Co zyskujesz, studiując dziennikarstwo i komunikację społeczną w DSW?

  • To wszechstronny kierunek, który poszerzy Twoją wiedzę z zakresu kontaktów z mediami, PR i posługiwania się najnowszymi technologiami audiowizualnymi. Zajęcia, seminaria i warsztaty prowadzone są w m.in. w naszym studiu telewizyjnym, pracowniach multimedialnych, komputerowych, fotograficznych, specjalistycznej pracowni motion capture oraz laboratorium dźwięku. 
  • Eksperci, praktycy oraz zapraszani przez nas goście nauczą Cię profesjonalnego wykorzystywania zdobytej wiedzy w Twojej codziennej pracy. W trakcie studiów odbędziesz praktyki u współpracujących z nami partnerów tego kierunku.
  • Zajęcia prowadzone są przez ekspertów z dziedziny mediów społecznościowych, PR i dziennikarstwa.
  • Na ćwiczeniach wykorzystujemy drony, specjalistyczne oprogramowanie i nowoczesne technologie.
  • Zajęcia odbywają się w studiu telewizyjnym, pracowniach multimedialnych, komputerowych, fotograficznych oraz w laboratorium dźwięku. 

Dodatkowe atuty kierunku: 

  • kierunek posiada akredytację Polskiej Komisji Akredytacyjnej, został także nagrodzony w konkursie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na najlepszy kierunek studiów,
  • przygotowujemy studentów do pracy w mediach symulując warunki ich funkcjonowania, indywidualnie opiekujemy się studentami budując dla nich spersonalizowane ścieżki kariery, poparte dokładną diagnozą potrzeb i zdolności,
  • praktyczny profil kształcenia,
  • wiele z naszych specjalności oferowaliśmy jako pierwsi w kraju (to inni uczyli się od nas, jak je prowadzić),
  • dziennikarstwo i komunikacja społeczna w DSW zajęło wysoką pozycję w rankingu Perspektyw 2021 (5. miejsce wśród uczelni publicznych i niepublicznych w Polsce).

Posłuchaj, co ma do powiedzenia dr Piotr Para, menedżer kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 31 sierpnia
czesne już od
430 zł
417 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 sierpnia, zyskujesz:
●    300 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 800 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 


 

dr Piotr Para

Studia magisterskie na Dziennikarstwie i komunikacji społecznej są świetnym uzupełnieniem kompetencji docenianych na współczesnym rynku pracy w wielu jego segmentach. Z jednej strony redakcje, serwisy internetowe, domy mediowe potrzebują fachowców specjalizujących się w jednej dziedzinie mających jednocześnie kompetencje dziennikarskie konieczne do skutecznego komunikowania się z otoczeniem. Dziennikarz sportowy, muzyczny czy motoryzacyjny jest dziś standardem w wielu redakcjach. Z drugiej strony wiele instytucji nie działających na co dzień w branży medialnej bez fachowców z zakresu komunikacji społecznej, komunikacji medialnej, kompetencji dziennikarskich nie jest w stanie funkcjonować w swojej branży. Specjalista ds. kontaktów z mediami, rzecznik prasowy, PR-owiec jest dziś normą. W czasie studiów czekają ciekawe wyzwania i satysfakcjonujące projekty.  

dr Piotr Para

Menedżer kierunku Dziennikarstwo

Barbara Strabel-Horbacz

Wybór specjalności Big Data, Digital Marketing and Trendwatching nie był trudny, wiedziałam, że to jest to, czego chcę się uczyć. Kiedy zaczynałam studia magisterskie, to była jedyna taka specjalność w Polsce, ale nie tylko ta oryginalność mnie przekonała. Od zawsze interesowało mnie badanie trendów i futuresithingu, kultura i marketing. Często ze zwykłej obserwacji – gestów, zachowań, języka czy ubioru, po prostu stylu bycia – jestem w stanie coś zapamiętać i wyciągnąć wnioski. Moją pasją jest szeroko pojęty design – od ubrań i mebli aż po materiały reklamowe, czyli generalnie wszystko to, co widać, a co musi być przez kogoś wymyślone, zaprojektowane. Studiując, połączyłam swoje zamiłowanie do kreowania ze sporą dawką praktyki. Wiele zajęć odbywało się w sposób warsztatowy, a na zaliczenie realizowaliśmy ciekawe projekty. Podczas dwóch lat genialnych studiów zrealizowałam wiele takich prac i eventów, poznałam mnóstwo niesamowitych osób, także wykładowców, a dzięki ich otwartości i zaangażowaniu czułam się częścią akademickiej społeczności. Po studiach kontynuowałam swoją przygodę z marketingiem jako koordynatorka ds. mediów społecznościowych w muzycznej i kameralnej księgarni „Niskie Łąki” we Wrocławiu. Obecnie jestem asystentką projektanta jednej z największych polskich marek modowych, czuję się absolutnie spełniona.
 

Barbara Strabel-Horbacz

Absolwentka DSW

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Big data, digital marketing and trendwatching
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Angielski
od 1140 zł
Komunikacja Marketingowa 
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 457 zł 470 zł
PR i rzecznik prasowy
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
Public Relations
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Angielski
od 1140 zł
Zarządzanie wizerunkiem i e-PR
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 457 zł 470 zł

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF