Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
Absolwenci tej specjalności są przygotowani do pracy w obszarze projektowania doświadczeń użytkownika (UX) oraz kształtowania decyzji behawioralnych. Posiadają umiejętności badania interakcji użytkowników z technologią, analizowania ich potrzeb oraz projektowania rozwiązań opartych na psychologii poznawczej i behawioralnej. Dzięki znajomości zasad architektury informacji, komunikacji cyfrowej oraz metod analizy biznesowej, potrafią opracowywać intuicyjne interfejsy użytkownika (UI) oraz optymalizować doświadczenia użytkowników. Specjalność ta przygotowuje do pracy w zespołach projektowych, UX design, badaniach użyteczności oraz konsultingu w zakresie strategii cyfrowych.
 
                        
                    Praca dla Ciebie:
- 
	Praca w firmach technologicznych oraz start-upach IT pozwala na projektowanie innowacyjnych produktów cyfrowych, które są oparte na dogłębnych badaniach UX, aby tworzyć rozwiązania dostosowane do potrzeb i oczekiwań użytkowników. 
- 
	W agencjach UX/UI oraz laboratoriach zajmujących się badaniem użytkowników, Twoim zadaniem będzie optymalizacja interfejsów oraz doświadczeń użytkowników, aby zapewnić im łatwiejszą i bardziej intuicyjną interakcję z produktami cyfrowymi. 
- 
	W branży e-commerce oraz sektorze usług online będziesz analizować zachowania klientów, aby zoptymalizować ścieżkę zakupową i poprawić konwersję, dostosowując procesy sprzedażowe i interakcje do potrzeb użytkowników. 
- 
	Praca w działach R&D firm technologicznych pozwala na projektowanie nowatorskich rozwiązań z zakresu interakcji człowiek-technologia, w tym opracowywanie nowych narzędzi i technologii, które poprawiają sposób, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcje z systemami cyfrowymi. 
 Jesteś w dobrym miejscu! Zmieniliśmy nazwę na Uniwersytet Dolnośląski DSW!
                  Jesteś w dobrym miejscu! Zmieniliśmy nazwę na Uniwersytet Dolnośląski DSW!  
             
                        