Media design i marketing wizerunkowy

Forma:
Forma

Niestacjonarne - Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się głównie w weekendy, średnio co dwa tygodnie. Na niektórych kierunkach zajęcia zaczynają się już w piątek po południu, jeśli wymaga tego program nauczania.

Stacjonarne - Zajęcia na studiach stacjonarnych prowadzimy w dni robocze, najczęściej 3–4 dni w tygodniu, więc weekendy masz wolne od spotkań na uczelni. Plan układamy tak, aby zminimalizować liczbę okienek.

Niestacjonarne
Stacjonarne
Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Hybrydowe - Na studiach hybrydowych zajęcia odbywają się zarówno online na platformie MS Teams, jak i stacjonarnie w salach wykładowych.

Hybrydowe
Cechy:
Studia I stopnia licencjackie
Od marca
Polski
6 semestrów

Czego się nauczysz?

Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Zajęcia w sali filmowej
  • Nauczysz się tworzyć materiały audiowizualne do mediów społecznościowych, od filmów po zdjęcia, które przyciągną uwagę i zbudują wizerunek marki.
  • Poznasz narzędzia i techniki storytellingu, by skutecznie kreować treści i budować narracje, które wzmocnią komunikację Twojej marki.
  • Zdobędziesz umiejętności projektowania graficznego i brandingu, co pozwoli Ci tworzyć spójne identyfikacje wizualne i budować unikalne marki.
  • Nauczysz się zarządzać kampaniami medialnymi – od tworzenia budżetu, przez współpracę z mediami, aż po analizę skuteczności działań marketingowych.
  • Poznasz strategie social mediów i marketingu eventowego, by planować działania promocyjne, angażować odbiorców i rozwijać relacje z klientami.
  • Dowiesz się, jak pracować z profesjonalnym sprzętem multimedialnym, korzystając z pracowni dźwięku, studia fotograficznego i laboratorium eyetrackingu.

Praca dla Ciebie

Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Grupa studentów rozpisująca projekt na biurku.
  • Pracuj jako specjalista ds. social mediów. Twórz kreatywne treści, zarządzaj kampaniami i analizuj wyniki w social mediach, budując zaangażowanie wokół marki.
  • Bądź projektantem graficznym. Twórz unikalne identyfikacje wizualne i materiały reklamowe, które przyciągną uwagę odbiorców i wzmocnią wizerunek marki.
  • Zatrudnij się jako specjalista ds. brandingowego contentu. Projektuj strategie wizerunkowe i twórz storytelling, który skutecznie komunikuje wartości marki odbiorcom.
  • Pracuj jako menedżer ds. eventów. Organizuj wydarzenia, planuj budżety i współpracuj z partnerami, by budować pozytywne doświadczenia i rozpoznawalność marek.
  • Rozwijaj się jako specjalista ds. wideomarketingu. Twórz angażujące materiały wideo i zarządzaj kampaniami wideo na platformach społecznościowych i reklamowych.
  • Zostań doradcą wizerunkowym. Pomagaj firmom projektować ich wizerunek, korzystając z wiedzy o marketingu, grafice i strategiach medialnych.

Dodatkowe atuty kierunku:

Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studentka w różowej koszuli siedząca przy komputerze i kubku kawy
  • Doceniane innowacje – kierunek nagradzany przez MNiSW i realizowany w projektach unijnych.
  • Praktyczne zakończenie studiów – praca dyplomowa w formie projektu może stać się częścią Twojego portfolio.
  • Aktywne koło studenckie – rozwijasz pasję fotograficzną i filmową, uczysz się współpracy i pracy w terenie.
  • Profesjonalne zaplecze – dostęp do studia fotograficznego, graficznego i przestrzeni wystawienniczych sprzyja twórczej realizacji pomysłów.
  • Indywidualne wsparcie – pomagamy odkrywać talenty i kierować rozwój zawodowy pod okiem doświadczonych promotorów.
  • Silna społeczność – absolwenci wracają jako wykładowcy i opiekunowie praktyk, współtworząc branżę z nami.
  • Inspirujące spotkania – warsztaty z ekspertami od wizerunku, mediów społecznościowych i reklamy dają wiedzę z pierwszej ręki.

Kompetencje przyszłości

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu od lat stawia na nowoczesną edukację, dopasowaną do potrzeb rynku pracy i wyzwań współczesnego świata.

Od października 2025 wszyscy studenci studiów pierwszego stopnia i jednolitych magisterskich rozpoczną innowacyjny, trzysemestralny przedmiot „Kompetencje Przyszłości” – międzywydziałowy projekt realizowany przez 30 wykładowców i praktyków biznesu, obejmujący ponad 110 grup studenckich.

Więcej informacji znajdziesz na dedykowanej stronie.

Program studiów

Praktyczne studia

Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.

 

  • Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
  • Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
  • Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
  • Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
  • Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
  • Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia kierunkowe:
  • Metody prezentacji osobistej i kreowanie wizerunku
  • Komunikacja wizualna
  • Corporate Identity & Branding
  • Modele biznesowe Facebook i Google
  • Web design z elementami responsive i mobile design
  • Komunikacja interpersonalna i międzykulturowa
  • Podstawy projektowania dźwięku
  • Warsztat fotografii reklamowej i kreacyjnej
  • Video Marketing
  • Warsztat public relations
  • Projektowanie badań
  • Warsztat eye-trackingu
Wybrane zajęcia specjalnościowe:
  • Brand Design
  • Camera & Image - film wizerunkowy
  • Content Marketing & Storytelling
  • Podstawy programowania dla projektantów UX
  • Design systemy: tworzenie skalowalnych rozwiązań UX
  • Zarządzanie projektami UX i współpraca w zespołach
  • Projektowanie stron i serwisów internetowych
  • Produkcja, edycja i montaż wideo
  • Animacja klasyczna i cyfrowa (2D)
  • Marketing i PR - definicje, techniki, narzędzia
  • Projektowanie kampanii reklamowej z wykorzystaniem AI
  • Kreowanie marki i wizerunku przedsiębiorstwa
  • SEO/SEM
  • Media relations i publicity
Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studentka czytająca książkę na tle okna
Dziennikarstwo sportowe i motoryzacyjne | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Zajęcia z dziennikarstwa. Studentki nagrywają podcast na green screenie
Nauka języka obcego

Na studiach stacjonarnych:

  • 252 godzin nauki jednego języka obcego (84 godzin w semestrze, od 3 do 5 semestru).

 

Na studiach niestacjonarnych:

  • 228 godzin nauki jednego języka obcego (76 godzin w semestrze, od 3 do 5 semestru).

 

Możesz wybrać: j. angielski lub j. niemiecki

Praktyki i staże

Praktyki studenckie to ważny element studiów. Studenci studiów licencjackich oraz jednolitych studiów magisterskich realizują 960 godzin praktyk (24 tygodnie), zdobywając doświadczenie zawodowe. Jeśli pracujesz w zawodzie zgodnym z kierunkiem studiów, możesz zaliczyć praktyki na podstawie zatrudnienia. W trakcie studiów masz też szansę na płatny staż. Programy stażowe przygotowują pracodawcy, z którymi współpracujemy, dostosowując wymagania do stanowisk, co ułatwia pierwsze kroki zawodowe.

Sposób zaliczenia studiów

Tworzysz w zespole projekt dyplomowy, który rozwiązuje praktyczny lub teoretyczny problem związany z Twoim kierunkiem. Badając literaturę i przeprowadzając własne analizy, pracujesz nad autorską propozycją rozwiązania problemu. Wszystko, czego nauczysz się podczas studiów, pozwala Ci na stworzenie profesjonalnej pracy opartej na realnych danych i działaniach. by uzyskać tytuł licencjata, taki projekt musisz obronić przed komisją. To Ty wyznaczasz kierunek swojego projektu!

Partnerzy

Zasady rekrutacji

  • Studentem studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej, zdaniu matury i odebraniu świadectwa dojrzałości.
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Czas do końca promocji

28 dni 23 h 37 min

Koniec promocji 03.01.2026 o godz. 00:00

Stypendia i zniżki

  • Możesz otrzymać te same stypendia, co studenci uczelni publicznych, w tym naukowe, sportowe, socjalne i zapomogi.
  • Dodatkowo, elastyczny system opłat pozwala Ci wybrać, w ilu ratach chcesz opłacać czesne.
  • Dodatkowe stypendium dla najlepszych absolwentów Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW studiów I stopnia bezpośrednio kontynuujących naukę na studiach II stopnia.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

Pamiętaj, żeby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.

Ceny

Czesne stopniowane
1 rok
682 zł (12 x 682 zł)
2 rok
775 zł (12 x 775 zł)
3 rok
965 zł (10 x 965 zł)
Czesne równe
1 rok
732 zł (12 x 732 zł)
2 rok
732 zł (12 x 732 zł)
3 rok
850 zł (10 x 850 zł)
Czesne stopniowane
1 rok
682 zł (12 x 682 zł)
2 rok
775 zł (12 x 775 zł)
3 rok
965 zł (10 x 965 zł)
Czesne równe
1 rok
732 zł (12 x 732 zł)
2 rok
732 zł (12 x 732 zł)
3 rok
850 zł (10 x 850 zł)
Czesne stopniowane
1 rok
682 zł (12 x 682 zł)
2 rok
775 zł (12 x 775 zł)
3 rok
965 zł (10 x 965 zł)
Czesne równe
1 rok
732 zł (12 x 732 zł)
2 rok
732 zł (12 x 732 zł)
3 rok
850 zł (10 x 850 zł)
Czesne stopniowane
1 rok
682 zł (12 x 682 zł)
2 rok
775 zł (12 x 775 zł)
3 rok
965 zł (10 x 965 zł)
Czesne równe
1 rok
732 zł (12 x 732 zł)
2 rok
732 zł (12 x 732 zł)
3 rok
850 zł (10 x 850 zł)
Czesne równe
1 rok
732 zł (12 x 732 zł)
2 rok
732 zł (12 x 732 zł)
3 rok
850 zł (10 x 850 zł)
Czesne równe
1 rok
732 zł (12 x 732 zł)
2 rok
732 zł (12 x 732 zł)
3 rok
850 zł (10 x 850 zł)
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie. 

 

W tabeli znajdują się ceny na rok akademicki 2025/2026 dla studentów zaczynających naukę od 1 semestru. Dla studentów zaczynających naukę od 2 semestru w trakcie rekrutacji zimowej 2025/2026 ceny zostaną przeliczone indywidualnie podczas zapisu na studia. Całość zniżki odliczana jest od kwoty czesnego na pierwszym roku studiów.

* Informacja ta nie dotyczy kandydatów na kierunek sport i fizjoterapia, którzy rozpoczną studia od 1 semestru w rekrutacji zimowej 2025/2026. Dla tych osób, cena za studia nie zostanie dodatkowo przeliczona.

Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: dr Barbara Kilijańska

Z radością obserwuję, jak studenci rozwijają swoje umiejętności i pasje w świecie mediów i marketingu. Nasz program nie tylko zapewnia solidne podstawy teoretyczne i praktyczne, ale również stawia na niezwykle ważny aspekt, jakim są relacje międzyludzkie. Wspólne zajęcia, warsztaty i projekty sprzyjają budowaniu silnych więzi, które często trwają długo po ukończeniu studiów. Widzę dużą wartość w dołączaniu studentów do kół naukowych i odważeniu się na wyjazd za granicę w ramach programu Erasmus+

dr Barbara Kilijańska
Menedżerka kierunku
Marketing i Sprzedaż – studia 3 semestralne | Studia II stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Adam Piwek

Studia na tym kierunku łączą teorię z praktyką w świecie transformacji cyfrowej. Niezależnie od specjalności i późniejszego miejsca pracy – firmy, własna działalność czy sektor publiczny – studenci zdobywają umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii, internetu i współczesnej komunikacji. Zajęcia obejmują warsztaty, case studies i gry biznesowe, przygotowując do realnych wyzwań marketingowych.

Adam Piwek
Wykładowca
Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Weronika Asajewicz

Jeżeli lubisz tworzyć i praca kreatywna nie jest Ci straszna, to miejsce dla Ciebie. Studiowanie daje wiele możliwości do rozwijania kreatywności i poszerzania wiedzy w różnych dziedzinach. Czekają na Ciebie m.in. zajęcia z fotografii czy video marketingu. Spotkasz tu wiele osób, które pomogą Ci w twojej drodze. Wykładowcy są naprawdę życzliwi i wspierają twoje działania. Swoją pierwszą pracę w marketingu znalazłam właśnie tutaj na uniwersytecie.

Weronika Asajewicz
Absolwentka
Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Natalia Panaś

Wybór kierunku okazał się trafny, ponieważ interesuję się nowymi technologiami, mediami i kreatywnym podejściem do marketingu. Studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW pozwoliły rozwijać pasje i kreatywność, zdobywając wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności. Szczególnie cenię zajęcia z video marketingu, fotografii reklamowej i kreacji, które przygotowują do pracy w branży mediów i marketingu.

Natalia Panaś
Absolwentka
Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Jowita Janik

Wybrałam Media Design i Marketing Wizerunkowy ze specjalizacją grafika komputerowa, bo chcę połączyć pracę freelancera z pasją do muzyki, w tym gry na fortepianie. Zaskoczyła mnie przyjazna atmosfera i brak barier między studentami a wykładowcami. Cenię także ciekawą gamę przedmiotów, np. historię sztuki, która poszerza horyzonty i inspiruje w pracy grafika.

Jowita Janik
Studentka
Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Anna Shestakova

Bardzo podoba mi się studiowanie na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Media Design i Marketing Wizerunkowy rozwija kreatywność, wizualizację wizerunku, komunikację w zespole i prezentację własnego wizerunku. Wykładowcy są otwarci, profesjonalni i kreatywni, a duża liczba zajęć praktycznych pozwala nie tylko zdobywać wiedzę teoretyczną, ale także doświadczać jej w praktyce.

