Co zyskujesz, studiując Media design i marketing wizerunkowy na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?

  • Łączymy wiedzę o komunikacji z jej praktykowaniem - sam będziesz prowadzić badania i tworzyć treści medialne.
  • Organizujemy wykłady i spotkania gościnne ze specjalistami z zakresu marketingu i kształtowania wizerunku - poznasz branżę marketingową i będziesz na bieżąco z dynamicznie zmieniającymi się trendami.

  • Realizujemy sesje fotograficzne oraz nagrania video – twoje prace mogą wziąć udział w organizowanych przez nas wystawach oraz festiwalach.

  • Zajęcia warsztatowe realizujemy w specjalistycznych pracowniach multimedialnych: studiu telewizyjnym, studiu fotograficzno-filmowym, laboratorium dźwięku, laboratorium eyetrackingu – otrzymujesz odpowiednie warunki pracy oraz dostęp do specjalistycznego sprzętu.  

  • Zajęcia, kształtujące kompetencje badawcze, strategiczne i kreatywne w procesie budowania marki dają ci możliwość zrozumienia poszczególnych procesów budowania marki oraz zarządzania nią.

  • Projekty, realizowane w trakcie studiów, pozwalają na wykorzystanie w praktyce wiedzy z zakresu zarządzania kampaniami medialnymi – będziesz tworzyć prawdziwe kampanie, organizować eventy, tworzyć budżety, współpracować z mediami i oglądać efekty swojej pracy. 

Dodatkowe atuty kierunku:

  • Innowacyjne koncepcje kierunku i specjalności były nagradzane w konkursach MNiSW (2012, 2016), są także obecnie realizowane w ramach projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej.
  • Praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio.
  • Przy kierunku działa koło studenckie,  w którym wyćwiczysz dobre nawyki fotografa, tworząc projekty fotograficzne i filmowe, poznasz integracyjne uroki pracy zespołowej i ruszysz w teren poza uczelnię.
  • Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kierunków studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.
  • Jako student możesz bez przeszkód korzystać ze studia fotograficznego, studia grafiki komputerowej, zasobów Galerii 55 i Galerii 47, auli ze sprzętem audiowizualnym i innych obiektów, które z założenia przygotowane są do realizacji ekspozycji, działań teatralnych, wystaw, działań performatywnych, realizacji audiowizualnych.
  • Dbamy o indywidualne podejście do każdego studenta, diagnozujemy jego potrzeby i uzdolnienia - doświadczeni promotorzy i wykładowcy pomagają w ukierunkowaniu zainteresowań i ścieżki zawodowej.
  • Tworzymy środowisko ludzi, którzy są w bliskim kontakcie, nasi absolwenci prowadzą zajęcia specjalnościowe, zakładając własne firmy i są opiekunami praktyk - współtworzymy tę branżę od lat.
  • Organizujemy spotkania i warsztaty z gośćmi,  którzy dzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i badania wizerunku, projektowaniu contentu mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych i reklamy.

Posłuchaj, co Dominik mówi o studiach na kierunku Media design i marketing wizerunkowy.

Wybór tego kierunku okazał się dla mnie trafną decyzją, ponieważ bardzo interesuję się nowymi technologiami, mediami oraz kreatywnym podejściem do marketingu. Studia na tej uczelni dały mi możliwość zgłębienia zagadnień związanych z projektowaniem graficznym. Uczelnia ta stwarza dogodne warunki do rozwijania swoich pasji i kreatywności, co dla mnie było niezwykle istotne. Nawet na początku, jak wybierałam uczelnię i podjęłam ostateczną decyzję, chciałam, żeby to była jedna z najlepszych na Dolnym Śląsku.

Co mnie szczególnie zachwyciło na tej uczelni, to zaangażowanie wykładowców w przekazywanie wiedzy oraz pasja, którą wkładają w swoją pracę. Dzięki ich doświadczeniu i wsparciu mogłam zdobyć nie tylko teoretyczną wiedzę, ale również praktyczne umiejętności niezbędne na dzisiejszym rynku pracy. Nawet sam kontakt i podejście! Uwielbiam zajęcia np. z video marketingu z dr Dariuszem Lechańskim albo sam język angielski z panem Pawłem Markiewiczem. Ale warsztaty z fotografii reklamowej i kreacji z dr Michałem Otrockim chyba najbardziej do mnie przemówiły. Wierzę, że moja edukacja na tym kierunku otworzy przede mną wiele możliwości zawodowych w branży mediów i marketingu.

Natalia Panaś

studentka

Studia na tym kierunku, niezależnie od wybranej specjalności, to przygoda łącząca wymagania, jakie stawia przed marketerami świat pełen transformacji cyfrowej. Niezależnie od późniejszego miejsca zatrudnienia – czy to będzie duża firma, średnie przedsiębiorstwo, własna działalność, czy może praca w sektorze publicznym – nasi studenci i absolwenci będą w stanie realizować wiele wyzwań, nie tylko tych związanych z obszarem e-marketingu. Na zajęciach nauczą się korzystać z dobrodziejstw nowoczesnych technologii, internetu oraz poruszać po delikatnym gruncie współczesnej komunikacji. Zrozumieją, jak ważne jest nie tylko wypatrywanie trendów i zmian, ale też ich wyznaczanie. Nasze zajęcia to praktyczne warsztaty, case studies ze świata biznesu i gry biznesowe, bez których trudno zdobyć wiedzę i doświadczenie.
 

Adam Piwek

Wykładowca

Czego się nauczysz?

Tworzyć materiały audiowizualne na potrzeby mediów społecznościowych – możesz ćwiczyć umiejętność przygotowywania najbardziej pożądanego obecnie contentu. 
W ramach praktyk możesz uczestniczyć w pracach różnorodnych instytucji artystycznych, kulturalnych, edukacyjnych.
Masz możliwość tworzenia autorskich projektów w sekcjach: foto/video, marketing/social media, brand design, media/eventy. 

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Branding i zarządzanie marką
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Tradycyjne
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł
Grafika i multimedia
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Tradycyjne
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł
Komunikacja wizerunkowa i reklama z elementami AI
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Tradycyjne Nowość
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł
Marketing i social media w biznesie
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Tradycyjne
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł
Media audiowizualne i wideomarketing
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Tradycyjne
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF