Nauromarketing i zachowania konsumentów

Forma:
Forma

Niestacjonarne - Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się głównie w weekendy, średnio co dwa tygodnie. Na niektórych kierunkach zajęcia zaczynają się już w piątek po południu, jeśli wymaga tego program nauczania.

Niestacjonarne
Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Hybrydowe - Na studiach hybrydowych zajęcia odbywają się zarówno online na platformie MS Teams, jak i stacjonarnie w salach wykładowych.

Hybrydowe
Cechy:
Studia I stopnia licencjackie
Od marca
Polski
6 semestrów
Strategie i techniki sprzedażowe | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Zajęcia z marketingu
Nauromarketing i zachowania konsumentów | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studenci podczas zajęć
Nauromarketing i zachowania konsumentów | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studentka w beżowym swetrze rozmawiająca przez telefon
Strategie i techniki sprzedażowe | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Zajęcia z marketingu
Nauromarketing i zachowania konsumentów | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studenci podczas zajęć
Nauromarketing i zachowania konsumentów | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studentka w beżowym swetrze rozmawiająca przez telefon

Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

Nauromarketing i zachowania konsumentów | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Mężczyzna w goglach interaktywnych
  • Zrozumienia mechanizmów działania mózgu i ich wpływu na decyzje zakupowe.
  • Analizy zachowań konsumenckich – motywacji, potrzeb, emocji i procesów decyzyjnych.
  • Wykorzystania narzędzi neuromarketingowych – eye-trackingu, analiz mimiki, badań reakcji emocjonalnych.
  • Tworzenia skutecznych kampanii opartych na psychologii i neuronauce.
  • Projektowania komunikacji, która pobudza uwagę, emocje i zaangażowanie odbiorcy.
  • Segmentacji i profilowania klientów na podstawie danych behawioralnych.
  • Analizy danych marketingowych i interpretacji wyników badań konsumenckich.
  • Wpływu emocji, kolorów, zapachów i bodźców wizualnych na zachowanie klienta.
  • Budowania strategii marketingowych i sprzedażowych, które opierają się na realnych reakcjach odbiorców.
  • Etycznego stosowania neuromarketingu i odpowiedzialnej pracy z danymi konsumenckimi.

Praca dla Ciebie

Nauromarketing i zachowania konsumentów | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: grupa ludzi, praca zespołowa
  • Agencje marketingowe i reklamowe – tworzenie kampanii opartych na psychologii i analizie zachowań.
  • Agencje badawcze – prowadzenie badań konsumenckich, testów neuromarketingowych, analiz behawioralnych.
  • Działy marketingu w firmach i korporacjach – budowanie strategii komunikacji i kampanii opartych na insightach.
  • Działy sprzedaży i customer experience – optymalizacja ścieżek klienta, analiza zachowań zakupowych.
  • Firmy e-commerce – analiza zachowań użytkowników w sklepach online, optymalizacja konwersji.
  • Start-upy technologiczne – tworzenie produktów opartych na analizie reakcji i potrzeb użytkowników.
  • Branża badań UX/UI – testy użyteczności z elementami badań emocjonalnych.
  • Consulting marketingowy – doradztwo w zakresie strategii marki, komunikacji i zachowań konsumentów.
  • Freelance – analizy konsumenckie, badania, projektowanie strategii i kampanii

program studiów

Praktyczne studia

Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.

  • Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
  • Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
  • Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
  • Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
  • Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
  • Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia kierunkowe
  • Nowoczesne technologie w MiS
  • Planowanie marketigowe
  • Zachowania konsumentów
  • Psychologia w MiS
  • Komunikacja w biznesie
  • Zarządzanie marką
  • Komunikacja marketigowa i PR
Wybrane zajęcia specjalnościowe:
  • Podstawy neuromarketingu i neuronauki konsumenckiej
  • Psychologia decyzji i zachowań konsumenckich
  • Techniki badań neuromarketingowych (eye-tracking, EEG, analiza mimiki i emocji)
  • Percepcja, uwaga i emocje w marketingu
  • Projektowanie komunikatów wpływających na mózg odbiorcy
  • Badania jakościowe i ilościowe w marketingu
  • Analiza danych behawioralnych konsumentów
  • Customer experience i ścieżka klienta
  • Etyka neuromarketingu i odpowiedzialne wykorzystanie danych
  • Warsztaty kreatywne: tworzenie kampanii opartych na psychologii i neuronauce
Nauromarketing i zachowania konsumentów | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: student z okularami VR
Strategie i techniki sprzedażowe | Studia I stopnia we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Zdjęcie portretowe studentki w białej koszuli
Nauka języka obcego

a studiach stacjonarnych:

  • 252 godzin nauki jednego języka obcego (84 godzin w semestrze, od 3 do 5 semestru).

Na studiach niestacjonarnych:

  • 228 godzin nauki jednego języka obcego (76 godzin w semestrze, od 3 do 5 semestru).

Możesz wybrać: j. angielski lub j. niemiecki

Praktyki i staże

Praktyki studenckie to ważny element studiów. Studenci studiów licencjackich oraz jednolitych studiów magisterskich realizują 960 godzin praktyk (24 tygodnie), zdobywając doświadczenie zawodowe. Jeśli pracujesz w zawodzie zgodnym z kierunkiem studiów, możesz zaliczyć praktyki na podstawie zatrudnienia. W trakcie studiów masz też szansę na płatny staż. Programy stażowe przygotowują pracodawcy, z którymi współpracujemy, dostosowując wymagania do stanowisk, co ułatwia pierwsze kroki zawodowe.

Sposób zaliczenia studiów

Tworzysz w zespole projekt dyplomowy, który rozwiązuje praktyczny lub teoretyczny problem związany z Twoim kierunkiem. Badając literaturę i przeprowadzając własne analizy, pracujesz nad autorską propozycją rozwiązania problemu. Wszystko, czego nauczysz się podczas studiów, pozwala Ci na stworzenie profesjonalnej pracy opartej na realnych danych i działaniach. by uzyskać tytuł licencjata, taki projekt musisz obronić przed komisją. To Ty wyznaczasz kierunek swojego projektu!

Zasady rekrutacji

  • Studentem studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej, zdaniu matury i odebraniu świadectwa dojrzałości.
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Czas do końca promocji

29 dni 2 min

Koniec promocji 03.01.2026 o godz. 00:00

Stypendia i zniżki

  • Możesz otrzymać te same stypendia, co studenci uczelni publicznych, w tym naukowe, sportowe, socjalne i zapomogi.
  • Dodatkowo, elastyczny system opłat pozwala Ci wybrać, w ilu ratach chcesz opłacać czesne.
  • Dodatkowe stypendium dla najlepszych absolwentów Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW studiów I stopnia bezpośrednio kontynuujących naukę na studiach II stopnia.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

Pamiętaj, żeby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.

Ceny

Czesne stopniowane
1 rok
532 zł (12 x 532 zł)
2 rok
595 zł (12 x 595 zł)
3 rok
775 zł (10 x 775 zł)
Czesne równe
1 rok
562 zł (12 x 562 zł)
2 rok
562 zł (12 x 562 zł)
3 rok
675 zł (10 x 675 zł)
Czesne stopniowane
1 rok
532 zł (12 x 532 zł)
2 rok
595 zł (12 x 595 zł)
3 rok
775 zł (10 x 775 zł)
Czesne równe
1 rok
562 zł (12 x 562 zł)
2 rok
562 zł (12 x 562 zł)
3 rok
675 zł (10 x 675 zł)
Czesne równe
1 rok
562 zł (12 x 562 zł)
2 rok
562 zł (12 x 562 zł)
3 rok
675 zł (10 x 675 zł)
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie. 

 

W tabeli znajdują się ceny na rok akademicki 2025/2026 dla studentów zaczynających naukę od 1 semestru. Dla studentów zaczynających naukę od 2 semestru w trakcie rekrutacji zimowej 2025/2026 ceny zostaną przeliczone indywidualnie podczas zapisu na studia. Całość zniżki odliczana jest od kwoty czesnego na pierwszym roku studiów.

* Informacja ta nie dotyczy kandydatów na kierunek sport i fizjoterapia, którzy rozpoczną studia od 1 semestru w rekrutacji zimowej 2025/2026. Dla tych osób, cena za studia nie zostanie dodatkowo przeliczona.

Podobne kierunki i specjalności

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia I stopnia - specjalność

Inżynier aplikacji i systemów chmurowych

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia I stopnia - kierunek

Psychologia i informatyka

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia I stopnia - specjalność

Odnowa biologiczna i wellness

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia I stopnia - specjalność

Inżynier aplikacji i systemów mobilnych

Polecane kierunki i specjalności
Inni oglądali również

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia I stopnia - specjalność

Marketing i social media

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia I stopnia - specjalność

Branding

Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF
Strona główna | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Dymek

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?
Strona główna | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Książka

Już wiesz co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji