Agnieszka Czaplińska
Agnieszka Czaplińska

Ekspertka w dziedzinie zarządzania i HR, wspierająca organizacje w budowaniu zdrowej kultury pracy, skutecznej komunikacji i rozwoju talentów.

Jest specjalistką w badaniach psychometrycznych i sukcesji w firmach rodzinnych. Od lat aktywnie wdraża narzędzia psychometryczne do diagnozy talentów i predyspozycji zawodowych w firmach rodzinnych. Pracuje z właścicielami i sukcesorami nad identyfikacją mocnych stron, stylów przywództwa oraz strategii zarządzania różnorodnością pokoleniową, wykorzystując zaawansowane badania psychometryczne, takie jak Bridge Personality oraz DISC. Dzięki jej wsparciu procesy sukcesji w firmach rodzinnych przebiegają sprawniej, a zespoły lepiej adaptują się do zmian.

 

Jest kierownikiem studiów podyplomowych oraz wykładowczynią na Uniwersytecie DSW we Wrocławiu, gdzie prowadzi zajęcia na kierunkach psychologia w biznesie, HR i coaching.

Jest współautorką narzędzi Moc Kolorów – zarówno w wersji papierowej, jak i aplikacji online, opartej na modelu DISC. To nowoczesne rozwiązanie wspiera diagnozę stylów osobowości, komunikacji i efektywności zespołowej, a także pomaga organizacjom w lepszym dopasowaniu pracowników do ról i odpowiedzialności. Prowadzi kursy certyfikujące konsultantów tej metody, umożliwiając organizacjom samodzielne korzystanie z narzędzi autodiagnostycznych.

 

Agnieszka Czaplińska występowała na licznych konferencjach branżowych i biznesowych, m.in. Kongres Kadry, Akademia Kobiet, Wolters Kluwer, Forum Biznesu. Jest również autorką książki Karty pracy DISC. Ćwiczenia z budowania relacji w życiu zawodowym i osobistym wydanej przez Wolters Kluwer.

Jako prezes firmy Coach and More realizuje projekty rozwojowe dla biznesu, edukacji oraz administracji publicznej, oferując szkolenia z zakresu zarządzania stresem, komunikacji, budowania zaangażowanych zespołów oraz zarządzania różnorodnością i wiekiem.

 

📌 Więcej informacji: www.czaplaandmore.pl
📌 LinkedIn: Agnieszka Czaplińska

dr inż. Anna Motylska–Kuźma

Absolwentka Politechniki Wrocławskiej, Dziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych w Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, pracownik Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Kierownik Zespołu Dydaktycznego Doradztwa Finansowego.Obecnie prodziekan na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu w obszarze kierunków biznesowych. Autorka wielu artykułów i publikacji z zakresu zarządzania finansami i decyzji finansowych ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka finansowego, zarządzania wartością i innowacyjnych źródeł finansowania działalności gospodarczej.

dr Barbara Pawełko-Czajka

Doktor nauk prawnych, doświadczona wykładowczyni akademicka, konsultantka i trenerka. Właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Positivity Consulting.

Prowadzi liczne szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych m.in. z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Stale współpracuje m. in. ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce, Bankowym Ośrodkiem Doradztwa i Edukacji, Międzynarodową Szkołą Bankowości i Finansów oraz wieloma wiodącymi firmami szkoleniowymi. Posiada   praktyczne i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, dydaktyki akademickiej, doradztwie oraz w wdrażaniu przepisów prawnych z zakresu: ochrony danych osobowych (RODO), prawa pracy, zatrudniania cudzoziemców, umów cywilno-prawnych, prawa ubezpieczeń społecznych. Zdobywczyni Stypendium Herder-Institut w Marburgu. Współpracowała m.in. z University College of London, Instytutem Herdera w Marburgu, Mykolas Romeris University w Wilnie, Lithuanian University of Educational Sciences w Wilnie realizując projekty badawcze i wykłady.  

mgr Małgorzata Warzycha

Praktyczka zarządzania, doświadczona menadżerka HR, trenerka biznesu, coach. Certyfikowana mediatorka sądowa i pozasądowa oraz konsultantka DISC D3. Menadżerka kierunku "Human Resources i Coaching" II stopnia i "Psychologia w biznesie " I stopnia. Z wykształcenia socjolożka. Bogate doświadczenie zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych polskich pracodawców. Liderka wielu projektów, mających wpływ na zmianę modelu komunikacji i kultury organizacyjnej firm. Dodatkowo prowadzi liczne inicjatywy promujące prewencyjne rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy. Przewodnicząca Rady Programowej kierunku.

