mgr Małgorzata Warzycha

Praktyczka zarządzania, doświadczona menadżerka HR, trenerka biznesu, coach. Certyfikowana mediatorka sądowa i pozasądowa oraz konsultantka DISC D3. Menadżerka kierunku "Human Resources i Coaching" II stopnia i "Psychologia w biznesie " I stopnia. Z wykształcenia socjolożka. Bogate doświadczenie zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych polskich pracodawców. Liderka wielu projektów, mających wpływ na zmianę modelu komunikacji i kultury organizacyjnej firm. Dodatkowo prowadzi liczne inicjatywy promujące prewencyjne rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy. Przewodnicząca Rady Programowej kierunku.

dr Justyna Józefowicz

Adiunkta na Uniwersytecie DSW. Specjalistka w dziedzinie psychologii, facylitacji i szkoleń. Wykładowczyni akademicka, superwizorka, mediatorka i terapeutka uzależnień z bogatym doświadczeniem oraz wszechstronnym wykształceniem w tych dziedzinach. Filolożka polska, z dyplomem psychologa klinicznego. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP oraz PwC Business Coaching Diploma z akredytacją ICF EMCC.

 

Certyfikowana doradczyni Extended DISC, Insight Discovery i FRIS. Doradczyni strategiczna i konsultantka procesów dla wielu firm, instytucji oraz organizacji społecznych. 

 

W roli mentorki wspiera programy takie jak Early Warning Europe PARP oraz Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. 

Autorka i współautorka podręczników dla wykładowców, nauczycieli i trenerów. 

Specjalizuje się w szkoleniu liderów społecznych i politycznych z całej Polski. Współpracuje z renomowanymi instytucjami, w tym Szkołą Liderów, Galerią Zachęta, Narodowym Archiwum Cyfrowym, Civis Polonus, Krytyką Polityczną oraz Grupą Granica. 

W przeszłości była członkinią zarządu Fundacji Synapsis, szefową strategii i rozwoju EFC oraz menadżerką Creative Communication Cluster. Za działalność na rzecz kultury polskiej za granicą została uhonorowana nagrodą POLCUL.

 

Współzałożycielka i prezeska Pogotowia Psychologicznego oraz Kliniki Lepszego Dnia. Twórczyni inicjatywy TechFreeLiving. Pełni funkcję Dyrektorki ds. Zdrowia Psychicznego w Fundacji Code for Green.

 

Wszechstronne wykształcenie, bogate doświadczenie zawodowe oraz liczne certyfikacje.

dr inż. Anna Motylska–Kuźma

Absolwentka Politechniki Wrocławskiej, Dziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych w Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, pracownik Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Kierownik Zespołu Dydaktycznego Doradztwa Finansowego.Obecnie prodziekan na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu w obszarze kierunków biznesowych. Autorka wielu artykułów i publikacji z zakresu zarządzania finansami i decyzji finansowych ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka finansowego, zarządzania wartością i innowacyjnych źródeł finansowania działalności gospodarczej.

mgr Agnieszka Czaplińska

Pedagog resocjalizacji, praktyczka biznesu, zrzeszona m.in. w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła w branżach farmaceutycznej, bankowej, usługowej, motoryzacyjnej oraz w oświacie. Dodatkowo posiada bogate doświadczenie w obszarach HR, sprzedaży oraz zarządzania.

 

Wdrażała kulturę coachingową w organizacjach, w tym w jednej z największych w Polsce spółce Skarbu Państwa, tworząc dedykowany zespół najlepszych coachów i trenerów. Tym samym okazała się pionierką i wizjonerką takich projektów. Jest pomysłodawczynią i współautorką narzędzia Moc Kolorów w wersji tradycyjnej – papierowej oraz aplikacji online opartej na typologii osobowości wg DISC. Twórczyni kursów certyfikujących konsultantów metody. Ceniona prelegentka na konferencjach kobiecych, oświatowych i biznesowych, o tematyce m.in. "Budowania mostów pokoleniowych", co jest kompetencją 21 wieku.

 

Laureatka wielu prestiżowych nagród, w tym HR Najwyższej Jakości, za stworzenie i wprowadzenie ścieżki rozwoju trenerów wewnętrznych (2015 r.) oraz za ponadprzeciętne zdolności liderskie i osiągnięcie statusu grupy Platynowej w organizacji networkingowej BNI (2018 r.).

 

Autorka i współautorka wielu artykułów oraz książek z zakresu zarządzania i komunikacji, w tym książki "Karty pracy DISC. Ćwiczenia z budowania relacji w życiu zawodowym i osobistym" (2024, wyd. Wolters Kluwer). Certyfikowana konsultantka metody Disc D3, Maxie DISC, Extended DISC, konsultantka Bridge Personality Lider i Sales, CoachPCD (Noble Manhattan Coaching), Coach Grupowym i Zespołowy (Pracownia NOVO) oraz Coach biznesu ACSTH (Pracownia Novo). Przedsiębiorczyni i Prezeska firmy szkoleniowo-doradczej Coach and More.

mgr Katarzyna Kisiel
mgr Katarzyna Kisiel

Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem, certyfikowana trenerka biznesu, mediatorka w sprawach pracowniczych oraz praktyk odporności psychicznej. Mentorka i coach w obszarze biznesowym oraz kryzysie psychologicznym i biznesowym.

Prowadzi program mentoringowy: "Nowa Rola Menadżer", "Nowa Rola HR Business Partner" oraz szkolenia i warsztaty z zakresu zarządzania, HR i rozwoju osobistego. 

 

Ponadto:

  • Członkini Izby Coachingu (Dyrektor Oddziału Dolnośląskiego IC) 
  • Członkini Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody Assessment/Development Center 
  • Mentorka: Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, HR4HR, Związku Pracodawców Polska Miedź , Kariera od Nowa, Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu
  • Certyfikowany konsultant 4 narzędzi psychometrycznych: MTQ - Odporność Psychiczna, ILM72 – Style Przywództwa, IP121 – Profilowanie Osobowości Zawodowej oraz DISC D3 – style zachowania, komunikacji (role zespołowe, wartości i postawy).
dr Barbara Pawełko-Czajka

Doktor nauk prawnych, doświadczona wykładowczyni akademicka, konsultantka i trenerka. Właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Positivity Consulting.

Prowadzi liczne szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych m.in. z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Stale współpracuje m. in. ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce, Bankowym Ośrodkiem Doradztwa i Edukacji, Międzynarodową Szkołą Bankowości i Finansów oraz wieloma wiodącymi firmami szkoleniowymi. Posiada   praktyczne i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, dydaktyki akademickiej, doradztwie oraz w wdrażaniu przepisów prawnych z zakresu: ochrony danych osobowych (RODO), prawa pracy, zatrudniania cudzoziemców, umów cywilno-prawnych, prawa ubezpieczeń społecznych. Zdobywczyni Stypendium Herder-Institut w Marburgu. Współpracowała m.in. z University College of London, Instytutem Herdera w Marburgu, Mykolas Romeris University w Wilnie, Lithuanian University of Educational Sciences w Wilnie realizując projekty badawcze i wykłady.  

dr Agnieszka Chojnacka

Pedagożka i psycholożka. Menedżerka kierunku pedagogika specjalna i resocjalizacja na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. W swojej pracy łączy teorię z praktyką. Posiada doświadczenie pracy pedagoga szkolnego w placówkach oświatowych. Współpracowała z ośrodkami psychoterapii i szkoleń, gdzie prowadziła warsztaty dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Posiada praktykę w obszarze badań psychologicznych w zakresie psychologii pracy. W swojej pracy naukowej koncentruje się na poradnictwie, w szczególności na obszarach związanych z procesami radzenia sobie z trudnymi doświadczeniami życiowymi.

dr Alicja Barcik

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu i jakości. Wykładowczyni akademicka i trenerka. Posiada  praktyczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, kursów zawodowych oraz dydaktyki akademickiej. Praktyk biznesu, specjalista z zakresu logistyki, która zdobywała swoje doświadczenie zawodowe od pierwszych lat studiów. Związana zawodowo z logistyką od 2009 roku.

dr Monika Ziobrowska

Adiunkt na Uniwersytecie DSW, specjalistka w zakresie coachingu, psychologii zarządzania i organizacji, psycholog i pedagog, trener biznesu, akredytowany coach ICF.

 

Trener umiejętności interpersonalnych i rozwoju osobistego, akredytowany Coach biznesu z doświadczeniem menedżerskim, dydaktycznym oraz członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Wpisana na listę biegłych sądowych przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Psycholog uprawniony do badania kierowców zawodowych oraz do wydawania orzeczeń dla osób starających się o posiadanie broni.

 

Doktor psychologii, magister psychologii, magister pedagogiki, absolwentka pięciu kierunków podyplomowych (Zarządzanie kadrami w nowoczesnej firmie, Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych, Zarządzanie bhp w przedsiębiorstwie, Psychologia transportu, Agile Leadership) oraz szkoleń specjalistycznych, w tym terapii EEG Biofeedback oraz terapii w nurcie poznawczo – behawioralnym dla osób dorosłych.

 

Właścicielka firmy MIND Monika Ziobrowska. Prowadzi szkolenia, konsultacje indywidualne oraz coaching dla menedżerów najwyższych szczebli zarządzania w korporacjach, urzędników państwowych (MEN, MON, UKS, NIK, Wojsko Polskie, UM, PUP, Izba Celna, UDT, GDAKA, nauczyciele) oraz kadry zarządzającej, dotyczące rozwoju osobistego oraz umiejętności interpersonalnych a także BHP. Prowadzi również prywatny gabinet psychologiczny świadcząc usługi z zakresu terapii EEG Biofeedback oraz pomocy psychologicznej i coachingu.

 

Posiada praktyczne doświadczenie w biznesie zdobyte na stanowiskach kierowniczych oraz specjalistycznych w obszarze personalnym i handlowym uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi (Zarządzanie kadrami, Prawo Pracy, Zarządzanie BHP, Agile Leadership).

 

Autorka wielu publikacji w zakresie aspektów psychologicznych partycypacji decyzyjnej w Wojsku Polskim, uczestniczka konferencji międzynarodowych m.in. cyklu ICT Management for Global Competitiveness and Economic Growth in Emerging Economies ICTM/ Technologie Informatyczne i Komunikacyjne w Zarządzaniu a Konkurencyjność i Wzrost Gospodarczy w Rozwijających się Gospodarkach ICTM oraz Americas Conference on Information Systems, Association for Information Systems.

 

Recenzent artykułów zgłoszonych do publikacji w zakresie psychologii zarządzania - członkostwo w komitetach redakcyjnych.

 

Prywatnie pasjonatka fotografii, miłośniczka czarnego koloru, czerwonego wina, francuskich serów i dobrej książki zagryzanej czekoladą, a także pieszych wędrówek w Bieszczadach.

mgr Anna Gierasimowicz

Ekspert zarządzania, ze specjalizacją w obszarze HR, Interim Manager (IM). Doradca i konsultant strategiczny, kształtujący z sukcesem modele zarządzania w wielu polskich przedsiębiorstwach oraz organizacjach samorządowych. Konsultant strategicznych procesów wdrożeniowych dyrektyw w zakresie zrównoważonego rozwoju, w tym metodologii ESG (Environmental, Social and Corporate Governance) Ekspert w dziedzinie wykorzystywania digitalizacji, automatyzacji procesów i AI w obszarze HR. Projektant optymalnych rozwiązań w zakresie HCM( Human Capital Management). Konsultant projektowania procesów reskillingu, upskillingu i cross-skillingu oraz modeli zarządzania talentami technologicznymi. Propagator różnorodności i inkluzywności w zarządzaniu organizacjami.

 

Realizowała projekty rozwojowe m.in. dla; KGHM Polska Miedź S.A., Enea S.A.,Techland S.A., PeBeKa S.A, Radisson SAS, The World Games, Santander Bank Polska, Obserwatorium Zarządzania, Nowoczesna Firma S.A., Alba S.A., Związek Miast Polskich, UMWP w Gdańsku, UMWW w Poznaniu, Apollogic sp.z.o.o. i wielu innych. Absolwent studiów MBA HR na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie, Wieloletni wykładowca na kierunkach zarządzania, w tym programach EMBA, MBA. Aktywnie współpracujący z wieloma szkołami biznesu w Polsce. Autor i realizator profesjonalnych programów szkoleń, poligonów menedżerskich oraz studiów podyplomowych dla kadr zarządzających. Audytor i badacz procesów zarządzania. Promotor setek projektów dyplomowych z zakresu zarządzania w obszarze HR. Przedsiębiorca, z powodzeniem realizujące cele firmy doradczo-szkoleniowej Careers Compass www.careers-compass.pl

 

Wieloletni Mentor Uniwersytetu Wrocławskiego, wprowadzający młode pokolenia w świat wyborów zawodowych, w zderzeniu z dynamicznymi zmianami rynku wymagań i standardami kompetencji przyszłości. Trendwatcherka rynku pracy, doradca kariery i transformacji zawodowej.

Anna Sobczak
mgr Anna Sobczak, psycholog biznesu, coach PCC ICF

Jestem psychologiem biznesu i akredytowanym coachem PCC ICF, wykształconym i pracującym w nurcie coachingu skoncentrowanego na rozwiązaniach. Po ukończeniu Politechniki Wrocławskiej 20 lat pracowałam w branży nowoczesnych technologii w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla takich organizacji jak IBM, MS, SAP. Posiadam dyplom MBA.

 

Obecnie jako psycholog biznesu i coach pracuję z klientami instytucjonalnymi i indywidualnymi. Odpowiadając na bieżące potrzeby pracowników przeprowadzam dedykowane warsztaty z obszaru zapobiegania wypaleniu zawodowemu, zarządzania emocjami w miejscu pracy, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji, budowania zaangażowania i motywacji, tworzenia pozytywnego środowiska pracy, wzmacniania kompetencji miękkich leadera.

 

Współpracuję z branżą IT, produkcyjną, bankowością, służbami pomocowymi, biurami rachunkowymi oraz kancelariami prawnymi.

W ramach sesji indywidualnych, również na zlecenia klienta instytucjonalnego, pracuję głównie z osobami, które posiadają duży dorobek zawodowy i stają wobec nowych wyzwań, od realizacji strategicznych celów organizacji po własne emocje. Osoby te wspieram w realizacji ich potrzeby zmiany i zbudowania nowej, innej jakości życia zawodowego i osobistego.

 

Pracuję również z młodzieżą nad wyborami ścieżki rozwoju zawodowego, zgodnego z ich talentami, pasjami i marzeniami.

 

W praktyce zawodowej stosuję Kodeks Etyczno-Zawodowy Psychologa oraz Kodeks Etyczny International Coaching Federation. Uczestniczę w superwizjach oraz stałym doskonaleniu zawodowym, wymaganym do akredytacji ICF.

 

Szczegółowe informacje dotyczące moich doświadczeń zawodowych i przygotowania merytorycznego, jak jak i referencje, znajdują się na stronie internetowej AnnaSobczak.pl oraz na moim profilu LinkedIn (Linkedin.com/in/anna-sobczak)

Izabela Moll
Izabela Moll

Związana zawodowo z branżą IT w Małopolsce i na Dolnym Śląsku. Pełniła m.in. funkcję escalation managera, współpracując z klientami na całym świecie, co pozwoliło jej dogłębnie poznać mechanizmy powstawania konfliktów oraz zrozumieć i stosować skuteczne strategie ich rozwiązywania.
Absolwentka studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w obszarze mediacji, UX design oraz psychologii pozytywnej. Doświadczenia te ukształtowały jej projektowe podejście do warsztatów i procesów mediacyjnych – nastawione na współpracę w duchu win–win oraz rozwijanie kompetencji komunikacyjnych uczestników.
Inspiruje się m.in. metodami Richarda Bolstada, nowozelandzkiego trenera komunikacji transformującej. W dydaktyce stawia na praktyczne doświadczenia, które angażują emocjonalnie, pozwalają spojrzeć z nowej perspektywy i rozwijać umiejętności mediacyjne w realistycznych scenariuszach.
Projektowała i prowadziła warsztaty mediacyjne dla szerokiego grona odbiorców – od uczniów i studentów, po specjalistów z branży IT oraz osoby z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, w tym przedstawicieli grupy 50+.

Joanna Rudy
Joanna Rudy

Właścicielka firmy JR WiseGrow, działająca w zakresie szkoleń i coachingu, doświadczony partner HR, trener biznesu oraz akredytowany coach International Coaching Federation. 
Wieloletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych organizacjach, głównie jako HR Business Partner, w zakresie rozwoju, zarządzania talentami, cyklu życia pracownika w organizacji, motywowania, budowania relacji, zaangażowania i satysfakcji oraz zarządzania wynikami i oceną.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, studiów podyplomowych z Nowoczesnego Zarządzania Kadrami oraz z Psychologii Zarządzania.  
Ukończone Studia Zawodowe Coachingu w Instytucie Mukoid oraz Szkoła Trenerów Biznesu Moderator. 
Uprawnienia konsultanta kryzysowego, pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie uzyskane w Instytucie Pozytywnej Terapii Kryzysu.