Maciej Hawrus

Opiekun merytoryczny kierunku ze strony Altkom Akademii

Szymon Pawłowski

Project Manager, trener, konsultant i mentor w obszarze zarządzania projektami. 

 

Swoją przygodę z zarządzaniem projektami rozpoczął niemal 20 lat temu i od tamtej pory jest to jego zawodowa pasja. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania projektami, programami, portfelami i ryzykiem. Z powodzeniem wdrażał biura zarządzania projektami, metodyki zarządzania projektami oparte na PMBOK® Guide i PRINCE2®, systemy raportowania i mechanizmy zarządzania portfelami, zawsze koncentrując się na optymalizacji wartości dla Klientów. Prowadził i konsultował projekty w różnych branżach: od inwestycyjnych i infrastrukturalnych, poprzez zmiany organizacyjne i optymalizacje procesów aż do miękkich z obszaru HR i CSR. Pasjonat zarządzania projektami, pragmatyk i zwolennik łączenia tego co najlepsze zarówno z podejść tradycyjnych jak i zwinnych. Nieustannie poszerza swoją wiedzę, poznając nowe podejścia i poszukując jeszcze lepszych sposobów, metod, narzędzi i praktyk zarządzania projektami. Nie zapomina przy tym, że najważniejsi w projektach są ludzie, dlatego zawsze przykłada ogromną wagę do budowania zaangażowanego zespołu, tworzenia atmosfery współpracy i efektywnej komunikacji. 

 

Od ponad 10 lat zaangażowany w działalność Project Management Institute – w polskim oddziale od 8 lat zaangażowany jako redaktor naczelny w tworzenie kwartalnika „Strefa PMI”, największego czasopisma o zarządzaniu projektami w Europie Środkowo-Wschodniej. Weryfikator tłumaczenia polskiego wydania szóstej i siódmej edycji PMBOK® Guide, dwukrotnie członek Rady Programowej Międzynarodowego Kongresu PMI Poland Chapter, mentor w Programie Mentoringowym PMI PC. W swojej działalności w ramach tej organizacji widzi możliwość ciągłego poszerzania swoich kompetencji i dzielenia się wiedzą z innymi. 

Z wykształcenia magister ekonomii, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończył również studia doktoranckie na kierunku Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Główni Klienci: PGE, PGNiG, KGHM, IBM, Bank BPH, Bank Pekao, Gaz System, HP, Lufthansa, Warta, Capgemini, LG.

Posiada certyfikaty: Project Management Professional (PMP)®, PRINCE2® Practitioner, PRINCE2 Agile® Practitioner, MSP® Practitioner, MoP® Practitioner, M_o_R® Practitioner, P3O® Practitioner, MoV® Practitioner, AgilePM® Practitioner, PMO Certified Practitioner (PMO-CP®), Change Management™ Foundation, Professional Scrum Master™ level II (PSM II), Professional Scrum Product Owner™ (PSPO), Certified SAFe® 5 Agilist, ITIL® Foundation, TenStep Project Manager (TSPM™).
 

Łukasz Krajnik

Manager, trener, coach, facylitator, Scrum Master oraz Lean Six Sigma Black Belt, konsultant z zakresu optymalizacji procesów oraz transformacji organizacyjnych. 

 

Posiada 18-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami, optymalizacji procesów i zarządzaniu złożonymi projektami, programami i produktami z wykorzystaniem zarówno metodologii Waterfall, Lean jak i Agile oraz Scrum. Od 11-stu lat prowadzi szkolenia dla zespołów, managerów oraz kadry zarządzającej, a także dla pracowników liniowych. Akredytowany trener Scrum.org. People Cert oraz PMI oraz audytor ISO. Specjalizuje się w optymalizacji procesów metodami zwinnymi Lean oraz Six Sigma oraz prowadzeniu projektów. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych multi-kulturowych korporacjach. Wykształcił już kilkuset Green Beltów oraz Black Beltów i podobną ilość Scrum Masterów. Akredytowany coach i facylitator oraz Change Manager. 

 

Z wykształcenia Magister inżynier ochrony środowiska. Ukończył studia podyplomowe na kierunku: Lean Six Sigma Black Belt.

Posiada certyfikaty: PMI PMP®, Lean Six Sigma Black Belt, ProSci Change Manager, APMG Change Managment, APMG Facilitation, Professional Scrum Master I (Scrum.org), PeopleCert ScrumMaster I Certificate, PeopleCert ScrumMaster II Certificate, Audytor zintegrowanego systemu zarządzania ISO 9001.
 

Piotr Kwietniewski

Trener, coach, praktyk biznesu z doświadczeniem jako project manager. Od 2005 roku prowadzi szkolenia i coaching dla organizacji. Specjalizuje się w obszarze psychologicznych umiejętności w zarządzaniu oraz umiejętności przywództwa. Jest ekspertem w projektowaniu szkoleń i prowadzeniu szkoleń dla trenerów. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako menadżer w działach marketingu kilku międzynarodowych firm. Zarządzał zespołami i szkolił się z nowoczesnych metod zarządzania: Agile PM, Scrum. Jako trener zrealizował ponad 5000 godzin szkoleniowych. 

 

Przeprowadził również pond 500 godzin sesji coachingowych w obszarze coachingu menadżerskiego i rozwojowego. Posiada akredytację International Coach Federation. Jest certyfikowanym konsultantem DiSC i FRIS. Posiada też kwalifikację coacha zespołowgo i grupowego. Ukończył szkolenie z wykorzystania metody dramy w szkoleniach. Jest certyfikowanym facylitatorem wg Procesu Iceberg – ukończył szkolenie podstawowe i zaawansowane z Tony Mannem ukończone akredytacją Institute of Leadership and Management w Londynie. W Altkom Akademia prowadzi warsztaty między innymi Akademia managera IT.


Doświadczenia w pracy w biznesie zdobywał pracując w firmach: Millward Brown: badacz, consultant, project manager, account manager, IPSI: trener, consultant, Danone: consumer insight manager, Żywiec Zdrój: kierownik ds. badań, Asseco: trener, coach.

 

W latach 1998-2005 pracował jako psycholog w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Warszawie, a potem w Instytucie Psychoimmunologii z Wojciechem Eichelbergerem, gdzie zajmował się szkolenia w zakresie radzenia sobie ze stresem i profilaktyki wypalenia zawodowego.

Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i studiów podyplomowych: Psychologia coachingu (UW), Coaching Menadżerski (Collegium Civitas), UX Design (SWPS).
 

Paweł Niemyt

Trener, praktyk biznesu z doświadczeniem jako project manager. Od 2007 roku spędził na salach ponad 1200 dni szkoleniowych szkoląc ponad 7 tys. osób. 

 

Specjalizuje się w obszarach: 
Tworzenie aplikacji webowych przy użyciu języków HTML, XHTML, CSS, PHP, JS, MySQL, SQL, 
Microsoft Excel, Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem języka VBA i SQL, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project (MS Project Server). Jest ekspertem w projektowaniu jaki i prowadzeniu szkoleń. 

 

Posiada doświadczenie praktyczne z zakresu tworzenia aplikacji Webowych (HTML, XHTML, CSS, PHP, MySQL), prowadzenia szkoleń z zakresu narzędzi zarządzania projektami oraz Business Intelligence  z uwzględnieniem instytucji finansowych, jak również automatyzacji pracy z wykorzystaniem VBA.

 

Posada liczne certyfikacje Microsoft w zakresie Microsoft Project, aplikacji do zarządzania projektami: Managing Projects with Microsoft Office Project 2007/13, Managing Projects with Microsoft Office Project Server 2007, MCITP (Microsoft Certified IT Professional), Enterprise Project Manager. 

 

W Altkom Akademii od 2021 roku pełni rolę Product and Business Managera, w zakresie Business Intelligence & Office.

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu:  Fizyka, Fizyka z informatyką, uprawnienia pedagogiczne.