dr Paulina Hawrylewicz-Kowalska

Doktor nauk społecznych w dziedzinie pedagogiki, pedagożka, wykładowca akademicki, nauczycielka indywidualnego nauczania w obszarze przedmiotów humanistycznych, wieloletni praktyk w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zajmuje się edukacją dorosłych, w szczególności procesami uczenia się, sytuowanymi w kontekście edukacji całożyciowej. Realizatorka projektów krajowych oraz międzynarodowych.

dr Małgorzata Mikołajczak-Woźniak

Pedagog, wykładowca akademicki pracujący ze studentami pedagogiki, psychologii
oraz przygotowania pedagogicznego. Zainteresowania z zakresu pedagogiki mediów, zachowań dzieci w sieci, a także wykorzystania narzędzi TIK w pracy nauczyciela. Badacz szkolnych relacji. Prowadzi warsztaty z komunikacji interpersonalnej oraz TUS. Ekspert medialny Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.

dr Agnieszka Szymajda

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, artysta muzyk- flecistka i muzykoterapeutka.  Absolwentka Wydziału Instrumentalnego Akademii Muzycznej w Łodzi oraz Podyplomowych Studiów Muzykoterapii Akademii Muzycznej we Wrocławiu. Wykładowca na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu. Wieloletnia Przewodnicząca Stowarzyszenia Muzykoterapeutów Polskich i przedstawicielka Polski w Europejskiej Federacji Muzykoterapii (EMTC). Od wielu lat prowadzi muzykoterapię w dziennym ośrodku rehabilitacji dla dzieci oraz w kilku wrocławskich przedszkolach Jest autorką publikacji naukowych z dziedziny muzykoterapii,  w tym monografii i licznych artykułów. Do jej głównych zainteresowań naukowych należą muzykoterapia dzieci z różnorodnymi dysfunkcjami i utrudnieniami rozwojowymi oraz muzyka jako przestrzeń doświadczania siebie i innych w kontekście terapeutycznym i edukacyjnym.  

zdjęcie portretowe dr AGNIESZKI ZEMBRZUSKIEJ, prof. Uniwersytetu DSW
dr Agnieszka Zembrzuska, prof. Uniwersytetu DSW

Doktor nauk pedagogicznych, filozofka i pedagożka, nauczycielka, doradczyni zawodowa, logopedka. Pracuje na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW od 1999 r. Zajmuje się koncepcją całożyciowego uczenia się człowieka, metodą tutoringu w edukacji, poradnictwem, problematyką gender i wielokulturowości w edukacji. Koordynuje seminaria „Edukacyjne Czwartki”, łączące praktyków i badaczy edukacji.

 

Posiada doświadczenie w projektach krajowych i międzynarodowych, współorganizowała szkoły letnie, seminaria i konferencje. Trenerka metody tutoringu jako indywidualnego wspierania rozwoju ucznia. Autorka artykułów naukowych i popularnonaukowych w języku polskim i angielskim, współredaktorka książek, tłumaczka tekstów humanistycznych z języka angielskiego. Członkini Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego oraz Naukowego Towarzystwa Poradoznawczego.