Opis kierunku:

Copywriting w dzisiejszych czasach jest nieodłącznym elementem naszego życia. Wszystko, co nas otacza, zostało zaprojektowane i napisane przez copywriterów. Od billboardów, przez reklamy telewizyjne i radiowe, aż po strony internetowe, blogi oraz opisy produktów (nie tylko w Internecie!). Każdego dnia masz kontakt z pracą projektantów treści. Nawet w tym momencie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób wpływać na otaczający nas świat za pomocą klawiatury (zarabiając przy tym dobre pieniądze) – te studia są dla Ciebie!

  • Studia realizowane są w formule synchronicznej (w czasie rzeczywistym).
  • Zajęcia, które odbywają się zdalnie są prowadzone przy pomocy platformy Microsoft Teams, a każdy z uczestników dostaje darmowy dostęp do pakietu Microsoft Office.

Dla kogo ten kierunek?

 

  • Studia skierowane są do wszystkich osób, które potrafią pisać poprawnie (nie jest to warunek konieczny), a chciałyby nauczyć się pisać dobrze.
  • Początkujących copywriterów, pracowników działów marketingowych, dziennikarzy, redaktorów, administratorów social media.
  • Dla każdego, kto czuje, że pisanie jest jego powołaniem i chciałby zacząć się z tego utrzymywać.

Cel

Celem studiów jest praktyczne przygotowanie Cię do tworzenia skutecznych, angażujących i ciekawych treści. Dzięki zajęciom teoretycznym zrozumiesz zasady copywritingu, a przez zajęcia praktyczne – nauczysz się, jak tworzyć teksty, aby osiągnąć sukces.

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, jak wygląda praca copywritera od wewnątrz. Posiądziesz potrzebne umiejętności do tego, by być profesjonalistą/ką.
  • Nauczysz się określać grupy docelowe, poznasz schemat podejmowania decyzji, odkryjesz, jak reklama może zaspokajać (lub generować) potrzeby klienta.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać tekst do tego, by skutecznie reklamować, sprzedać i komunikować.
  • Zrozumiesz różnice między tekstami reklamowymi, sprzedażowymi i wizerunkowymi. Ponadto, nauczysz się je właściwie redagować i dobierać.
  • Poznasz tajniki prowadzenia skutecznych kampanii Google Ads i Facebook Ads.
  • Zdobędziesz nie tylko wiedzę, ale również doświadczenie w pisaniu pod kątem SEO, artykułów blogowych, postów na social media i wielu, wielu innych treści.
  • Nauczysz się, jak działają najważniejsze portale społecznościowe i jak osiągnąć na nich sukces.
  • Posiądziesz umiejętności (i zawód), które zostaną z Tobą na całe życie!

Studia idealne dla Ciebie!

Nie wiesz, na który kierunek się zdecydować? Skontaktuj się z Biurem Rekrutacji Studiów Podyplomowych: sp@dsw.edu.pl

Bezpłatne szkolenia

Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe w DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz zaświadczenie potwierdzające udział.

 

Tematy szkoleń:
1. Savoir-vivre w miejscu pracy.
2. Budowanie kultury informacji zwrotnej.
3. Podróż bohatera. Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych metodą coachingową.
4. Współpraca międzypokoleniowa. Jak ze sobą rozmawiać, czego oczekiwać, jak się uzupełniać.

Formuły studiów podyplomowych

W Dolnośląskiej Szkole Wyższej studia podyplomowe na kierunku Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy prowadzimy:
  • online synchronicznie  - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online, bez względu na sytuację pandemiczną.  Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.  

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś

do 10 lutego
studia
1000 zł
taniej

Zapisując się do 10 lutego, zyskujesz 1000 zł, dzięki:

  • 600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Kuba Karamara
Damian Krażewski

Człowiek, który jest żywym dowodem na słuszność powiedzenia „wiedza otwiera wiele drzwi”. W przypadku Damiana specjalizacja z zakresu marketingu i płatnych kampanii otworzyła mu drzwi, aż do 11 różnych firm. W każdej z nich odpowiada za działania reklamowe, kreatywny marketing...

Kuba Karamara

Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem. Nie oznacza to, że całkowicie odszedł od swojego fachu. Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył...

Damian Kość

W wielu kręgach Damiana nie trzeba przedstawiać. Jego imię odbiło się szerokim echem, dzięki temu, że od wielu lat ciężko pracuje, a wszystko, czego dotknie, zamienia się w złoto. Założyciel agencji marketingowej GangArt, członek zarządu firmy „Manufaktura Inwestycji”,...

Adrianna Nowak

Współopiekunem kierunku jest swego rodzaju „cień autora widmo”. Adrianna, jako korektor współpracowała z wieloma copywriterami, agencjami marketingowymi oraz eventowymi, dzięki czemu doskonale wie, o czym zapominają nawet eksperci. Jej specjalizacją jest pilnowanie, by treści były...

Michał Lewandowski

Współopiekunem kierunku jest copwyriter, który doskonale wie, jak trafić do swojej widowni – niezależnie, czy za pomocą treści, czy podczas wykładu. Jako założyciel StandArt Copywriter skupił się na pomocy mini i mikro przedsiębiorcom. Wykorzystuje w swojej pracy wszystkie...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF