Krzysztof Kaczurba

Dyrektor Strategii Rozwoju ORANGE Polska
Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży medialnej, doradztwie strategicznym, telekomunikacji i IT. Ekspert w obszarze tworzenia i wdrażania strategii rozwoju, w szczególności wykorzystania nowych technologii do transformacji modeli biznesowych w obszarze IoT/ICT/DATA/AI. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami, transformacji cyfrowej i budowania podejścia do nowych rynków. W swojej pracy zawodowej szczególnie skupiony na transformacji cyfrowej, ocenie potencjału biznesowego nowych technologii, definiowania modeli biznesowych ich wykorzystania, określaniu kierunków rozwoju nowych kompetencji w różnych rynkach.
Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, uczestnik sekcji ds. badań, innowacyjności i wdrożeń i sekcji ds. umiejętności cyfrowych. Aktualnie odpowiada za opracowanie raportów i rekomendacji w obszarach (prace w toku); 

  • Uczenie ustawiczne w zakresie sztucznej inteligencji (Life Long Learning)
  • Edu Tech, szerokiego zastosowania narzędzi opartych o AI w procesie edukacyjnym 

Członek Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan. Trener i Mentor w Orange Polska. M.in. odpowiedzialny za prowadzenia opracowanych przez siebie szkoleń i kursów w obszarze strategii i innowacji.  
Wolontariusz Fundacji Orange.

Marcin Kowalski - Akademia Cyfrowej Edukacji (EdTech)
Marcin Kowalski

Współzałożyciel i prezes zarządu Human Partner, firmy świadczącej usługi szkoleniowo – doradcze za pomocą narzędzi cyfrowych, m.in. symulacji immersyjnych (VR). Spółka jest laureatem międzynarodowej i prestiżowej nagrody Komisji Europejskiej - VET Excellence Awards 2018 – za najlepszy program kształcenia w miejscu pracy w Europie.
Zajmuje się doradztwem biznesowym dla liderów firm poszukujących przewag konkurencyjnych dzięki innowacjom. Jest certyfikowany konsultantem Facilitation Foundation (certyfikat APMG International). Przewodniczący Rady ds. EdTech Konfederacji Lewiatan, gremium skupiającego innowacyjne firmy z sektora edukacji cyfrowej w Polsce.
Jako ekspert uczestniczy w pracach Grupy Roboczej ds. sztucznej inteligencji (GRAI) przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Centrum GovTech oraz w Grupie ds. KIS 12 Inteligentne technologie kreacyjne przy Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
 

Bożena Szumacher

Dyrektorka ds. sprzedaży Learnetic S.A.
Od 23 lat zajmuje się sprzedażą usług szkoleniowych, w tym od 7 lat cyfrowych rozwiązań edukacyjno-szkoleniowych w Learnetic S.A. na stanowisku dyrektora sprzedaży Polska jednej  z wiodących firm na świecie zajmujących się rozwojem i wdrażaniem technologii wspierających edukację ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań w obszarze technologii mobilnych. Produkty firmy Learnetic są obecne na wszystkich kontynentach w ponad 30 krajach w tym, między innymi, w USA, Chinach, Brazylii, Meksyku, Australii, Malezji, Filipinach i wielu krajach europejskich. 
Współpracuje  z klientami biznesowymi i publicznymi. W tym między innymi: Ernst & Young, Viessmann, Avon Cosmetics, HP Globalne Centrum Biznesowe, Polkomtel.
Autorka innowacyjnych projektów wykorzystujących technologie cyfrową: "Stawiamy na Edukację" dotyczącego holistycznego podejścia do  wspierania kompetencji cyfrowych w środowisku edukacyjnym K12 (nauczyciele i uczniowie), zastosowania rozwiązań cyfrowych- platform do diagnostyki przesiewowej w edukacji K12 (woj. opolskie),  pilotażu  w zakresie włączenia do edukacji zdalnej na poziomie K12 e-learningu (woj. pomorskie), współtwórczyni koncepcji Plus Tornister. Uczestniczka licznych konferencji krajowych (m.in. OSSKO, Miasta w Internecie) i zagranicznych (BETT).
Bożena Szumacher mieszka w Gdańsku. Jej pasja to psy i....aranżacje wnętrz.
 

Karolina Wojtaszek

Product Designer Giant Lazer
Pasjonatka nowych technologii cyfrowych. Product Designer z doświadczeniem w branży VR/AR oraz wielką pasją do badań UX i testów użyteczności. Pracowała przy wielu projektach cyfrowych dla instytucji takich jak: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego, czy Instytut Technologii Bezpieczeństwa MORATEX. 
Uważa, że w pracy projektanta wrażeń użytkownika bardzo istotne jest poznanie potrzeb i problemów odbiorców, aby móc pracować nad zaproponowaniem skutecznych rozwiązań.

Małgorzata Lelińska

Dyrektorka Departamentu Funduszy Unijnych i Edukacji Cyfrowej Konfederacja Lewiatan
Pracuje w Konfederacji Lewiatan od 2006 r. Od 01.2022 r. jest dyrektorką Departamentu Funduszy Unijnych i Edukacji Cyfrowej. Reprezentuje środowisko przedsiębiorców w ciałach związanych z wdrażaniem funduszy europejskich m.in. w komitetach monitorujących programy na lata 2014-2020: Wiedza Edukacja Rozwój, Pomoc Techniczna, Polska Cyfrowa oraz w Zespole ds. funduszy europejskich w Radzie Dialogu Społecznego. Jest członkinią Rady Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz Rady Programowej ds. Kompetencji.
Specjalizuje się w tematyce Europejskiego Funduszu Społecznego. Odpowiada za monitorowanie i opiniowanie systemu wdrażania EFS i EFS+, w zakresie wsparcia przedsiębiorców, finansowania rozwoju zasobów ludzkich, adaptacyjności, szkolnictwa wyższego, edukacji, włączenia społecznego, zdrowia, dialogu społecznego. Jest zastępczynią członka z ramienia pracodawców w Komitecie EFS+ przy Komisji Europejskiej dla perspektywy 2021-2027.
W Konfederacji Lewiatan przygotowuje także projekty finansowane ze środków zewnętrznych, w tym unijnych oraz koordynuje ich realizację. 
Od kwietnia 2021 rozwija inicjatywę skupiającą firmy działające w zakresie edukacji technologicznej, a od stycznia 2022 koordynuje prace Rady ds. EdTech w Konfederacji Lewiatan.
Współpracuje m.in.: z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwem Edukacji i Nauki, Narodowym, Centrum Badań i Rozwoju w zakresie kształtowania warunków inwestycji środków unijnych w obszar adaptacyjności przedsiębiorstwa i pracowników, edukacji czy rozwoju szkół wyższych.
 

Wojciech Pitura

Współwłaściciel oraz Prezes Zarządu Revas sp. z o.o., wykładowca, trener
Współwłaściciel oraz Prezes Zarządu Revas sp. z o.o., Wiceprezes Fundacji Przedsiębiorczości Revas, wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Wykładowca WSPIA Rzeszowskiej Szkoły Wyższej. Certyfikowany trener symulacji biznesowych, który od 15 lat prowadzi lekcje, zajęcia, szkolenia z wykorzystaniem gier decyzyjnych dla uczniów, studentów, pracowników firm. 

Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu gier decyzyjnych/symulacji biznesowych dla uczniów i studentów. Jest autorem lub współautorem takich symulacji jak Warsztat samochodowy, Biuro podróży, Serwis IT, Salon fryzjerski, Firma transportowa, Salon kosmetyczny, Wirtualny Oddział, Wirtualna klinika, Innowacyjne Przedsiębiorstwo Produkcyjne czy Wirtualny Doradca. 
Były członek Komitetu Inwestycyjnego funduszu seed capital Innofund oraz były  przewodniczący rad nadzorczych Lamode sp. z o.o.  oraz Mobitouch sp. z o.o.. Doktorant Szkoły Głównej Handlowej. Posiada certyfikat z zarządzania projektami PRINCE2® Foundation. 
 

Beata Staszków

Międzynarodowy doradca i coach kariery, prezes ZPPM
Konsultant biznesowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem pracy w środowisku międzynarodowy. Pasjonuje się rozwijaniem ludzi i ich firm, wspierając je w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Od 2016 prezes zarządu Związku Pracodawców Polska Miedź.
W latach 1991-2001 pracowała w nowo powstających uczelniach wyższych takich jak Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Legnicy i Wyższa Szkoła Zarządzania (Polish Open University). Po ukończeniu studiów MBA rozpoczęła pracę jako konsultant biznesowy i interim menedżer w firmach potrzebujących wsparcia w czasie kompleksowych procesów restrukturyzacyjnych. Potwierdzone umiejętności opracowywania i wdrażania strategii biznesowych podnoszących efektywność zarówno dużych podmiotów,  jak i małych oraz średnich firm.
W latach 2006-2009 na stanowisku zastępcy dyrektora Związku Pracodawców Polska Miedź, zbudowała relacje z międzynarodowymi organizacjami działającymi na rzecz przemysłu wydobywczego.
W latach 2010- 2016 pracowała jako konsultant biznesowy, trener i coach w firmach Catalyst, Workstream Consulting, Career Intelligence i Mentor EU w Wielkiej Brytanii. Doświadczony, międzynarodowy doradca ds. kariery dla menedżerów wyższego szczebla, z ugruntowanymi sukcesami w budowaniu osobistej marki i eksperckiego wizerunku. 
Jej pasją jest czytanie literatury, słuchanie muzyki poważnej i joga.

Nikodem Krajewski

Założyciel agencji UX&CRO IDEACTO
Od 2002 roku związany z branżą digital. Ma za sobą studia na Kulturoznawstwie oraz Historii Sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz licencjat na ASP w Poznaniu. Pracował m. in. w Money.pl, TVP S.A. czy w Agorze S.A, gdzie prowadził projekty marketingowe oraz projekt wdrażania wideo w Internecie. 
Od ponad 14 lat kieruje IDEACTO - agencją UX&CRO specjalizującą się w projektowaniu i optymalizacji produktów cyfrowych. Wraz z IDEACTO pracował m.in. dla BZWBK, Praktiker, Samsung, Orange, Energa, eObuwie, Showroom, Wittchen czy ING Bank Śląski. 
Projekty prowadzone przez niego zdobywały wielokrotnie nagrody takie jak: Impactory, Webstary czy Power of Content Marketing Awards.  W ostatnich latach zaangażowany był w rozwój takich projektów jak: startup z branży eCommerce Promoring.pl, Sendingo - platforma marketing auto i email marketing, sklep z branży auto-moto KapitanHak.pl, Tundra - marka z branży automotive.  
 

dr Adam Flamma

Menedżer kierunku Media Kreatywne: game design, animacja i efekty specjalne. Badacz gier wideo, od dekady zajmujący się popularyzacją wiedzy na temat gier. Szkoleniowiec z zakresu wykorzystywania gier w przestrzeni publicznej; prezes Stowarzyszenia Badania i Rozwoju Gier GameUP. Specjalista z zakresu badania postaci oraz kulturowych aspektów projektowania i produkcji gier. Autor książek: "Wiedźmin. Historia fenomenu" oraz "Akcja jest kobietą. Lara Croft oraz inne bohaterki gier akcji i przygodowych z lat 1996-2018". Współzałożyciel studia Astrolabe Stories. Prywatnie miłośnik fantastyki oraz kibic HJK Helsinki i AC Milan.

mgr Maciej Jonek

Psycholog, nauczyciel akademicki. Specjalizuje się w edukacji i komunikacji. Prowadzi własną praktykę psychologiczną. Wspiera profesjonalistów pracujących z ludźmi, w tym nauczycieli, psychologów, pedagogów, pracowników socjalnych, asystentów rodzin. Jest trenerem ogólnopolskiego programu Szkoła dla Rodziców i Wychowawców. Prowadzi działania integrujące i aktywizujące w społecznościach lokalnych. Wspiera budowanie relacji instytucji kultury (teatrów, galerii sztuki) z odbiorcami.