Małgorzata Warzycha

Praktyczka zarządzania, doświadczona menadżerka HR, trenerka biznesu, coach. Certyfikowana mediatorka sądowa i pozasądowa oraz konsultantka DISC D3. Menadżerka kierunku "Human Resources i Coaching" II stopnia i "Psychologia w biznesie " I stopnia. Z wykształcenia socjolożka. Bogate doświadczenie zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych polskich pracodawców. Liderka wielu projektów, mających wpływ na zmianę modelu komunikacji i kultury organizacyjnej firm. Dodatkowo prowadzi liczne inicjatywy promujące prewencyjne rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy. Przewodnicząca Rady Programowej kierunku.

dr Justyna Józefowicz

Adiunkta na Uniwersytecie DSW. Specjalistka w dziedzinie psychologii, facylitacji i szkoleń. Wykładowczyni akademicka, superwizorka, mediatorka i terapeutka uzależnień z bogatym doświadczeniem oraz wszechstronnym wykształceniem w tych dziedzinach. Filolożka polska, z dyplomem psychologa klinicznego. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP oraz PwC Business Coaching Diploma z akredytacją ICF EMCC.

 

Certyfikowana doradczyni Extended DISC, Insight Discovery i FRIS. Doradczyni strategiczna i konsultantka procesów dla wielu firm, instytucji oraz organizacji społecznych. 

 

W roli mentorki wspiera programy takie jak Early Warning Europe PARP oraz Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. 

Autorka i współautorka podręczników dla wykładowców, nauczycieli i trenerów. 

Specjalizuje się w szkoleniu liderów społecznych i politycznych z całej Polski. Współpracuje z renomowanymi instytucjami, w tym Szkołą Liderów, Galerią Zachęta, Narodowym Archiwum Cyfrowym, Civis Polonus, Krytyką Polityczną oraz Grupą Granica. 

W przeszłości była członkinią zarządu Fundacji Synapsis, szefową strategii i rozwoju EFC oraz menadżerką Creative Communication Cluster. Za działalność na rzecz kultury polskiej za granicą została uhonorowana nagrodą POLCUL.

 

Współzałożycielka i prezeska Pogotowia Psychologicznego oraz Kliniki Lepszego Dnia. Twórczyni inicjatywy TechFreeLiving. Pełni funkcję Dyrektorki ds. Zdrowia Psychicznego w Fundacji Code for Green.

 

Wszechstronne wykształcenie, bogate doświadczenie zawodowe oraz liczne certyfikacje.

mgr inż. Agnieszka Polarczyk-Białek

Założycielka firmy Manufaktura Osiągnięć, twórca projektu Executive Coaching Academy - Akademia Managera i Coacha oraz metodologii Lean and Coaching. V-ce Dyrektor Wrocławskiego Oddziału ICF w latach 2018-2019. Obecnie współpracuje z uczelniami wyższymi, szkołami oraz poradniami Psychologiczno-pedagogicznymi, pełniąc funkcje trenerskie i doradcze.  Specjalizuje się w Executive i team coachingu, na co dzień pracuje z managerami różnego szczebla. Wspiera działy HR i Talent Management, prowadząc warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe. Pracuje wg standardów International Coach Federation i pomaga swoim klientom osiągnąć ich cele zawodowe oraz prywatne. Pasją Agnieszki są ludzie, którzy wierzą w to, że bez względu na moment w życiu, wszystko można osiągnąć i zmienić. Od lat pracuje z rodzicami i kadrą pedagogiczną nad poprawą relacji i komunikacji w duchu porozumienia i wzajemnego szacunku. Współpracuje z dietetykami w obszarze wprowadzenia zdrowych nawyków żywieniowych i trenerami sportowymi nad poprawą aktywności fizycznej swoich klientów indywidualnych. Ekspertkę cechuje autentyczność, pozytywna energia i prowokatywny styl pracy, który jest efektywny i mierzalny. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, pracowała na stanowiskach liderskich w międzynarodowych firmach produkcyjnych, opartych na koncepcji Lean Management i KAIZEN . Zajmowała się m.in. wdrożeniami dużych, globalnych projektów, wsparciem managerów przygotowując ich do roli mentora. Przeprowadziła ponad 5000 sesji coachingowych (indywidualnych i grupowych), a umiejętności miękkie łączy ze ścisłym umysłem inżyniera.
Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu z tytułem mgr inż. Biotechnologii Żywienia Człowieka i inżynierii produkcji. Jest również absolwentką podyplomowych studiów Prawa Pracy i Administracji Uniwersytetu Poznańskiego oraz podyplomowych studiów Mediacji Rodzinnych, Biznesowych i Karnych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ponadto ukończyła Studia Zawodowe Coachingu w Krakowie. Specjalizuje się w autorskiej i nowatorskiej metodologii Lean coaching, dotyczącej zmian i wdrożeń w organizacjach.
Nabyła doświadczenie w Polsce i za granicą (Szwajcaria), pracując jako mediator, pomagając w rozwiązywaniu konfliktów i osiąganiu porozumień opartych na zasadzie wygrany-wygrany. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu autorskich warsztatów z zakresu kompetencji liderskich, efektywnej komunikacji i pewności siebie.

dr Alicja Barcik

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu i jakości. Wykładowczyni akademicka i trenerka. Posiada  praktyczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, kursów zawodowych oraz dydaktyki akademickiej. Praktyk biznesu, specjalista z zakresu logistyki, która zdobywała swoje doświadczenie zawodowe od pierwszych lat studiów. Związana zawodowo z logistyką od 2009 roku.

dr Monika Ziobrowska

Adiunkt na Uniwersytecie DSW, specjalistka w zakresie coachingu, psychologii zarządzania i organizacji, psycholog i pedagog, trener biznesu, akredytowany coach ICF.

 

Trener umiejętności interpersonalnych i rozwoju osobistego, akredytowany Coach biznesu z doświadczeniem menedżerskim, dydaktycznym oraz członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Wpisana na listę biegłych sądowych przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Psycholog uprawniony do badania kierowców zawodowych oraz do wydawania orzeczeń dla osób starających się o posiadanie broni.

 

Doktor psychologii, magister psychologii, magister pedagogiki, absolwentka pięciu kierunków podyplomowych (Zarządzanie kadrami w nowoczesnej firmie, Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych, Zarządzanie bhp w przedsiębiorstwie, Psychologia transportu, Agile Leadership) oraz szkoleń specjalistycznych, w tym terapii EEG Biofeedback oraz terapii w nurcie poznawczo – behawioralnym dla osób dorosłych.

 

Właścicielka firmy MIND Monika Ziobrowska. Prowadzi szkolenia, konsultacje indywidualne oraz coaching dla menedżerów najwyższych szczebli zarządzania w korporacjach, urzędników państwowych (MEN, MON, UKS, NIK, Wojsko Polskie, UM, PUP, Izba Celna, UDT, GDAKA, nauczyciele) oraz kadry zarządzającej, dotyczące rozwoju osobistego oraz umiejętności interpersonalnych a także BHP. Prowadzi również prywatny gabinet psychologiczny świadcząc usługi z zakresu terapii EEG Biofeedback oraz pomocy psychologicznej i coachingu.

 

Posiada praktyczne doświadczenie w biznesie zdobyte na stanowiskach kierowniczych oraz specjalistycznych w obszarze personalnym i handlowym uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi (Zarządzanie kadrami, Prawo Pracy, Zarządzanie BHP, Agile Leadership).

 

Autorka wielu publikacji w zakresie aspektów psychologicznych partycypacji decyzyjnej w Wojsku Polskim, uczestniczka konferencji międzynarodowych m.in. cyklu ICT Management for Global Competitiveness and Economic Growth in Emerging Economies ICTM/ Technologie Informatyczne i Komunikacyjne w Zarządzaniu a Konkurencyjność i Wzrost Gospodarczy w Rozwijających się Gospodarkach ICTM oraz Americas Conference on Information Systems, Association for Information Systems.

 

Recenzent artykułów zgłoszonych do publikacji w zakresie psychologii zarządzania - członkostwo w komitetach redakcyjnych.

 

Prywatnie pasjonatka fotografii, miłośniczka czarnego koloru, czerwonego wina, francuskich serów i dobrej książki zagryzanej czekoladą, a także pieszych wędrówek w Bieszczadach.

mgr Agnieszka Czaplińska

Pedagog resocjalizacji, praktyczka biznesu, zrzeszona m.in. w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła w branżach farmaceutycznej, bankowej, usługowej, motoryzacyjnej oraz w oświacie. Dodatkowo posiada bogate doświadczenie w obszarach HR, sprzedaży oraz zarządzania.

 

Wdrażała kulturę coachingową w organizacjach, w tym w jednej z największych w Polsce spółce Skarbu Państwa, tworząc dedykowany zespół najlepszych coachów i trenerów. Tym samym okazała się pionierką i wizjonerką takich projektów. Jest pomysłodawczynią i współautorką narzędzia Moc Kolorów w wersji tradycyjnej – papierowej oraz aplikacji online opartej na typologii osobowości wg DISC. Twórczyni kursów certyfikujących konsultantów metody. Ceniona prelegentka na konferencjach kobiecych, oświatowych i biznesowych, o tematyce m.in. "Budowania mostów pokoleniowych", co jest kompetencją 21 wieku.

 

Laureatka wielu prestiżowych nagród, w tym HR Najwyższej Jakości, za stworzenie i wprowadzenie ścieżki rozwoju trenerów wewnętrznych (2015 r.) oraz za ponadprzeciętne zdolności liderskie i osiągnięcie statusu grupy Platynowej w organizacji networkingowej BNI (2018 r.).

 

Autorka i współautorka wielu artykułów oraz książek z zakresu zarządzania i komunikacji, w tym książki "Karty pracy DISC. Ćwiczenia z budowania relacji w życiu zawodowym i osobistym" (2024, wyd. Wolters Kluwer). Certyfikowana konsultantka metody Disc D3, Maxie DISC, Extended DISC, konsultantka Bridge Personality Lider i Sales, CoachPCD (Noble Manhattan Coaching), Coach Grupowym i Zespołowy (Pracownia NOVO) oraz Coach biznesu ACSTH (Pracownia Novo). Przedsiębiorczyni i Prezeska firmy szkoleniowo-doradczej Coach and More.

Anna Sobczak
mgr Anna Sobczak, psycholog biznesu, coach PCC ICF

Jestem psychologiem biznesu i akredytowanym coachem PCC ICF, wykształconym i pracującym w nurcie coachingu skoncentrowanego na rozwiązaniach. Po ukończeniu Politechniki Wrocławskiej 20 lat pracowałam w branży nowoczesnych technologii w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla takich organizacji jak IBM, MS, SAP. Posiadam dyplom MBA.

 

Obecnie jako psycholog biznesu i coach pracuję z klientami instytucjonalnymi i indywidualnymi. Odpowiadając na bieżące potrzeby pracowników przeprowadzam dedykowane warsztaty z obszaru zapobiegania wypaleniu zawodowemu, zarządzania emocjami w miejscu pracy, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji, budowania zaangażowania i motywacji, tworzenia pozytywnego środowiska pracy, wzmacniania kompetencji miękkich leadera.

 

Współpracuję z branżą IT, produkcyjną, bankowością, służbami pomocowymi, biurami rachunkowymi oraz kancelariami prawnymi.

W ramach sesji indywidualnych, również na zlecenia klienta instytucjonalnego, pracuję głównie z osobami, które posiadają duży dorobek zawodowy i stają wobec nowych wyzwań, od realizacji strategicznych celów organizacji po własne emocje. Osoby te wspieram w realizacji ich potrzeby zmiany i zbudowania nowej, innej jakości życia zawodowego i osobistego.

 

Pracuję również z młodzieżą nad wyborami ścieżki rozwoju zawodowego, zgodnego z ich talentami, pasjami i marzeniami.

 

W praktyce zawodowej stosuję Kodeks Etyczno-Zawodowy Psychologa oraz Kodeks Etyczny International Coaching Federation. Uczestniczę w superwizjach oraz stałym doskonaleniu zawodowym, wymaganym do akredytacji ICF.

 

Szczegółowe informacje dotyczące moich doświadczeń zawodowych i przygotowania merytorycznego, jak jak i referencje, znajdują się na stronie internetowej AnnaSobczak.pl oraz na moim profilu LinkedIn (Linkedin.com/in/anna-sobczak)

Anna Gierasimowicz

Anna Gierasimowicz: Ekspert zarządzania, ze specjalizacją w obszarze HR, Interim Manager (IM). Doradca i konsultant strategiczny, kształtujący z sukcesem modele zarządzania w wielu polskich przedsiębiorstwach oraz organizacjach samorządowych. Konsultant strategicznych procesów wdrożeniowych dyrektyw w zakresie zrównoważonego rozwoju, w tym metodologii ESG (Environmental, Social and Corporate Governance) Ekspert w dziedzinie wykorzystywania digitalizacji, automatyzacji procesów i AI w obszarze HR. Projektant optymalnych rozwiązań w zakresie HCM( Human Capital Management). Konsultant projektowania procesów reskillingu, upskillingu i cross-skillingu oraz modeli zarządzania talentami technologicznymi. Propagator różnorodności i inkluzywności w zarządzaniu organizacjami.
 
Realizowała projekty rozwojowe m.in. dla; KGHM Polska Miedź S.A., Enea S.A.,Techland S.A., PeBeKa S.A, Radisson SAS, The World Games, Santander Bank Polska, Obserwatorium Zarządzania, Nowoczesna Firma S.A., Alba S.A., Związek Miast Polskich, UMWP w Gdańsku, UMWW w Poznaniu, Apollogic sp.z.o.o. i wielu innych. Absolwent studiów MBA HR na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie, Wieloletni wykładowca na kierunkach zarządzania, w tym programach EMBA, MBA. Aktywnie współpracujący z wieloma szkołami biznesu w Polsce. Autor i realizator profesjonalnych programów szkoleń, poligonów menedżerskich oraz studiów podyplomowych dla kadr zarządzających. Audytor i badacz procesów zarządzania. Promotor setek projektów dyplomowych z zakresu zarządzania w obszarze HR. Przedsiębiorca, z powodzeniem realizujące cele firmy doradczo-szkoleniowej Careers Compass www.careers-compass.pl
 
Wieloletni Mentor Uniwersytetu Wrocławskiego, wprowadzający młode pokolenia w świat wyborów zawodowych, w zderzeniu z dynamicznymi zmianami rynku wymagań i standardami kompetencji przyszłości. Trendwatcherka rynku pracy, doradca kariery i transformacji zawodowej.

Wykładowczyni mgr Albina Woźniak-Fyda
mgr Albina Woźniak-Fyda

Ekspert HR z niemal 20-letnim doświadczeniem. Jako konsultant i coach wspiera organizacje w budowaniu bezpiecznych psychologicznie miejsc pracy, wolnych od przemocy i napięć. Cechuje ją duża otwartość, ciekawość ludzi oraz szacunek dla ich różnorodności. Zwolenniczka Analizy Transakcyjnej. Wspierając się elementami AT, diagnozuje relacje międzyludzkie, co pozwala jej na głębsze zrozumienie dynamiki zespołów i skuteczniejsze wspieranie ich w budowaniu lepszej współpracy. Od prawie dwóch dekad zajmuje się executive search i oceną kompetencji, dostosowując rozwiązania biznesowe do potrzeb różnej wielkości organizacji. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła Poznańską Szkołę Analizy Transakcyjnej w Grupie Spotkanie oraz Programy CoachWise Coaching Essentials™ i CoachWise Coaching Advanced™. Jest akredytowanym Coachem ICF ACC. Projekty prowadzi w językach: polskim, angielskim i rosyjskim