Anna Shestakova
Studentka

Wykładowcy

    Dziennikarstwo i komunikacja społeczna | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: dr Marek Zimnak
    dr Marek Zimnak
    • Specjalizuje się w komunikacji społecznej, koncentrując się na mediach, public relations oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji w procesach komunikacyjnych i budowaniu relacji z otoczeniem.
    • Wieloletni dziennikarz mediów ogólnopolskich i lokalnych, wykładowca akademicki oraz autor książek i artykułów naukowych, w których łączy doświadczenie zawodowe z refleksją badawczą.
    • Wypromował blisko tysiąc licencjatów i magistrów. Brał udział w wielu konferencjach naukowych o zasięgu międzynarodowym, dzieląc się doświadczeniem i wynikami badań.
    • Pełni rolę konsultanta naukowego przy realizacji bonów naukowych, współpracując z przemysłem i wspierając transfer wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań do praktyki gospodarczej.
    Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: dr Maria Morawiecka
    dr Maria Morawiecka
    • W pracy naukowej zajmuje się przede wszystkim analizą zależności między wytworami kultury wizualnej, a mentalnymi obrazami świata. Szczególną uwagę poświęca mapom, monstrom i marginesom.
    • Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i ASPP „Abrys” na specjalizacji grafika użytkowa. Doktor nauk humanistycznych.
    • Autorka tekstów naukowych, literackich oraz realizacji artystycznych. Publikowała w renomowanych pismach polskich i międzynarodowych.
    • Ma wieloletnie doświadczenie w pracy ze studentami wyższych uczelni, zarówno na kierunkach teoretycznych, jak i praktycznych.
    Zaślepka DSW
    dr hab. Małgorzata Synowiec-Piłat
    • Socjolog, specjalizuje się w socjologii zdrowia i medycyny oraz promocji zdrowia. Prowadzi aplikacyjne badania ilościowe dot. problamatyki zdrowia i choroby. Autorka licznych publikacji naukowych.
    • Prezes Fundacji Kreatywnie dla Zdrowia (od 2016 r.). Przewodnicząca Zarządu Sekcji Socjologii Zdrowia i Medycyny Polskiego Towarzystwa Socjologicznego (od 2019).
    • Od wielu lat współpracuje z samorządem terytorialnym w charakterze eksperta. Kierownik projektów badawczo-wdrożeniowych, realizowanych na zlecenie gminy Wrocław.
    • Współautorka oraz kierownik merytoryczny i koncepcyjny dokumentu polityki publicznej „Kierunki działań w zakresie zdrowia publicznego dla mieszkańców Wrocławia na lata 2022-2026”.
    Media design i marketing wizerunkowy | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: mgr Adam Piwek
    mgr Adam Piwek
    • Specjalizuje się w digital marketingu, e-commerce, employer brandingu, nowoczesnej komunikacji oraz projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań Employee & Marketing Technologies.

    • Doświadczony ekspert z niemal 20-letnim doświadczeniem w komunikacji digital oraz blisko 10-letnim w zarządzaniu projektami i wdrażaniu nowoczesnych technologii.

    • Autor ponad 100 artykułów i raportów z obszarów HR, marketingu i innowacji; trener biznesu, absolwent studiów podyplomowych na uniwersytetach Merito oraz MBA dla branży IT w PJATK.

    • Pracował m.in. dla marek Ceneo, Santander Consumer Bank, dmTECH, Goldenline, HRlink, CBRE, Factory, VIA Outlets, Narodowe Centrum Kultury, Ministerstwo Rozwoju, Wiosna i ZHP.

    Podobne kierunki i specjalności

    Podobne kierunki i specjalności

    Inni oglądali również

    Studia I stopnia - kierunek

    Psychologia i informatyka

    Podobne kierunki i specjalności

    Inni oglądali również

    Studia I stopnia - specjalność

    Zarządzanie nieruchomościami

    Podobne kierunki i specjalności

    Inni oglądali również

    Studia I stopnia - specjalność

    Inżynier aplikacji i systemów mobilnych

    Podobne kierunki i specjalności

    Inni oglądali również

    Studia I stopnia - specjalność

    Zrównoważone zarządzanie finansami

    Polecane kierunki i specjalności
    Inni oglądali również

    Podobne kierunki i specjalności

    Inni oglądali również

    Studia I stopnia - kierunek

    Informatyka

    Podobne kierunki i specjalności

    Inni oglądali również

    Studia I stopnia - specjalność

    E-administracja z elementami AI

    Podobne kierunki i specjalności

    Inni oglądali również

    Studia I stopnia - specjalność

    Odnowa biologiczna i wellness

    Podobne kierunki i specjalności

    Inni oglądali również

    Studia I stopnia - specjalność

    Bezpieczeństwo w obszarze portu lotniczego

    Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF
    Strona główna | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Dymek

    Masz wątpliwości?

    Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?
    Strona główna | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Książka

    Już wiesz co chcesz studiować?

    Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji