Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
-
Zarządzać komunikacją w kryzysie. Zdobędziesz umiejętności skutecznego informowania i budowania relacji z otoczeniem w trudnych sytuacjach.
-
Opracowywać strategie odbudowy wizerunku. Nauczysz się planować działania mające na celu poprawę reputacji po kryzysie.
-
Analizować kryzysy. Poznasz techniki oceny sytuacji kryzysowej, aby odpowiednio reagować i minimalizować ich wpływ.
-
Przewodzić w czasie kryzysu. Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać zespołem i komunikacją w sytuacjach wymagających szybkich decyzji.
-
Budować odporność biznesu. Nauczysz się opracowywać strategie ciągłości działania, które chronią firmę przed skutkami kryzysów.
-
Chronić reputację firmy. Zrozumiesz, jak identyfikować zagrożenia i skutecznie zabezpieczać wizerunek marki.

Praca dla Ciebie:
-
Specjalista ds. zarządzania kryzysowego: Odpowiada za planowanie i koordynację działań w sytuacjach kryzysowych oraz minimalizację ich skutków.
-
Konsultant ds. wizerunku: Doradza firmom w zakresie ochrony reputacji i zarządzania komunikacją w trudnych momentach.
-
Lider zespołu kryzysowego: Prowadzi grupy operacyjne, opracowuje strategie zarządzania kryzysowego i dba o efektywność działań.
-
Analityk ryzyka: Oceni zagrożenia dla organizacji, analizuje sytuacje kryzysowe i proponuje rozwiązania minimalizujące ryzyko.
-
Manager ds. ciągłości biznesowej: Zapewnia funkcjonowanie firmy w kryzysie, projektując systemy odporności na zakłócenia.
-
Specjalista ds. ochrony wizerunku: Monitoruje opinie publiczne, zapobiega zagrożeniom reputacyjnym i wprowadza działania naprawcze.
Nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu – zapisz się na studia już dziś!
Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz:
- 600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
- dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej:
- 1000 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
- dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
Wybrane zajęcia specjalnościowe:
-
Komunikacja firmy z otoczeniem
-
Zarządzanie zmianą
-
Komunikacja w organizacji
-
Organizacja w kryzysie
-
Techniki analizy sytuacji kryzysowej
-
Strategie odbudowy wizerunku
-
Reputacja i ochrona wizerunku
-
Zarządzanie ciągłością biznesu
-
Przywództwo w czasie kryzysu