Tomasz Żmuda

Zarządzam i projektuje produkty i usługi, buduje i rozwijam zespoły, projektowe i produktowe. Jestem gorącym zwolennikiem zwinnych metod wytwarzania produktów cyfrowych. Stale na tropie idealnego procesu projektowego, miłośnik design thinking, zwolennik uczciwych relacji w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego: biznes - użytkownik - technologia. Jako strateg z doświadczeniem product ownera potrafię koordynować pracę zespołów zarówno projektowych jak i produktowych. Wielokrotnie pivotowałem zespoły z pracy doraźnej przy rozwoju produktu na model pracy w zwinnej. Jako mentor i trener spełniam się dydaktycznie i nadaje szlify adeptom zawodu projektanta, starając się przekazać narybkowi odpowiednie wartości i sposób myślenia. Pełnię też zaszczytną funkcję podcastera i jutubera w Digital Science Podcast. Recydywista prelegent, wystający na scenie m.in Internet BETA, Design Ways czy Mobile Trends Conference.

Marcin Trzeszczyński

Pasjonat świetnego designu, z bogatym doświadczeniem w projektowaniu graficznym, Web i UX Designie. Rozwijał i projektował produkty digitalowe oraz rozwiązania e-commerce m.in. dla: Play, Orange, Neonet, Sygnity, Early Stage czy Santander Bank. Prowadzi szkolenia i warsztaty z UX Designu oraz projektowania w Figmie: dla SDA, Stacja.IT, Sages, Sektor 3.0. Ostatnio, w wolnym czasie projektuje pro bono aplikację mobilną dla Fundacji Santander oraz wspiera UXowo startup z branży MedTech. Prywatnie uwielbia komiksy, bulteriery oraz dobrą kuchnię, należy także do grupy wyznawców Najgorszych Filmów Świata.

Natalia Cymerman

Projektantka, badaczka, mentorka z kilkuletnim stażem. Od kilku lat związana z projektowaniem doświadczeń oraz usług, wcześniej z projektowaniem architektonicznym. Swoje doświadczenie projektowe zdobywała w butikowych agencjach, biurach architektonicznych, międzynarodowych korporacjach oraz startupach. Obecnie pracuje jako Lead Service & UX Designer w startupie z obszaru Health Care - Doctor.One oraz agencji Design Provision jako UX & Service Design Consultant. Wykłada Projektowanie Uniwersalne na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, wspiera grupy na studiach podyplomowych Service Design na SWPS jako tutorka oraz działa społecznie mentorka UX w inicjatywie Dare IT. 
Jej zainteresowania obejmują dizajn spekulatywny, architekturę, etyczne technologie i alternatywną edukację. Ceni nie-produkcję i re-kreację. Uwielbia czytać, merytorycznie dyskutować i konfrontować swoje opinie z innymi. Zawsze robi 3 rzeczy na raz, choć wolałaby nie.
 

Patrycja Walencik

Product Manager @Zendesk Machine Learning Department
Zawodowo skupiona na rozwiązywaniu problemów i dostarczaniu wartości użytkownikom Zendesk  - jednego z najpopularniejszych systemów SaaS w zakresie obslugi klienta. Poprzednio związana z telekomunikacją i innowacyjnym dla tej branży produktem - Orange Flex. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu produktów cyfrowych przekłada na współpracę z firmami oraz NGO-sami, gdzie realizuje się jako wykładowczyni, konsultanta oraz mentorka. Wolny czas przeznacza na poszukiwanie doświadczeń, którymi dzieli się na swoim Instagramie.

Justyna Kraszewska

Grafik, freelancerka, pasjonatka grafiki użytkowej i komunikacji wizualnej. Od lat zajmuję się obszarem Interfejsu Użytkownika (UI), Doświadczenia Użytkownika (UX), grafiką 2D i wszystkim, co z tym związane. Sztuka projektowania i nowe możliwości technologiczne fascynują mnie. Oprócz pracy badawczej, współpracuję z jednostkami kulturalnymi, edukacyjnymi oraz klientami z branży finansowej i technologicznej. Dodatkowo, aktywnie projektuję interaktywne rozwiązania dla stron internetowych, usług i aplikacji mobilnych. Moją drugą pasją jest prowadzenie warsztatów z zakresu Doświadczenia Użytkownika i Lean, zarówno dla firm IT, jak i dla przedsiębiorstw, banków i startupów.