Co zyskujesz, studiując dziennikarstwo i komunikację społeczną w DSW?

  • To wszechstronny kierunek, który poszerzy Twoją wiedzę z zakresu kontaktów z mediami, PR i posługiwania się najnowszymi technologiami audiowizualnymi. Zajęcia, seminaria i warsztaty prowadzone są w m.in. w naszym studiu telewizyjnym, pracowniach multimedialnych, komputerowych, fotograficznych, specjalistycznej pracowni motion capture oraz laboratorium dźwięku. 
  • Eksperci, praktycy oraz zapraszani przez nas goście nauczą Cię profesjonalnego wykorzystywania zdobytej wiedzy w Twojej codziennej pracy. W trakcie studiów odbędziesz praktyki u współpracujących z nami partnerów tego kierunku.
  • Zajęcia prowadzone są przez ekspertów z dziedziny mediów społecznościowych, PR i dziennikarstwa.
  • Na ćwiczeniach wykorzystujemy drony, specjalistyczne oprogramowanie i nowoczesne technologie.
  •  Zajęcia odbywają się w studio telewizyjnym, pracowniach multimedialnych, komputerowych i fotograficznych oraz w specjalistycznej pracowni motion capture i laboratorium dźwięku.
  • Możesz także wybrać kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna w wariancie ze studiami podyplomowymi komunikacja w biznesie i uzyskać dwa dyplomy w dwa lata.

Dodatkowe atuty kierunku: 

  • kierunek posiada akredytację Polskiej Komisji Akredytacyjnej, został także nagrodzony w konkursie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na najlepszy kierunek studiów, w raporcie OECD kierunek został wymieniony jako wzorcowy przykład współpracy uczelni z otoczeniem biznesowym,
  • przygotowujemy studentów do pracy w mediach symulując warunki ich funkcjonowania, indywidualnie opiekujemy się studentami budując dla nich spersonalizowane ścieżki kariery, poparte dokładną diagnozą potrzeb i zdolności,
  • dziennikarstwo i komunikacja społeczna w DSW zajęło wysoką pozycję w rankingu Perspektyw 2019 (11 miejsce wśród uczelni publicznych i niepublicznych w Polsce),
  • praktyczny profil kształcenia,
  • wiele z naszych specjalności oferowaliśmy jako pierwsi w kraju (to inni uczyli się od nas, jak je prowadzić),
  • najlepszy kierunek studiów-program studiów nagrodzony w konkursie Ministerstwa Nauki I Szkolnictwa Wyższego,
  • akredytowany kierunek studiów-unikatowe w skali kraju specjalności. 

Posłuchaj, co ma do powiedzenia dr Piotr Para, dyrektor programowy kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.

do 15 lutego
czesne już od
440 zł
415 zł
miesięcznie

Zapisując się do 15 lutego, zyskujesz:
●    600 zł zniżki w czesnym rozliczanej w ciągu dwóch lat studiów (300 zł na pierwszym roku studiów i 300 zł na drugim),
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej:
●    1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej w ciągu dwóch lat studiów (500 zł na pierwszym roku studiów i 500 zł na drugim),
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.
 

Barbara Strabel-Horbacz

Wybór specjalności Big Data, Digital Marketing and Trendwatching nie był trudny, wiedziałam, że to jest to, czego chcę się uczyć. Kiedy zaczynałam studia magisterskie, to była jedyna taka specjalność w Polsce, ale nie tylko ta oryginalność mnie przekonała. Od zawsze interesowało mnie badanie trendów i futuresithingu, kultura i marketing. Często ze zwykłej obserwacji – gestów, zachowań, języka czy ubioru, po prostu stylu bycia – jestem w stanie coś zapamiętać i wyciągnąć wnioski. Moją pasją jest szeroko pojęty design – od ubrań i mebli aż po materiały reklamowe, czyli generalnie wszystko to, co widać, a co musi być przez kogoś wymyślone, zaprojektowane. Studiując, połączyłam swoje zamiłowanie do kreowania ze sporą dawką praktyki. Wiele zajęć odbywało się w sposób warsztatowy, a na zaliczenie realizowaliśmy ciekawe projekty. Podczas dwóch lat genialnych studiów zrealizowałam wiele takich prac i eventów, poznałam mnóstwo niesamowitych osób, także wykładowców, a dzięki ich otwartości i zaangażowaniu czułam się częścią akademickiej społeczności. Po studiach kontynuowałam swoją przygodę z marketingiem jako koordynatorka ds. mediów społecznościowych w muzycznej i kameralnej księgarni „Niskie Łąki” we Wrocławiu. Obecnie jestem asystentką projektanta jednej z największych polskich marek modowych, czuję się absolutnie spełniona.
 

Barbara strabel-Horbacz

Absolwentka DSW

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Big data, digital marketing and trendwatching
Niestacjonarne Stacjonarne Angielski Rekrutacja zakończona
od 1000 zł
Dziennikarz i menedżer w sporcie
Niestacjonarne Stacjonarne Rekrutacja zakończona
od 455 zł 480 zł
Kultura i media
Niestacjonarne Stacjonarne Rekrutacja zakończona
od 455 zł 480 zł
Media i marketing w branży motoryzacyjnej
Niestacjonarne Stacjonarne Rekrutacja zakończona
od 455 zł 480 zł
Promocja rynku health & fashion
Niestacjonarne Od marca
od 455 zł 480 zł
PR i rzecznik prasowy
Niestacjonarne Stacjonarne Rekrutacja zakończona
od 455 zł 480 zł
Zarządzanie wizerunkiem i e-PR
Niestacjonarne Od marca
od 455 zł 480 zł

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF