Opis kierunku:

Pierwsze tego typu studia podyplomowe w Polsce, gdzie słuchacze będą mieli zapewniony aktualny przegląd najważniejszych technologii i innowacji z obszaru EdTech, mających zastosowanie w edukacji cyfrowej.

 

Głównym celem studiów podyplomowych jest wyposażenie kadry specjalistycznej i menedżerskiej w wiedzę, kompetencje oraz umiejętności związane z zastosowaniem nowych technologii, m.in. sztucznej inteligencji (AI), wirtualnej rzeczywistości (VR), rozszerzonej rzeczywistości (AR), serious games, microlearningu, video-learningu w edukacji osób dorosłych.
 

Zajęcia na tym kierunku będą prowadzone przez praktyków biznesowych, m.in. ekspertów i ekspertki z Rady EdTech Konfederacji Lewiatan, którzy w swojej działalności aktywnie uczestniczą m.in. w procesie projektowania i wdrażania rozwiązań z obszaru digital learning. W trackie studiów dowiesz się nie tylko jak projektować cyfrowe usługi edukacyjne za pomocą różnych innowacyjnych narzędzi, ale będziesz mógł także przetestować specjalne symulacje AR i VR wykorzystywane w czasie szkoleń i rozwoju pracowników.

Ten zestaw umiejętności pozwoli słuchaczom na skuteczne zaplanowanie i przeprowadzenie projektów cyfrowych w obszarze digital learning w każdej firmie lub instytucji edukacyjnej oraz zdobycie unikatowych kompetencji, dzięki którym będą jednymi z najbardziej poszukiwanych specjalistów na konkurencyjnym i dynamicznym rynku pracy w kraju.

 

Studia podyplomowe będą koncentrowały się na trzech kluczowych wymiarach: procesy, technologie, ludzie. Zajęcia prowadzone w sposób hybrydowy (większość zajęć stacjonarnie) oraz interaktywny  - analizy studiów przypadku, ćwiczenia indywidualne i grupowe, warsztaty, moderowane dyskusje.

Dla kogo ten kierunek?

Studia podyplomowe są skierowane do pracowników przedsiębiorstw, korporacji, instytucji publicznych zajmujących się edukacją, jak i do trenerów, doradców i osób indywidualnych.

 

W szczególności odbiorcą studiów są:

  • Menadżerowie ds. szkoleń i rozwoju (L&D)
  • Specjaliści ds. digital learning
  • Projektanci szkoleń online / e-Learning Developer
  • Trenerzy biznesowi/ edukatorzy/wykładowcy akademiccy 
  • Doradcy  ds. cyfrowego rozwoju
  • Specjaliści ds. organizacji szkoleń
  • Pedagodzy planujący przekwalifikowanie, zdobycie nowych kwalifikacji

Co zyskujesz?

  • Poznasz praktyczne rozwiązania technologiczne (m.in. AI, VR, AR, inne), które mają zastosowanie w edukacji cyfrowej osób dorosłych. 
  • Dowiesz się, w jaki sposób wykorzystywać i blendować różne rozwiązania technologiczne w cyfrowych projektach edukacyjnych.
  • Zrozumiesz, jak można efektywnie projektować cyfrowe produkty i usługi edukacyjne w oparciu w UX.
  • Nauczysz się technik planowania i sprzedaży cyfrowych rozwiązań edukacyjnych na rynek.
  • Poznasz i przetestujesz branżowe symulacje biznesowe, z których korzystają szkoły i instytucje edukacyjne w Polsce oraz w wybranych krajach w Europie.
  • Dowiesz się, jakie będą dostępne w najbliższym czasie programy unijne w perspektywie 2021-2027 finansujące wspieranie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz inwestycje w transformację cyfrową w edukacji. 
  • Zapoznasz się i przećwiczysz metodologię budowania marki osobistej oraz eksperckiej w mediach społecznościowych.
  • Razem z innymi słuchaczami weźmiesz udział w wizytach studyjnych, m.in. w Warszawie, odwiedzisz specjalny showroom technologiczny firmy ORANGE.
  • Poznasz i zrozumiesz znaczenie światowych i unijnych trendów związanych z obszarem EdTech/digital learning.

 

W trackie studiów zaplanowana jest jedna wizyta studyjna poza Wrocławiem - w specjalnym showroomie technologicznym firmy ORANGE. Ze względu na dostępność showroomu wizyta odbędzie się we wskazany wcześniej piątek. W razie potrzeby zapewnimy uczestnikom studiów nocleg, jednak dojazd odbywa się we własnym zakresie.

Studia idealne dla Ciebie!

Nie wiesz, na który kierunek się zdecydować? Skontaktuj się z Biurem Rekrutacji Studiów Podyplomowych: sp@dsw.edu.pl

Bezpłatne szkolenia

Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe w DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz zaświadczenie potwierdzające udział.

 

Tematy szkoleń:
1. Savoir-vivre w miejscu pracy.
2. Budowanie kultury informacji zwrotnej.
3. Podróż bohatera. Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych metodą coachingową.
4. Współpraca międzypokoleniowa. Jak ze sobą rozmawiać, czego oczekiwać, jak się uzupełniać.

Sposób realizacji studiów podyplomowych

W Dolnośląskiej Szkole Wyższej studia podyplomowe na kierunku Akademia Cyfrowej Edukacji (EdTech) realizowane są:

  • hybrydowo - zajęcia na tym kierunku prowadzone są częściowo online, a częściowo w salach wykładowych. Jako praktycy doskonale wiemy, że nie wszystkie treści, a przede wszystkim umiejętności, można przekazać tylko poprzez naukę online. Warsztaty i spotkania, których nie możemy przeprowadzić online, ponieważ utracą swoją wartość edukacyjną, będą przeprowadzone w salach DSW, gdy tylko pozwoli na to sytuacja.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia!

do 15 października
czesne już od
387
357
miesięcznie

Zapisując się do 15 października zyskujesz 700 zł, dzięki:

  • 300 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz 900 zł, dzięki:

  • 500 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Akademia Cyfrowej Edukacji (EdTech).

Liczba godzin: 168
Liczba zjazdów: 13
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Marcin Kowalski - Akademia Cyfrowej Edukacji (EdTech)
Krzysztof Kaczurba

Dyrektor Strategii Rozwoju ORANGE Polska
Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży medialnej, doradztwie strategicznym, telekomunikacji i IT. Ekspert w obszarze tworzenia i wdrażania strategii rozwoju, w szczególności wykorzystania nowych technologii do transformacji modeli...

Marcin Kowalski

Współzałożyciel i prezes zarządu Human Partner, firmy świadczącej usługi szkoleniowo – doradcze za pomocą narzędzi cyfrowych, m.in. symulacji immersyjnych (VR). Spółka jest laureatem międzynarodowej i prestiżowej nagrody Komisji Europejskiej - VET Excellence Awards 2018 – za...

Bożena Szumacher

Dyrektorka ds. sprzedaży Learnetic S.A.
Od 23 lat zajmuje się sprzedażą usług szkoleniowych, w tym od 7 lat cyfrowych rozwiązań edukacyjno-szkoleniowych w Learnetic S.A. na stanowisku dyrektora sprzedaży Polska jednej  z wiodących firm na świecie zajmujących się rozwojem i...

Karolina Wojtaszek

Product Designer Giant Lazer
Pasjonatka nowych technologii cyfrowych. Product Designer z doświadczeniem w branży VR/AR oraz wielką pasją do badań UX i testów użyteczności. Pracowała przy wielu projektach cyfrowych dla instytucji takich jak: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Regionalna...

Małgorzata Lelińska

Dyrektorka Departamentu Funduszy Unijnych i Edukacji Cyfrowej Konfederacja Lewiatan
Pracuje w Konfederacji Lewiatan od 2006 r. Od 01.2022 r. jest dyrektorką Departamentu Funduszy Unijnych i Edukacji Cyfrowej. Reprezentuje środowisko przedsiębiorców w ciałach związanych z wdrażaniem...

Wojciech Pitura

Współwłaściciel oraz Prezes Zarządu Revas sp. z o.o., wykładowca, trener
Współwłaściciel oraz Prezes Zarządu Revas sp. z o.o., Wiceprezes Fundacji Przedsiębiorczości Revas, wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie....

Beata Staszków

Międzynarodowy doradca i coach kariery, prezes ZPPM
Konsultant biznesowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem pracy w środowisku międzynarodowy. Pasjonuje się rozwijaniem ludzi i ich firm, wspierając je w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Od 2016 prezes zarządu Związku Pracodawców...

Nikodem Krajewski

Założyciel agencji UX&CRO IDEACTO
Od 2002 roku związany z branżą digital. Ma za sobą studia na Kulturoznawstwie oraz Historii Sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz licencjat na ASP w Poznaniu. Pracował m. in. w Money.pl, TVP S.A. czy w Agorze S.A, gdzie prowadził projekty...

dr Adam Flamma

Menedżer kierunku Media Kreatywne: game design, animacja i efekty specjalne. Badacz gier wideo, od dekady zajmujący się popularyzacją wiedzy na temat gier. Szkoleniowiec z zakresu wykorzystywania gier w przestrzeni publicznej; prezes Stowarzyszenia Badania i Rozwoju Gier GameUP. Specjalista...

Maciej Jonek

Psycholog, nauczyciel. Ekspert w dziedzinie nauczania zdalnego, prowadził naukę mieszaną oraz zdalną od 2013 roku. Na stałe opiekuje się szkołami podczas wdrażania rozwiązań onlinowych. Współpracuje z Vulkanem podczas tworzenia kompleksowego narzędzia online do doskonalenia...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF