Niestacjonarne - Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się głównie w weekendy, średnio co dwa tygodnie. Na niektórych kierunkach zajęcia zaczynają się już w piątek po południu, jeśli wymaga tego program nauczania.
Stacjonarne - Zajęcia na studiach stacjonarnych prowadzimy w dni robocze, najczęściej 3–4 dni w tygodniu, więc weekendy masz wolne od spotkań na uczelni. Plan układamy tak, aby zminimalizować liczbę okienek.
Hybrydowe - Na studiach hybrydowych zajęcia odbywają się zarówno online na platformie MS Teams, jak i stacjonarnie w salach wykładowych.
Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
Praca dla Ciebie
- Agencje brandingowe – tworzenie identyfikacji wizualnych
- Agencje reklamowe i kreatywne – kampanie wizerunkowe, koncepty kreatywne, storytelling.
- Działy marketingu i PR w firmach – zarządzanie marką, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.
- Studia projektowe – projektowanie graficzne, key visuale, systemy identyfikacji.
- Firmy konsultingowe – audyty marek, strategia komunikacji, analizy rynkowe.
Start-upy i firmy technologiczne – rozwijanie tożsamości nowych marek i produktów.
Program studiów
Praktyczne studia
Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.
- Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
- Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
- Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
- Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
- Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
- Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia kierunkowe
- Projektowanie komunikacji
- Praktyczne pisanie
- Historia designu
- Corporate Identity
- Komunikacja interpersonalna
- Strategie komunikacyjne
- Kreatywne pisanie w internecie
- Prawo autorskie
- Sztuczna inteligencja – wprowadzenie
- Metody prezentacji osobistej
- Technologia VR
- Analiza tekstów wizerunkowych
- Storyteling i story design
- Podstawy pracy z kamerą i montaż
- Warsztaty fotografii reklamowe
Wybrane zajęcia specjalnościowe:
- Strategia marki i jej pozycjonowanie
- Identyfikacja wizualna marki
- Naming i tworzenie systemów językowych marki
- Storytelling i narracja marki
- Key visual i projektowanie materiałów wizerunkowych
- Zarządzanie marką w mediach społecznościowych
- Projektowanie kampanii brandingowych
- Analiza rynku i badania wizerunku
- Komunikacja kryzysowa i reputacja marki
- Warsztaty kreatywne i praca koncepcyjna
Nauka języka obcego
Na studiach stacjonarnych:
- 252 godzin nauki jednego języka obcego (84 godzin w semestrze, od 3 do 5 semestru).
Na studiach niestacjonarnych:
- 228 godzin nauki jednego języka obcego (76 godzin w semestrze, od 3 do 5 semestru).
Możesz wybrać: j. angielski lub j. niemiecki
Praktyki i staże
Praktyki studenckie to ważny element studiów. Studenci studiów licencjackich oraz jednolitych studiów magisterskich realizują 960 godzin praktyk (24 tygodnie), zdobywając doświadczenie zawodowe. Jeśli pracujesz w zawodzie zgodnym z kierunkiem studiów, możesz zaliczyć praktyki na podstawie zatrudnienia. W trakcie studiów masz też szansę na płatny staż. Programy stażowe przygotowują pracodawcy, z którymi współpracujemy, dostosowując wymagania do stanowisk, co ułatwia pierwsze kroki zawodowe.
Sposób zaliczenia studiów
Tworzysz w zespole projekt dyplomowy, który rozwiązuje praktyczny lub teoretyczny problem związany z Twoim kierunkiem. Badając literaturę i przeprowadzając własne analizy, pracujesz nad autorską propozycją rozwiązania problemu. Wszystko, czego nauczysz się podczas studiów, pozwala Ci na stworzenie profesjonalnej pracy opartej na realnych danych i działaniach. by uzyskać tytuł licencjata, taki projekt musisz obronić przed komisją. To Ty wyznaczasz kierunek swojego projektu!
Zasady rekrutacji
- Studentem studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej, zdaniu matury i odebraniu świadectwa dojrzałości.
- O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Stypendia i zniżki
- Możesz otrzymać te same stypendia, co studenci uczelni publicznych, w tym naukowe, sportowe, socjalne i zapomogi.
- Dodatkowo, elastyczny system opłat pozwala Ci wybrać, w ilu ratach chcesz opłacać czesne.
- Dodatkowe stypendium dla najlepszych absolwentów Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW studiów I stopnia bezpośrednio kontynuujących naukę na studiach II stopnia.
Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
- Proces rekrutacji przejdziesz online.
- Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
- W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
- Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.
Pamiętaj, żeby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.