Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- budowanie świadomości i rozpoznawalności marki
- projektowanie wizerunku nowo tworzonej marki oraz rebranding marki istniejącej
- naming, czyli opracowanie nazwy marki
- graficzne komunikowanie marki – opracowanie elementów systemu identyfikacji wizualnej, brand manuala
- tworzenie spójnej strategii marki i dostosowanie przekazu do grupy docelowej
- umiejętność wywoływania skojarzeń i emocji, związanych z marką
- wyróżnienie marki na tle konkurencji i zarządzanie marką
Praca dla Ciebie:
- brand manager
- brand designer
- doradca wizerunkowy, konsultant strategiczny
- projektant komunikacji, PR manager
- social media manager, content designer
- specjalista ds. personal brandingu
- specjalista ds. employer brandingu
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- zajęcia, kształtujące kompetencje badawcze, strategiczne i kreatywne w procesie budowania marki – możliwość zrozumienia poszczególnych procesów budowania marki i zarządzania nią
- specjalność pozwalająca na kompleksowe zarządzanie marką i jej komunikacją w każdej branży – szeroki wachlarz możliwości zatrudnienia po zakończeniu specjalności
- projektowy charakter pracy dyplomowej, który pozwala na kompleksowe opracowanie własnego brandu (np. własnej firmy z dowolnej branży)
Program studiów
- key visual i graficzna komunikacja marki
- brandbooki i brand manuale
- systemy identyfikacji wizualnej
- logo, kolorystyka, kroje pisma
- budowanie interfejsów i systemów projektowych dla produktów cyfrowych
- strategia kreatywna marki
- komunikacja social media
- narracja obrazowa
- storytelling