Wioleta Łagowska
Wioleta Łagowska

ekspertka w zakresie optymalizacji procesów biznesowych, standaryzacji i mapowania procesów. Posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe, z czego 15 lat spędziła w korporacjach, pełniąc stanowiska menedżerskie, projektowe i dyrektorskie w obszarze transportu i logistyki. Od 5 lat rozwija własną działalność gospodarczą, pełniąc funkcję Członkini Zarządu w Movon Concept Sp. z o.o., gdzie współtworzy projekty z zakresu organizacji, doradztwa biznesowego oraz budowania marki osobistej dla firm MŚP.
Jej kariera zawodowa obejmuje współpracę z międzynarodowymi firmami, takimi jak DHL, Gillette (później Procter & Gamble), British American Tobacco, Imperial Tobacco, Centrum Dystrybucyjne Empik, Centrum Dystrybucyjne Tesco, SPM Poland (BCube), AmeriGas, oraz firmami rodzinnymi z branży transportowej. W ramach współpracy z tymi podmiotami, odpowiadała za projektowanie, wdrażanie oraz optymalizację procesów biznesowych, tworzenie działów transportowych oraz mapowanie procesów w celu zwiększenia efektywności operacyjnej i wsparcia rozwoju organizacyjnego firm.
Jako ekspertka w obszarze optymalizacji procesów i standaryzacji, Wioleta Łagowska specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań procesowych, które umożliwiają organizacjom skuteczną transformację i realizację celów strategicznych. Dzięki doświadczeniu w mapowaniu procesów i optymalizacji, wspiera organizacje w budowie struktur operacyjnych, które charakteryzują się wysoką efektywnością, spójnością oraz zgodnością z międzynarodowymi standardami branżowymi. Jej podejście opiera się na tworzeniu systemów operacyjnych, które nie tylko poprawiają jakość procesów, ale także przyczyniają się do długoterminowej poprawy wyników finansowych i operacyjnych firm.
W ramach swoich działań edukacyjnych, od 5 lat współtworzy także warsztaty i programy rozwoju odporności psychicznej dla liderów, wspierając przedsiębiorców w wyzwaniach związanych z przywództwem. Jako członkini Elite Business Club, angażuje się w rozwój kobiet przedsiębiorczych, a w Movon Concept Sp. z o.o. realizuje projekty wspierające rozwój MŚP oraz tworzy programy edukacyjne skierowane do liderów firm.

wykładowyczyni Sylwia Dawid w niebieskiej marynarce
Sylwia Dawid

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku prawo. Odbyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi, a od 2018 r. jest wpisana na listę radców prawnych.   
 
Prowadzi własną Kancelarię w Łodzi, specjalizując się w bieżącej obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw. Wspiera klientów w zakresie szeroko pojętego prawa korporacyjnego, doradzając w sprawach związanych z funkcjonowaniem spółek, ich zakładaniem, przekształceniami oraz likwidacją. Posiada bogate doświadczenie w postępowaniach rejestrowych przed Krajowym Rejestrem Sądowym, a także w przygotowywaniu umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych i analiz.   
 
Specjalizuje się również w doradztwie sukcesyjnym, pomagając przedsiębiorcom w planowaniu i przeprowadzaniu procesów sukcesji w ramach prawa spółek oraz prawa dziedziczenia. Wspiera klientów w opracowywaniu strategii przekazania biznesu następcom, opracowywaniu dokumentacji sukcesyjnej oraz wdrażaniu odpowiednich rozwiązań prawnych, w tym związanych z fundacjami rodzinnymi.   
 
Zajmuje się także ochroną danych osobowych (RODO), audytami zgodności oraz doradztwem dla sektora e-commerce, w tym przygotowywaniem regulaminów sprzedaży oraz dokumentacji dostosowanej do Dyrektywy Omnibus i ustawy o prawach konsumenta.  
 
W latach 2017 - 2020 prowadziła działalność dydaktyczną jako wykładowca na Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem w zakresie  szeroko pojętego prawa cywilnego, w tym prawa zobowiązań, prawa spadkowego, prawa rzeczowego oraz procedury cywilnej.

Wykładowca Szymon Michna w marynarce w kratkę i białej koszuli
Szymon Michna

Absolwent UMK w Toruniu. Posiada ponad 30 letnie doświadczenie w branży finansowej. Ekspert profilaktyki testamentowo-spadkowej – od 17 lat pomaga klientom konstruować dobre testamenty chroniące ich najbliższych, majątki i firmy. 

 

Właściciel aplikacji www.GdzieCoJest.pl, która wspiera spadkobierców. 

 

Prelegent i trener – przeprowadził dziesiątki szkoleń i prelekcji z zakresu rozumienia prawa spadkowego i ważności sporządzania testamentów. 

 

Zapraszany jako ekspert testamentowy do telewizji, radia i różnego rodzaju podcastów. 

  

Tematy, w których czuję się mocny i z których mógłbym prowadzić zajęcia i ćwiczenia: 

  1. Praktyczne rozumienie zasad dziedziczenia ustawowego. 

  1. Praktyczne konsekwencje dziedziczenia ustawowego. 

  1. Psychologiczne aspekty sporządzania (lub niesporządzania) testamentów. 

  1. Praktyczne konstrukcje testamentowe zapobiegające pułapkom dziedziczenia ustawowego. 

  1. Testament w JDG. 

  1. Testament w spółkach opartych o KC – praktyczne aspekty. 

  1. Testament w spółkach opartych o KSH – praktyczne aspekty.