dr Małgorzata Mikołajczak-Woźniak

Pedagog, wykładowca akademicki pracujący ze studentami pedagogiki, psychologii
oraz przygotowania pedagogicznego. Zainteresowania z zakresu pedagogiki mediów, zachowań dzieci w sieci, a także wykorzystania narzędzi TIK w pracy nauczyciela. Badacz szkolnych relacji. Prowadzi warsztaty z komunikacji interpersonalnej oraz TUS. Ekspert medialny Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.

dr Joanna Kłodkowska

Doktor nauk humanistycznych, pedagożka, poradoznawca, nauczyciel akademicki; od 2011 należy do Naukowego Towarzystwa Poradoznawczego, od 2018 pełni funkcję sekretarza w NTP.
Zainteresowania badawcze to diagnoza i terapia trudności w uczeniu się, przyczyny niepowodzeń szkolnych, zaburzenia w zachowaniu, radzenie sobie jako kompetencja biograficzna, pedagogika miejsca oraz dydaktyka ogólna, pedagogika społeczna, poradoznawstwo. Najnowsze publikacje:

 

  • Miejsca pracy socjalnej, Kłodkowska J.,  (red.) Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyż-szej, Wrocław 2017, 207 s.
  • Kłodkowska J., Radzenie sobie poprzez konstruowanie mitów, (w:) Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja 2019, 22 (2(86)) , Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Wrocław 2019,s. 59-74.
     
Paweł Łodziszewski

Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia ze specjalnością psychologia kliniczna, wykładowca akademicki w DSW. Psychoseksuolog w procesie certyfikacji. Certyfikowany psychoterapeuta Gestalt z wieloletnią praktyką w zakresie rozwiązywania problemów związanych z relacjami międzyludzkimi, problemami rozwojowymi dzieci i młodzieży, zaburzeń osobowości oraz interwencji kryzysowej.  Propagator wiedzy o wychowaniu młodzieży, wychowaniu seksualnym oraz rozwoju człowieka.

Krzysztof Łopaciński

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego wydziału Matematyki i Informatyki. Nauczyciel matematyki w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. Pasjonat nauczania matematyki innowacyjnymi metodami. Z zainteresowania metodyk nauczania matematyki. 

dr Adam Marcinkiewicz

Doktor nauk społecznych, badacz, nauczyciel, teoretyk i praktyk. Pedagog, pasjonat historii, z zamiłowania sojolog oraz teolog. Pilny obserwator i badacz  tożsamosci kultury. Działacz i społecznik, propagator, a także animator kultury w środowisku wiejskim. Zainteresowania badawcze to:

  • wielokulturowość oraz tożsamość społeczna, 
  • historia wychowania cywilizacji starożytnych oraz epoki średniowiecza,
  • badania nad modelem życia społecznego począwszy od wieku XVI po czasy współczesne,
  • organizacja artystycznych metod spędzania czasu wolnego dzieci i młodzieży,
  • teoria wychowania,
  • doktryny pedagogiczne,
  • pedagogika muzyki.