Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się analizować dane statystyczne z Google Ads, Meta Ads oraz innych zebranych baz. 
  • Nauczysz się interpretować i wykorzystywać dane do dalszego projektowania działań marketingowych.  
  • Dowiesz się jak optymalizować konwersję.  
  • Nauczysz się wykorzystywać dane i przedstawiać je w różnej formie graficznej.  
  • Dowiesz się jak korzystać z narzędzi pomocnych w wykorzystaniu danych analitycznych. 
  • Nauczysz się dostosowywać strategie do otrzymanych danych tak, aby zwiększać sprzedaż.  

Co jeszcze powinieneś wiedzieć? 

 

To specjalność dedykowana dla osób, które chcą się nauczyć pracować na danych liczbowych i chcą je wykorzystać do budowania przewagi konkurencyjnej w działaniach marketingowych. Szczególnie polecamy tę specjalność  osobom, które są nastawione na analityczne myślenie. To propozycja stworzona w oparciu o zapotrzebowanie rynku pracy.  

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. data science 
  • analityk internetowy, 
  • marketing director, 
  • analyst of account managment strategy,
  • data science manager,
  • specjalista ds. social media.

Program studiów

  • Google Analitics
  • Wizualizacja danych analitycznych
  • Data science
  • Optymalizacja konwersji
  • Analityka social media
  • Customer insights
  • Analiza i interpretacja danych
  • AI w biznesie
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF