Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

Specjalność oferuje studentom kompleksowe przygotowanie do tworzenia silnego wizerunku pracodawcy, wykorzystując nowoczesne technologie. Studenci uczą się wykorzystywać narzędzia technologiczne do efektywnego pozyskiwania i angażowania pracowników. Program pozwoli studentom zrozumieć, jak budować pozytywne środowisko pracy i skutecznie komunikować wartości firmy. Specjalizacja skupia się również na opracowywaniu strategii employer branding oraz analizie procesów z wykorzystaniem analityki danych, co pozwala na ciągłe doskonalenie i optymalizację działań marketingowych. Dodatkowo, nauka content marketingu i PR w HR umożliwia studentom efektywne wykorzystanie treści i public relations do budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 16 października
czesne już od
473 zł
456 zł
miesięcznie

Zapisując się do 16 października, zyskujesz:
●    400 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej. 

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 439 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 


 

Program studiów

  • Rekrutacja i e-rekrutacja
  • Kultura organizacyjna
  • Planowanie i realizacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Strategia employer branding
  • AI, digital i social employer branding
  • Analityka procesów employer branding
  • Content marketing i PR w HR
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF