Co zyskujesz, studiując media design i marketing wizerunkowy w DSW?

  • Łączymy wiedzę o komunikacji z jej praktykowaniem - sam będziesz prowadzić badania i tworzyć treści medialne.
  • Organizujemy wykłady gościnne ze specjalistami w zakresie marketingu i kształtowania wizerunku.
  • Zajęcia warsztatowe realizujemy w specjalistycznych pracowniach multimedialnych: studio telewizyjnym, studio fotograficzno-filmowych, laboratorium dźwięku, laboratorium eyetrackingu.

Dodatkowe atuty kierunku:

  • Innowacyjne koncepcje kierunku i specjalności były nagradzane w konkursach MNiSW (2012, 2016), są także obecnie realizowane w ramach projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej.
  • Przy kierunku działa koło studenckie,  w którym wyćwiczysz dobre nawyki fotografa, tworząc projekty fotograficzne i filmowe, poznasz integracyjne uroki pracy zespołowej i ruszysz w teren poza uczelnię.
  • Praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio.
  • Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kierunków studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.
  • Jako student możesz bez przeszkód korzystać ze studia fotograficznego, studia grafiki komputerowej, zasobów Galerii 55 i Galerii 47, auli ze sprzętem audiowizualnym i innych obiektów, które z założenia przygotowane są do realizacji ekspozycji, działań teatralnych, wystaw, działań performatywnych, realizacji audiowizualnych.
  • W ramach praktyk możesz uczestniczyć w pracach różnorodnych instytucji artystycznych, kulturalnych, edukacyjnych. Masz też możliwość wspomagania, a także współkreowania projektów i przedsięwzięć artystycznych, kulturalnych, społecznych.
  • Organizujemy spotkania i warsztaty z gośćmi,  którzy dzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i badania wizerunku, projektowaniu contentu mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych i reklamy,
  • Dbamy o indywidualne podejście do każdego studenta, diagnozujemy jego potrzeby i uzdolnienia - doświadczeni promotorzy i wykładowcy pomagają w ukierunkowaniu zainteresowań i ścieżki zawodowej,
  • Tworzymy środowisko ludzi, którzy są w bliskim kontakcie, nasi absolwenci prowadzą zajęcia specjalnościowe, zakładając własne firmy i są opiekunami praktyk - współtworzymy tę branżę od lat.

Studia na tym kierunku, niezależnie od wybranej specjalności, to przygoda łącząca wymagania, jakie stawia przed marketerami świat pełen transformacji cyfrowej. Niezależnie od późniejszego miejsca zatrudnienia – czy to będzie duża firma, średnie przedsiębiorstwo, własna działalność, czy może praca w sektorze publicznym – nasi studenci i absolwenci będą w stanie realizować wiele wyzwań, nie tylko tych związanych z obszarem e-marketingu. Na zajęciach nauczą się korzystać z dobrodziejstw nowoczesnych technologii, internetu oraz poruszać po delikatnym gruncie współczesnej komunikacji. Zrozumieją, jak ważne jest nie tylko wypatrywanie trendów i zmian, ale też ich wyznaczanie. Nasze zajęcia to praktyczne warsztaty, case studies ze świata biznesu i gry biznesowe, bez których trudno zdobyć wiedzę i doświadczenie.
 

Adam Piwek

Wykładowca kierunku

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Big data i prognozowanie trendów
Niestacjonarne Stacjonarne
od 575 zł
Marketing internetowy i media mobilne
Niestacjonarne Stacjonarne
od 575 zł
Media audiowizualne i wideomarketing
Niestacjonarne Stacjonarne
od 575 zł

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF