Zostań studentem Dolnośląskiej Szkoły Wyższej!

Sytuacja, w której znaleźliśmy się w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa jest dla nas wszystkich czymś nowym. Pamiętaj jednak, że nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu  –  zapisz się na studia już dziś.


Studentem studiów jednolitych magisterskich możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej i odebraniu świadectwa maturalnego. O przyjęciu na uczelnię decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji. Pamiętaj, że miejsce na studiach możesz zarezerwować wcześniej, zapisując się online.

 

Zapoznaj się także z Informatorem studiów wyższych.

Rekrutacja krok po kroku

Chcąc ułatwić Ci zapisanie się na studia i wypełnienie dokumentów, uprościliśmy proces rekrutacji. Od teraz nie musisz wychodzić z domu, aby zapisać się na studia i skorzystać z aktualnej promocji. Dużą część rzeczy załatwisz online! Wystarczy, że masz telefon komórkowy lub komputer i dostęp do Internetu.

Krok 1

Wybierz studia

  • Spośród dostępnych kierunków studiów jednolitych magisterskich wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. W obecnej sytuacji prosimy, byś wysłał je w formie elektronicznej  odpowiadając na otrzymany e-mail, z którego otrzymałeś listę dokumentów.  Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów, osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji.
  • Więcej o tym procesie przeczytasz w “Kroku 3”.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.
Krok 2

Aby zostać studentem DSW powinieneś skompletować i dostarczyć nam w późniejszym terminie poniżej wymienione dokumenty. Z uwagi na zaistniałą sytuację, prosimy byś wysłał nam ich elektroniczne kopie e-mailem (więcej o tym w “Krok 3”).

 

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia (dokument generuje system zapisów online, dostaniesz go w e-mailu)
  • umowa edukacyjna (w 2 egzemplarzach, parafowana na każdej stronie, dostaniesz ją na swoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online)
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis do wglądu)
  • 2 kolorowe zdjęcie (zgodne z wymogami zdjęć do dowodu osobistego, zrobione na wprost, wymiary: 35 x 45 mm) w przypadku aplikacji na studia I, II studia lub jednolite. Dla studiów podyplomowych zdjęcie nie jest wymagane
  • w przypadku zmiany imienia lub nazwiska na którymkolwiek z dokumentów składanych w procesie rekrutacji – do wglądu dowód osobisty, akt małżeństwa, decyzję administracyjną o zmianie imienia lub nazwiska albo orzeczenie sądu.
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem na konto numer 05 1050 1520 1000 0090 3195 9118 lub dla przelewów zagranicznych na konto numer 80 1050 1520 1000 0090 3195 9126 (SWIFT): INGBPLPW (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: Imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.
Krok 3

Wyślij komplet dokumentów e-mailem do Biura Rekrutacji.
Możesz zrobić to na 2 sposoby:

  1. Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję.  Przykładowa lista aplikacji.
  2. Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe - sprawdź, jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem.

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online.


Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. Pamiętaj, że przy składaniu kompletu dokumentów kwestionariusz z podaniem, ślubowanie oraz umowa (w dwóch egzemplarzach) powinny być czytelnie podpisane imieniem i nazwiskiem.

 

Jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa maturalnego? Nic nie szkodzi, wyślij nam dokumenty, które już masz. Świadectwo maturalne doślesz lub dostarczysz po tym, jak ten ważny egzamin będzie już za Tobą.


Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej.


Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

Krok 4

To już! Jesteś studentem DSW!

 

Teraz możesz:

  • zalogować się do USOS’a
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
Skontaktuj się z nami

Biuro Rekrutacji - Studia Wyższe

Po tygodniach pracy zdalnej nasze biuro rekrutacji od środy 20 maja znów będzie dla Was otwarte!

Strzegomska 55 - pok. nr 14

Tel.: +48 693 010 162, +48 693 010 160, +48 539 670 452

E-mail: rekrutacja@dsw.edu.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 08:00-16:00
wtorek: 08:00-16:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00