Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

Specjalność oferuje kompleksowe podejście do wykorzystania wiedzy psychologicznej w obszarze marketingu i komunikacji. Studenci zdobywają umiejętności w zakresie realizacji strategii CSR, co pozwala im na skuteczne angażowanie się w społeczne aspekty biznesu i budowanie pozytywnego wizerunku marki. Realizacja programu umożliwia studentom projektowanie interakcji i doświadczeń klientów z marką. Studenci uczą się  skutecznego budowania i utrzymywania relacji z klientami w erze cyfrowej i  lepiej  rozumieją ścieżki zakupowe klientów z dostosowaniem strategii marketingowych. Studenci rozumieją również jak  skutecznie dostsowywać  się do dynamicznie zmieniającego się środowiska mediowego i biznesowego. Absolwenci tej specjalizacji są przygotowani do pracy w dziale marketingu, reklamy, PR, czy zarządzaniu marką, wykorzystując psychologiczne i technologiczne narzędzia w celu skutecznego dotarcia do klientów i budowania lojalności wobec marki.

Program studiów

  • CSR w praktyce
  • Metodologia badań potrzeb i doświadczeń klientów
  • Wprowadzenie do customer experience design
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Marketing 4.0
  • Warsztat mapowania podróży klienta
  • Psychologia mediów
  • Nowoczesne technologie
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF