Opis kierunku:

Wybierając studia Marketing Kultury masz okazję poznać najlepsze praktyki komunikacji marketingowej. Spotykać się z Tobą będą praktycy pracujący w lub dla instytucji kultury. Niezależnie od tego, czy będzie weekend, czy dzień powszedni, żaden kryzys Ciebie nie zaskoczy. Ponadto nauczysz się, w jaki sposób odczytywać dane wynikające z działań w Internecie oraz co dalej z tym możesz zrobić. Zobaczysz, że najciekawsze akcje promocyjne i eventy nie zawsze miały za sobą milionowe budżety - liczy się przede wszystkim pomysł. I właśnie tego Cię nauczymy.  

 

Są to jedyne studia podyplomowe we Wrocławiu z zakresu marketingu kultury.

Dla kogo ten kierunek?

 

  • Dla pracowników instytucji kultury/NGO
  • Dla pracowników firm współpracujących z sektorem kultury
  • Dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem
  • Dla osób pracujących w działach marketingu/promocji

Posłuchaj Martyny Tarnawskiej z firmy Socjomania i przekonaj się, dlaczego warto wybrać te studia!

Dolnośląska Szkoła Wyższa i Wyższe Szkoły Bankowe z całej Polski rozpoczęły współpracę dotyczącą prowadzenia studiów podyplomowych w formule online. Kierunek, który Cię interesuje, jest właśnie efektem tego projektu. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

Co zyskujesz?

  • Nabędziesz najnowszą wiedzę z zakresu marketingu online i offline
  • Będziesz umiał stworzyć budżet i plan eventu oraz strategię promocji wydarzenia
  • Dowiesz się, w jaki sposób działać, gdy pojawi się sytuacja kryzysowa
  • Nauczysz się jak budować persony i tworzyć mapy podróży klienta
  • Przekonasz się, że warto postawić odbiorcę w centrum naszych działań
  • Będziesz wiedział, jakie są typy contentu, jak stworzyć strategię contentową oraz jak ją zrewidować
  • Dowiesz się, jakie regulacje prawne z zakresu marketingu obowiązują.

Studia idealne dla Ciebie!

Nie wiesz, na jaki kierunek się zdecydować?

Zapoznaj się z Informatorem Studiów Podyplomowych.

Bezpłatne szkolenia

Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe w DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz zaświadczenie potwierdzające udział.

 

Tematy szkoleń:
1. Savoir-vivre w miejscu pracy.
2. Budowanie kultury informacji zwrotnej.
3. Podróż bohatera. Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych metodą coachingową.
4. Współpraca międzypokoleniowa. Jak ze sobą rozmawiać, czego oczekiwać, jak się uzupełniać.

Formuły studiów podyplomowych

W Dolnośląskiej Szkole Wyższej studia podyplomowe wyróżniamy trzy rodzaje kierunków ze względu na formułę ich realizacji:
 
  1.  Kierunki niestacjonarne realizowana w salach wykładowych - zajęcia na tym kierunku realizowane są w salach wykładowych, podczas weekendów. W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami w murach uczelni. W przypadku decyzji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych na wszystkich uczelniach, jesteśmy przygotowani, by zajęcia dydaktyczne prowadzić w formule zdalnej.  
  2. Kierunki realizowane online synchronicznie  - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online, bez względu na sytuację pandemiczną.  Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.  
  3. Kierunki realizowane hybrydowo - zajęcia na tym kierunku prowadzone są częściowo online, a częściowo w salach wykładowych. Jako praktycy doskonale wiemy, że nie wszystkie treści, a przede wszystkim umiejętności, można przekazać tylko poprzez naukę online. Warsztaty i spotkania, których nie możemy przeprowadzić online, ponieważ utracą swoją wartość edukacyjną, będą przeprowadzone w salach DSW, gdy tylko pozwoli na to sytuacja.

Studia podyplomowe Marketing Kultury to świetna okazja, abyś poznał inny punkt widzenia na marketing i promocję. Do współpracy zaprosiłam przedstawicieli Stowarzyszenia Nowe Horyzonty, Wrocławskiego Teatru Współczesnego, Socjomanii czy też Instytut Kultury Miejskiej - organizatorów konferencji Marketing w Kulturze. Dzięki temu możesz poznać najlepsze praktyki z zakresu marketingu dla kultury. Program nauki został przygotowany w taki sposób, abyś po ukończeniu studiów podyplomowych miał jak najszersze horyzonty na obecne trendy i rozwiązania, a także i przepisy prawne dotyczące marketingu. Umiejętności, które zdobędziesz na tych studiach, z pewnością przydadzą Ci się w codziennej pracy. 

Agnieszka Zagrobelna

Kierownik studiów Marketing Kultury

Warto wybrać kierunek Marketing Kultury, ponieważ w szerszym kontekście pozwala spojrzeć na rynek sztuki. Produkt kultury można rozpatrywać jako pełnowartościowy "towar" posiadający swoje komponenty sprzedażowe. Studia podyplomowe z tego zakresu są odpowiednim uzupełnieniem wykształcenia dla absolwentów nauk w zakresie humanistycznym i ekonomicznym. Kadra wykładowców to praktycy kultury, co stanowi dodatkowy atut, ponieważ słuchacz będzie na bieżąco z najnowszymi zagadnieniami dominującymi w branży kultury i sztuki. 

Aleksandra Książek

Wrocławski Teatr Współczesny, wykładowca na studiach podyplomowych Marketing Kultury

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś

do 30 września
studia
700 zł
taniej

Zapisując się do 30 września, zyskujesz 700 zł, dzięki:

  • 300 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej - 900 zł:

  • 500 zł zniżki w czesnym 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

 

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 146 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!

 

Warunkiem ukończenia...

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 146
Liczba zjazdów: 13
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Monika Serafin
Michał Weksler

Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe...

Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Przeprowadziła +1000 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking,...

Monika Serafin

Współtwórczyni konferencji „Marketing w Kulturze”, największego tego typu wydarzenia w Polsce. Przez lata związana z Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie odpowiadała za strategię i promocję.  Zainteresowana Employer Brandingiem i marketingiem internetowym. Lokalna...

Martyna Gutowska

Współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze. Na co dzień pracuje w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie zajmuje się promocją wydarzeń. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w mediach i branży turystycznej. Kulturoznawczyni oraz absolwentka...

Agnieszka Pająk

Założycielka i Senior PR Manager w agencji My Way Media. Od ponad 12 lat zawodowo zajmuje się PR-em oraz mediami społecznościowymi dla kultury i biznesu. Pracowała jako PR Manager dla Mall Group oraz w Grupie Allegro. Przez 3 lata była członkiem biura prasowego międzynarodowego...

Kamila Jakubiak

Od zawsze towarzyszył jej entuzjazm wobec kultury. Przez 12 lat udało jej się zebrać doświadczenie pracy we wszystkich sektorach, począwszy od NGOsów i jednostek samorządowych, przez uczelnię wyższą po instytucje kultury, takie jak Filharmonia Wrocławska, Międzynarodowy Festiwal...

Aleksandra Książek

Od 2013r. zajmuje się marketingiem pracując w teatrach instytucjonalnych tj. Teatr Polski we Wrocławiu, Wrocławski Teatr Współczesny. Pobocznie współpracowała także w Wrocławski Teatrem Arka oraz Wrocławskim Teatrem Pantomimy. Teatr to jej pasja, z którą chętnie dzielę się z...

Adam Piwek

Od ponad 15 lat Podaje Rękę w imieniu marek, organizacji społecznych i instytucji kultury. Od ponad 10 lat buduje społeczności i zajmuje się skuteczną komunikacją z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Na swoim koncie ma działania zarówno dla sektora biznesowego (m.in. Santander...

Krzysztof Neumann

Właściciel CodeSquare - Interaktywni.net. Nadaje odpowiedni kierunek działaniom SEO. Posiada certyfikaty Google Analytics Individual Qualification, oraz Google Mobile Sites certification. Prezes Stowarzyszenia Hackerspace Wałbrzych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej.

Izabela Heksel

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa m.in. w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w Dziale Prawnym, a także w Orleccy Bezpieczeństwo i Edukacja Michał Geilke w zakresie outsourcingu Inspektora Ochrony Danych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa,...

Agnieszka Zagrobelna

Pierwsze kroki zawodowe stawiała w kulturze i to właśnie kultura jest jej najbliższą dziedziną. Doświadczenie zdobywała pracując m.in. w Teatrze Polskim we Wrocławiu, Akademii Sztuk Teatralnych – filii we Wrocławiu, Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu. Odpowiadała...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe

pok. nr 14 - parter
Strzegomska 55
53-611 Wrocław

E-mail: sp@dsw.edu.pl
Tel.: 539 670 477; 539 670 452; 693 010 162
Infolinia: 71 757 28 63

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:30-16:00
  • so: 10:00-14:00
Pobierz stronę do PDF