Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Form, standardów i formatów dziennikarstwa internetowego.
  • Narzędzi public relations w sieci.
  • Rozwiązywania sytuacji kryzysowych.
  • Prawa, etyki i etykiety w cyfrowej erze.  
  • Technik e-marketingu.
  • Narzędzi do mierzenia efektów aktywności internetowej.
  • Kreowania i zarządzania treściami w mediach społecznościowych. 
  • Budowania marki miejsca czyli podstaw marketingu terytorialnego w sieci.
  • Kreowania wizerunku organizacji w mediach tradycyjnych i social mediach.
  • Budowania marki osobistej (personal branding). 

Praca dla Ciebie:

  • kompetentny pracownik działu komunikacji w organizacji,
  • specjalista prowadzący profile w social mediach,
  • rzecznik prasowy reprezentujący organizację,
  • specjalista do spraw relacji z mediami (w tym do tworzenia informacji prasowych i organizacji konferencji prasowych),  
  • pracownik agencji public relations, w tym specjalizujących się w zarządzaniu kryzysami. 

  

 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Studia na tej specjalności adresujemy w dużej mierze do osób zarządzających mediami, brokerów informacji, dziennikarzy big daty, realizatorów i prezenterów.  
  • Odnajdą się tu także osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku – content kreatorzy, prowadzący profile w social mediach, brand menedżerowie i media planerzy – zarówno pracownicy etatowi jak i freelancerzy.  
  • Ukończenie specjalności daje absolwentowi specjalności teoretyczne i praktyczne podstawy do pracy w dziennikarstwie mobilnym, bloggingu jak i w zarządzaniu profilami mediów społecznościowych. 

Program studiów

  • Wizerunek i marka organizacji.
  • Monitoring mediów.
  • Projektowanie branżowych wortali.
  • Relacje z mediami.
  • Organizacja w kryzysie. 

  

Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF