Niestacjonarne - Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się głównie w weekendy, średnio co dwa tygodnie. Na niektórych kierunkach zajęcia zaczynają się już w piątek po południu, jeśli wymaga tego program nauczania.
Hybrydowe - Na studiach hybrydowych zajęcia odbywają się zarówno online na platformie MS Teams, jak i stacjonarnie w salach wykładowych.
Czego się nauczysz?
Praca dla Ciebie
Dodatkowe, istotne informacje o specjalności
Zajęcia z wykorzystaniem pracowni:
- Pracownia VR,
- Pracownia fotograficzna,
- Studio TV,
- Pracownie komputerowe,
- Laboratorium dźwięku.
Program studiów
Praktyczne studia
Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.
- Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
- Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
- Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
- Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
- Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
- Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia kierunkowe:
- Otoczenie i społeczność marki
- Analiza semantyczna obrazu i dźwięku
- Zarządzanie marką - system identyfikacji wizualnej
- Techniki marketingowe
- Etyka mediów i biznesu
- Copywriting
- Wsparcie produkcji sztuczną inteligencją
- Komunikacja obrazem - perswazja i emocje
- Zarządzanie kryzysowe
- Badania rynkowe i monitoring mediów
- Komunikacja interkulturowa
Wybrane zajęcia specjalnościowe:
- Cyfrowe techniki marketingowe
- Projektowanie komunikacji audio/wideo
- Techniki kreatywne w produkcji wideo
- Projektowanie kontentu w technikach audiowizualnych
- Produkcja filmu reklamowego (warsztat)
- Produkcja spotu dźwiękowego (warsztat)
- Zarządzanie dystrybucją meteriałów wizerunkowych
- Strategie kooperacji z social mediami
- Kampanie oparte na reklamach cyfrowych (warsztat)
Rozwijaj kompetencje językowe na studiach II stopnia
Na studiach stacjonarnych:
100 godzin nauki jednego języka obcego (50 godzin w semestrze, w 3 i 4 semestrze).
Na studiach niestacjonarnych:
- 80 godzin nauki jednego języka obcego (40 godzin w semestrze, w 3 i 4 semestrze).
Praktyki i staże
Praktyki zawodowe to ważny element studiów. Studenci studiów magisterskich realizują 480 godzin praktyk w całym toku studiów, zdobywając doświadczenie zawodowe. Jeśli pracujesz w zawodzie zgodnym z kierunkiem studiów, możesz zaliczyć praktyki na podstawie zatrudnienia. W trakcie studiów masz też szansę na płatny staż. Programy stażowe przygotowują pracodawcy, z którymi współpracujemy, dostosowując wymagania do stanowisk, co ułatwia pierwsze kroki zawodowe.
Sposób zaliczenia studiów
- Studia II stopnia kończą się przygotowaniem i obroną pracy magisterskiej.
- W trakcie studiów zaliczenia poszczególnych przedmiotów odbywają się na podstawie projektów, prezentacji, egzaminów pisemnych lub ustnych.
- Całość ma charakter praktyczny i ukierunkowany na rozwój kompetencji zawodowych.
Zasady rekrutacji
- Jeśli masz już dyplom licencjata lub inżyniera, możesz zostać studentem studiów drugiego stopnia.
- Trwają one 2 lata i kończą się obroną pracy magisterskiej oraz uzyskaniem dyplomu magistra.
- O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Stypendia i zniżki
- Możesz otrzymać te same stypendia, co studenci uczelni publicznych, w tym naukowe, sportowe, socjalne i zapomogi.
- Dodatkowo, elastyczny system opłat pozwala Ci wybrać, w ilu ratach chcesz opłacać czesne.
Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
- Proces rekrutacji przejdziesz online.
- Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
- W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
- Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.
Pamiętaj, żeby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.
Ceny
Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz
W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.
W tabeli znajdują się ceny na rok akademicki 2025/2026 dla studentów zaczynających naukę od 1 semestru. Dla studentów zaczynających naukę od 2 semestru w trakcie rekrutacji zimowej 2025/2026 ceny zostaną przeliczone indywidualnie podczas zapisu na studia. Całość zniżki odliczana jest od kwoty czesnego na pierwszym roku studiów.