Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie online synchronicznie w wymiarze 160 godzin i odbywać się będą za pomocną platformy MS Teams. W każdym semestrze odbędzie się jeden zjazd stacjonarny (transmitowany również on-line), by móc warsztatowo przepracować kluczowe elementy programu.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 160
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
BADANIA I BUSINESS DISCOVERY
(40 godz.)
  • Desktop research i analiza konkurencji
  • Jak zebrać i pracować z danymi zastanymi
  • Badania jakościowe
  • Badania ilościowe
  • Analiza, wnioski i rekomendacje
  • Walidacja idei biznesowej
WPROWADZENIE DO DESIGN THINKING
(20 godz.)
  • Projektowanie warsztatów
  • Zebranie grupy roboczej / warsztatowej
  • Dobieranie narzędzi warsztatowych
  • Jak pracować z grupą warsztatową
  • Analiza, wnioski i rekomendacje po warsztatach
AGILE, WYTWARZANIE, DOSTARCZANIE, TECHNOLOGIA
(4 godz.)
  • Jak wytwarza się produkty cyfrowe
  • Planowanie i zarządzanie produktem 
  • Błędy w zwinnym produkcie
  • Trendy technologiczne
  • Zarządzanie zwinne pracą własną i zespołu
STRATEGIA UX
(20 godz.)
  • Jak wnioski z badań i warsztatów przekładać na produkt
  • Propozycja wartości
  • Mapowanie i gradacja funkcjonalna
  • Procesy i przepływy w systemie
  • Architektura informacji
  • Walidacja procesów i funkcjonalności
PROJEKTOWANIE
(16 godz.)
  • Wprowadzenie do interfejsów użytkownika
  • Jakie są zasady komunikacji UI
  • Jak projektować makiety - proces projektowy
  • Jak projektować zespołowo / warsztatowo
  • Paper prototyping
  • Wprowadzenie do Figmy i makiety lo-fi
MVP - PIERWSZE MAKIETY
(16 godz.)
  • Co to jest Minimum Viable Product i jak je wyłonić
  • Mapowanie i optymalizacja procesów i funkcjonalności pod MVP
  • Jak rozmawiać z biznesem o MVP
  • Estymacja MVP z developerami
  • Makiety mid-fi, hi-fi, prototyp
BADANIA UŻYTECZNOŚCI I DOSTĘPNOŚĆ
(16 godz.)
  • Badania korytarzowe - pierwsza walidacja
  • Badania użyteczności
  • Niemoderowane badania użyteczności w narzędziach Maze / Useberry
  • Analiza, wnioski i rekomendacje
  • Dostępność, WCAG i Section508
  • Jak budować produkty uniwersalne
MVP 2.0
(12 godz.)
  • Ewaluacja MVP
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie wersjonowanie
  • Testy AB
  • Jak mówić o MVP
PODSTAWY ANALITYKI
(4 godz.)
  • Przegląd narzędzi analitycznych
  • Określanie punktu konwersji
  • Określanie metryk dla procesów
  • Pierwszy dashboard z danymi
SZTUKA PREZENTACJI
(4 godz.)
  • Dlaczego to potrzebne?
  • Cel, konspekt, audytorium
  • Budowanie narracji i argumentacji
  • Zarządzanie historią
PROJEKT: NOWA PRACA
(8 godz.)
  • Przygotowanie CV
  • Ewaluacja własna za pomocą DOKtora
  • Analiza Cech i Wartości
  • Przygotowanie Case Study
WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW
  • Obrona pracy dyplomowej.