Hybrydowe - Zajęcia na studiach hybrydowych realizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami zarówno online, jak i w salach wykładowych.
- chcą rozwinąć sprzedaż online i budować przewagę w dynamicznym świecie e-commerce,
- marzą o własnym sklepie internetowym i szukają praktycznego wsparcia krok po kroku,
- zarządzają platformą sprzedażową i chcą podnieść swoje cyfrowe kompetencje,
- myślą o zmianie branży i chcą wejść na rynek e-commerce z gotowym planem,
- chcą łączyć e-handel z AI, by działać szybciej, mądrzej i skuteczniej.
Rekrutacja na ten kierunek została zakończona. Jeśli interesuje Cię ten kierunek, wpisz się na listę rezerwową.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Czego się nauczysz?
bezpłatne szkolenia
Praktyczny charakter studiów:
- na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies,
- prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
możliwość uzyskania na preferencyjnych warunkach certyfikatu: Tworzenie newsletterów w HTML5 i CSS3
Microsoft 365
Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.
uczestników poleca studia podyplomowe
Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.
Kadra złożona z praktyków
Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.
Networking i rozwój kompetencji
Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.
Program studiów
8
160
11
2
- Wprowadzenie do e-commerce i handlu elektronicznego (8 godz.)
- Prawne aspekty e-commerce (16 godz.)
- Strategia e-commerce (8 godz.)
- Wybór produktu i strategia sprzedaży (8 godz.)
- Projektowanie i tworzenie stron internetowych e-commerce (16 godz.)
- Logistyka i magazynowanie w e-commerce (8 godz.)
- Marketing i sprzedaż w e-commerce (32 godz.)
- Zarządzanie relacjami z klientami w e-commerce (8 godz.)
- Finanse i rozliczenia w e-commerce (16 godz.)
- Nowe i duże rozwiązania e-commerce (8 godz.)
- Globalizacja e-commerce (16 godz.)
- Systemy e-commerce dla MŚP (16 godz.)
Studia podyplomowe z tematyką AI to inwestycja, która otworzy przed Tobą nowe możliwości:
- Nauczysz się analizy danych i automatyzacji, nieocenionych w cyfrowym świecie.
- Poznasz najnowsze trendy i technologie, zwiększając swoją innowacyjność.
- Weźmiesz udział w praktycznych projektach z AI, rozwijając swoje umiejętności.
- Połączysz AI z innymi dziedzinami, wykorzystując je w różnych kontekstach.
Tematyka AI będzie realizowana poprzez wybrane przedmioty i dodatkowe moduły szkoleniowe.
Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
- Proces rekrutacji przejdziesz online.
- Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
- W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
- Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.
Warunki przyjęcia na studia
- Musisz mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie.
- Musisz złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne.
- Pamiętaj, że o przyjęciu na studia podyplomowe na naszym uniwersytecie decyduje kolejność zgłoszeń, złożenia kompletu dokumentów i spełnienia wymogów rekrutacyjnych.
Możliwości dofinansowania
- Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
- Oferujemy również specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
- Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
- Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
- Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS.