Branding i promocja

Forma:
Forma

Niestacjonarne - Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się głównie w weekendy, średnio co dwa tygodnie. Na niektórych kierunkach zajęcia zaczynają się już w piątek po południu, jeśli wymaga tego program nauczania.

Niestacjonarne
Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Hybrydowe - Na studiach hybrydowych zajęcia odbywają się zarówno online na platformie MS Teams, jak i stacjonarnie w salach wykładowych.

Hybrydowe
Cechy:
Studia II stopnia
Od marca
Polski
4 semestry

Czego się nauczysz?

Branding i promocja | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studenci oglądający zrobione zdjęcie studentki
  • Tworzyć efektywne strategie brandingowe: Dowiesz się, jak kreować spójne marki dla miejsc, osób i organizacji, dbając o ich rozpoznawalność i renomę.
  • Projektować komunikację wizualną: poznasz zasady typografii i projektowania graficznego, które uczynią Twoje projekty bardziej profesjonalnymi i estetycznymi.
  • Kreować kampanie promocyjne: zdobędziesz praktyczne umiejętności w budowie kampanii informacyjnych, od idei do realizacji, z uwzględnieniem nowoczesnych narzędzi.
  • Analizować i weryfikować treści: nauczysz się rozpoznawać fałszywe informacje i przeprowadzać ich analizę w oparciu o techniki weryfikacyjne.
  • Pisać kreatywnie i tworzyć treści: warsztaty z kreatywnego pisania pozwolą Ci tworzyć angażujące artykuły, blogi czy treści reklamowe.
  • Budować relacje z mediami: nauczysz się skutecznie komunikować z dziennikarzami i mediami, aby promować swoje projekty i idee.

Praca dla Ciebie

Branding i promocja | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: student w różowej koszuli
  • Pracuj jako brand manager w agencjach marketingowych. Zarządzaj wizerunkiem marek, twórz strategie brandingowe i buduj rozpoznawalność wśród odbiorców.
  • Zatrudnij się jako event manager w firmach eventowych. Organizuj wydarzenia promujące marki, dbając o ich spójny wizerunek i profesjonalną realizację.
  • Bądź specjalistą ds. employer branding, pracując nad pozytywnym wizerunkiem pracodawcy. Twórz kampanie, które przyciągną najlepsze talenty do organizacji.
  • Zostań doradcą brandingowym wspierającym firmy w budowie i wzmacnianiu marki. Opracowuj strategie promocyjne i doradzaj, jak skutecznie wyróżniać się na rynku.
  • Pracuj jako specjalista ds. PR w agencjach komunikacyjnych. Buduj relacje z mediami i twórz treści, które wspierają pozytywny odbiór marki w przestrzeni publicznej.
  • Zajmij stanowisko konsultanta ds. komunikacji, pomagając organizacjom w tworzeniu efektywnych strategii komunikacyjnych. Zarządzaj kanałami i treściami wizerunkowymi.

Dodatkowe, istotne informacje o specjalności

Branding i promocja | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studenci w speakerce

Zajęcia z wykorzystaniem pracowni:

  • Pracownia VR,
  • Pracownia fotograficzna,
  • Studio TV,
  • Pracownie komputerowe,
  • Laboratorium dźwięku.

Program studiów

Praktyczne studia

Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.

  • Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
  • Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
  • Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
  • Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
  • Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
  • Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia kierunkowe:
  • Otoczenie i społeczność marki
  • Analiza semantyczna obrazu i dźwięku
  • Zarządzanie marką - system identyfikacji wizualnej
  • Techniki marketingowe
  • Etyka mediów i biznesu
  • Copywriting
  • Wsparcie produkcji sztuczną inteligencją
  • Komunikacja obrazem - perswazja i emocje
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Badania rynkowe i monitoring mediów
  • Komunikacja interkulturowa
Wybrane zajęcia specjalnościowe:
  • Projektowanie komunikacji w praktyce
  • Typografia - podstawy projektowania (warsztat)
  • Branding miejsc, osób i organizacji
  • Branding - konsulting i doradztwo
  • Komunikacja: analiza i synteza
  • Kreatywne pisanie i kreacja kontentu (warsztat)
  • Budowanie relacji z mediami
  • Fake news: zagrożenia, metody weryfikacji
  • Budowa kampanii promocyjno-informacyjnej (warsztat)
Media design i marketing wizerunkowy | Studia II stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: zajęcia z fotografii
Branding i promocja | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: sum_marketing_i_sprzedaz_spec_05
Rozwijaj kompetencje językowe na studiach II stopnia

Na studiach stacjonarnych:

  • 100 godzin nauki jednego języka obcego (50 godzin w semestrze, w 3 i 4 semestrze).

Na studiach niestacjonarnych:

  • 80 godzin nauki jednego języka obcego (40 godzin w semestrze, w 3 i 4 semestrze).
Praktyki i staże

Praktyki zawodowe to ważny element studiów. Studenci studiów magisterskich realizują 480 godzin praktyk w całym toku studiów, zdobywając doświadczenie zawodowe. Jeśli pracujesz w zawodzie zgodnym z kierunkiem studiów, możesz zaliczyć praktyki na podstawie zatrudnienia. W trakcie studiów masz też szansę na płatny staż. Programy stażowe przygotowują pracodawcy, z którymi współpracujemy, dostosowując wymagania do stanowisk, co ułatwia pierwsze kroki zawodowe.

Sposób zaliczenia studiów
  • Studia II stopnia kończą się przygotowaniem i obroną pracy magisterskiej.
  • W trakcie studiów zaliczenia poszczególnych przedmiotów odbywają się na podstawie projektów, prezentacji, egzaminów pisemnych lub ustnych.
  • Całość ma charakter praktyczny i ukierunkowany na rozwój kompetencji zawodowych.

Zasady rekrutacji

  • Jeśli masz już dyplom licencjata lub inżyniera, możesz zostać studentem studiów drugiego stopnia.
  • Trwają one 2 lata i kończą się obroną pracy magisterskiej oraz uzyskaniem dyplomu magistra.
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Czas do końca promocji

29 dni 1 min

Koniec promocji 03.01.2026 o godz. 00:00

Stypendia i zniżki

  • Możesz otrzymać te same stypendia, co studenci uczelni publicznych, w tym naukowe, sportowe, socjalne i zapomogi.
  • Dodatkowo, elastyczny system opłat pozwala Ci wybrać, w ilu ratach chcesz opłacać czesne.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

Pamiętaj, żeby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.

Ceny

Czesne stopniowane
1 rok
528 zł (12 x 528 zł)
2 rok
805 zł (10 x 805 zł)
Czesne równe
1 rok
588 zł (12 x 588 zł)
2 rok
695 zł (10 x 695 zł)
Czesne stopniowane
1 rok
528 zł (12 x 528 zł)
2 rok
805 zł (10 x 805 zł)
Czesne równe
1 rok
588 zł (12 x 588 zł)
2 rok
695 zł (10 x 695 zł)
Czesne równe
1 rok
588 zł (12 x 588 zł)
2 rok
695 zł (10 x 695 zł)
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie. 

 

W tabeli znajdują się ceny na rok akademicki 2025/2026 dla studentów zaczynających naukę od 1 semestru. Dla studentów zaczynających naukę od 2 semestru w trakcie rekrutacji zimowej 2025/2026 ceny zostaną przeliczone indywidualnie podczas zapisu na studia. Całość zniżki odliczana jest od kwoty czesnego na pierwszym roku studiów.

 

Podobne kierunki i specjalności

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia II stopnia - specjalność

Ochrona ludności i przeciwdziałanie konfliktom hybrydowym

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia II stopnia - specjalność

Manager projektów społecznych

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia II stopnia - specjalność

Zarządzanie zmianą i coaching transformacyjny

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia II stopnia - specjalność

Administracja samorządowa

Polecane kierunki i specjalności
Inni oglądali również

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia II stopnia - specjalność

Game design

Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF
Strona główna | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Dymek

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?
Strona główna | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Książka

Już wiesz co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji