Co zyskujesz, studiując marketing i sprzedaż w Uniwersytecie DSW?

  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności pożądane na rynku pracy – program studiów przygotowano w oparciu o potrzeby firm z obszaru marketingu. Pozwoli Ci to połączyć dotychczasową wiedzę zdobytą podczas studiów I-go stopnia z zupełnie nową, inspirującą branżą, która stale się rozwija. 
  • Wsparcie w nauce, kiedy chcesz i dysponujesz czasem – masz stały dostęp do platformy MS 365 i platformy Moodle, gdzie znajdziesz wszystkie materiały do zajęć i szybko skontaktujesz się z wykładowcami i innymi studentami z grupy. Pozwoli Ci to przygotować się do egzaminów i w dowolnym momencie wykorzystać materiały z zajęć. 
  • Nie będziesz się nudzić na zajęciach – zajęcia prowadzone są o gry biznesowe REVAS i przypadki z praktyki marketingowej oraz liczne narzędzia z obszaru marketingu. Dzięki temu wzmocnisz swoją pozycję na rynku pracy.  
  • Zajęcia prowadzą praktycy –specjaliści, którzy na co dzień pracują w agencjach marketingowych, domach mediowych, prowadzą własną działalność gospodarczą w obszarze content marketingu, reklamy i sprzedaży. Nasi wykładowcy dzięki hybrydowej formule studiów pochodzą z całej Polski, więc masz szersze spojrzenie biznesowe i różnorodność podejść oraz metodyk.  
  • Zajęcia prowadzone są w formule hybrydowej (część zajęć odbywa się na uczelni, część za pomocą platformy MS Teams) dzięki temu oszczędzasz czas i zmniejszasz koszty studiowania.   
  • Poznajesz ludzi z różnych obszarów i wymieniasz się doświadczeniami z różnych firm, co pozwala Ci szerzej spojrzeć na dotychczasowe doświadczenie zawodowe.  

Dodatkowe atuty kierunku: 

  • posiadasz nieograniczony dostęp do pakietu MS 365 – dzięki temu w trakcie studiów masz pełen dostęp do zasobów uczelni i stały kontakt z prowadzącymi,  
  • nasze laboratoria (pracownie komputerowe, studio telewizyjne, studio fotograficzno-filmowe, laboratorium dźwięku, laboratorium eyetrackingu) i zasoby biblioteczne są regularnie powiększane oraz aktualizowane dzięki temu masz stały dostęp do najnowszej wiedzy, 
  • pracujemy na narzędziach w mediach społecznościowych, co pozwala Ci dokładnie poznać środowisko mediów ze wszystkimi funkcjonalnościami i już w trakcie studiów budować za ich pomocą własną markę,    
  • w czasie zajęć będziesz korzystać z pracowni komputerowych i poznasz narzędzia IT i programy przydatne w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży – w zależności od specjalności: środowisko MS 365 (Excel, Forms, Teams, Power Point, SharePoint); Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, Press service, Brand24, Zoho CRM,  
  • Positionly, Buffer, Bitly, SoTrender oraz rozmaite programy graficzne takie jak Canva czy Genal.ly 
  • zajęcia prowadzi młoda kadra, która śledzi i wykorzystuje w codziennej pracy aktualne trendy i rozwiązania technologiczne dzięki temu poznajesz najnowsze trendy marketingu, 
  • dzięki elastycznej formie studiów i kameralnym warunkom łatwiej nabywasz wiedzę i umiejętności.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 16 października
czesne już od
440 zł
423 zł
miesięcznie

Zapisując się do 16 października, zyskujesz:
●    400 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej. 

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 423 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 


 

Dlaczego warto studiować na tym kierunku?

Marketing to działania, które podejmuje się, by promować produkty i usługi. To odpowiadanie na potrzeby klientów tak, by zapewnić firmie jak największy zysk. Obejmuje szereg działań, strategii i taktyk i wymaga znajomości coraz to większej liczby nowoczesnych narzędzi, które pozwalają na efektywne pozyskiwanie coraz większej grupy klientów. Współczesny marketing koncentruje się na wartościach, relacjach i aspiracjach klienta, stąd stawia coraz ciekawsze wyzwania ekspertom. Coraz więcej danych jesteśmy w stanie obliczać za pomocą machine learning, a świat marketingu oparty jest o liczne algorytmy i umiejętne czytanie danych statystycznych. Szczególne znaczenie ma dziś digital marketing, social media marketing oraz marketing automation. Współczesny absolwent marketingu, to osoba, która powinna być wyposażona w kompetencje miękkie, takie jak negocjacje, czy komunikacja, ale także w kompetencje twarde, takie jak znajomość zasad marketingu i znajomość narzędzi stosowanych w agencjach marketingowych i w działach sprzedaży. 

 

Wierzę, że dzięki naszemu programowi studiów absolwenci Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW będą dobrze przygotowani do wejścia na rynek pracy. Wiem, że na rynku pracy oczekuje się znajomości licznych narzędzi, smykałki do przewidywania trendów oraz umiejętności ich poszukiwania i tworzenia. Szanujemy czas naszych Studentów, dlatego sięgamy po najnowsze technologie i najlepszych ekspertów, którzy chcą się dzielić swoim doświadczeniem i wiedzą zdobytą w środowisku biznesowym. Nasi Dydaktycy stosują nowoczesne metody kształcenia a elastyczna organizacja studiów, dzięki formule hybrydowej ułatwia proces studiowania. W ramach studiów tworzymy grupy społecznościowe, które pozwalają studentom na networking i dzielenie się wiedzą. 

dr Danuta Studencka - Derkacz

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Analityka internetowa
Niestacjonarne Hybrydowe
od 597 zł 620 zł
Digital marketing
Niestacjonarne Hybrydowe
od 597 zł 620 zł

Program studiów

Uwaga!  Studia 3 semestralne. 

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jakub Kobyliński
dr Danuta Studencka-Derkacz

dr nauk społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany menedżer Prince 2 oraz mediator. Absolwentka Filozofii-Komunikacji społecznej oraz Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.  Od 18 lat pracuje na rynku mediów i public relations. Przeszła drogę od dziennikarza newsowego, przez...

dr Klaudia Migasiewicz

Trener i wykładowca akademicki z zakresu umiejętności menedżerskich i interpersonalnych, przedsiębiorczości, kreatywności, rozwoju startupów, train the trainers. Prowadzi badania na temat klastrów i startupów. Przez wiele lat doświadczenie zdobywała w Uniwersytecie Ekonomicznym we...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku...

Agnieszka Zagrobelna

Lubię ogarniać i wymyślać. I robić tak samo, tylko że inaczej.
Poznaj kilka faktów o mnie:

  • marketingowiec z krwi i kości ze szczególnym zamiłowaniem do neuromarketingu i ekonomii behawioralnej.
  • Senior Marketing Specialist w agencji marketingowej  XO MEDIA.
  • Branding,...
Jakub Kobyliński

Grafik i fotograf. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu na kierunku Grafika i Wyższego Studium Fotografii AFA. Od ponad 10 lat właściciel firmy zajmującej się projektowaniem graficznym w tym brandingiem, DTP, reklamą oraz fotografią. Autor projektów...

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

dr Artur Smolik

Strateg, mentor, menedżer, autor metod z obszaru strategii I efektywności w biznesie. Doktor ekonomii pasjonujący się przywództwem, etyką menedżerską, efektywnością zarządzania. Wspiera liderów, zespoły, firmy, zarządy w podnoszeniu wyników, poprawy efektywności procesów,...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF