale Prawnym, a także w Orleccy Bezpieczeństwo i Edukacja Michał Geilke w zakresie outsourcingu Inspektora Ochrony Danych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa,...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe

Uwaga! W dniu 2 maja Biuro Rekrutacji jest nieczynne.

pok. nr 14 - parter
Strzegomska 55
53-611 Wrocław

E-mail: sp@dsw.edu.pl
Tel.: 539 670 452; 539 670 477;
Infolinia: 71 757 28 63

Godziny otwarcia:
  • pn: 09:00 - 16:00
  • wt-pt: 08:30 - 16:00
Pobierz stronę do PDF