Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • budowanie świadomości i rozpoznawalności marki 
  • projektowanie wizerunku nowo tworzonej marki oraz rebranding marki istniejącej 
  • naming, czyli opracowanie nazwy marki 
  • graficzne komunikowanie marki – opracowanie elementów systemu identyfikacji wizualnej, brand manuala 
  • tworzenie spójnej strategii marki i dostosowanie przekazu do grupy docelowej 
  • umiejętność wywoływania skojarzeń i emocji, związanych z marką 
  • wyróżnienie marki na tle konkurencji i zarządzanie marką 
     

Praca dla Ciebie:

  • brand manager
  • brand designer
  • doradca wizerunkowy, konsultant strategiczny
  • projektant komunikacji, PR manager
  • social media manager, content designer
  • specjalista ds. personal brandingu
  • specjalista ds. employer brandingu  

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • zajęcia, kształtujące kompetencje badawcze, strategiczne i kreatywne w procesie budowania marki – możliwość zrozumienia poszczególnych procesów budowania marki i zarządzania nią
  • specjalność pozwalająca na kompleksowe zarządzanie marką i jej komunikacją w każdej branży – szeroki wachlarz możliwości zatrudnienia po zakończeniu specjalności 
  • projektowy charakter pracy dyplomowej, który pozwala na kompleksowe opracowanie własnego brandu (np. własnej firmy z dowolnej branży)  
     

Program studiów

  • key visual i graficzna komunikacja marki 
  • brandbooki i brand manuale 
  • systemy identyfikacji wizualnej
  • logo, kolorystyka, kroje pisma
  • budowanie interfejsów i systemów projektowych dla produktów cyfrowych 
  • strategia kreatywna marki
  • komunikacja social media 
  • narracja obrazowa 
  • storytelling 
     
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF