Customer experience management

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od października
Polski
Rekrutacja zakończona
To kierunek dla osób, które: :
  • chcą zdobyć kompetencje w projektowaniu i zarządzaniu doświadczeniem klienta na każdym etapie,
  • budują przewagę opartą na relacjach, emocjach i lojalności, a nie tylko na produktach,
  • współpracują między działami, tworząc spójną, zrozumiałą i wartościową komunikację,
  • kształtują kulturę empatii, szacunku, słuchania i zaangażowania wewnątrz organizacji,
  • wdrażają narzędzia CEM, analizują potrzeby klientów i rozwijają się jako CX Managerowie.
Personal branding z elementami AI | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: studenci przy tablicy
Customer experience management | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studentka w niebieskiej koszuli w kokardki
Customer experience management | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studenci wspólnie robiący notatki
Personal branding z elementami AI | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: studenci przy tablicy
Customer experience management | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studentka w niebieskiej koszuli w kokardki
Customer experience management | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Studenci wspólnie robiący notatki

Customer experience management | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: lista rezerwowa

 

 

Rekrutacja na ten kierunek została zakończona. Jeśli interesuje Cię ten kierunek, wpisz się na listę rezerwową.

 

Lista rezerwowa

 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Kontakt

Czego się nauczysz?

Customer experience management | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: studentka w granatowej marynarce i białej koszulce z guzikami
  • Wdrażać strategie i narzędzia Customer Experience Management (CEM) w codziennym funkcjonowaniu firmy.
  • Budować kulturę organizacyjną opartą na empatii, szacunku i słuchaniu głosu klienta i pracownika.
  • Analizować czynniki wpływające na doświadczenia klientów i wykorzystywać je w optymalizacji działań.
  • Projektować skuteczną, relacyjną komunikację z klientami opartą na zrozumieniu i dialogu.
  • Zwiększać zaangażowanie zespołu i efektywność organizacji poprzez zarządzanie doświadczeniem klienta.
  • Korzystać z praktycznych narzędzi CEM i zdobyć kompetencje do pracy jako Customer Experience Manager.

Praktyczny charakter studiów

 

Zajęcia są interaktywne, co pozwala na wymianę doświadczeń i zdobycie praktycznych umiejętności.

87%

uczestników poleca studia podyplomowe

 

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Microsoft 365


Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

Customer experience management | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: logo Microsoft 365

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

89%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

 

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024".

Dostęp online

 

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

Wykładowcy praktycy 
 

Kadra dydaktyczna to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami i wnoszą do zajęć ogrom wiedzy.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

172

Liczba godzin zajęć

10

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • Persona - zbuduj prawdziwy obraz swojego Klienta (6 godz.)
  • Voice of Customer i customer data (6 godz.)
  • Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem (10 godz.)
  • Istota CX i CEM (6 godz.)
  • Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM (6 godz.)
  • Budowa i wdrażanie strategii CEM (12 godz.)
  • Employee experience czyli jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia Klientów (12 godz.)
  • Zarządzanie procesami nakierowanymi na klienta (8 godz.)
  • Product and service experience - Jak projektować produkty i usługi dla klientów (8 godz.)
  • Metody badań opinii i satysfakcji klientów (10 godz.)
  • Zarządzanie call center w służbie CX (4 godz.)
  • Jak mówić i pisać, by klient zauważył, zrozumiał i kupił nasz przekaz (6 godz.)
  • Nowe technologie i digital CX (4 godz.)
  • Omnichannel customer experience management (4 godz.)
  • Aspekty prawne w zarządzaniu relacjami z Klientami (4 godz.)
  • Mapowanie podróży Klienta (8 godz.)
  • CRM - programy do zarządzania Klientami (6 godz.)
  • Lider w procesie zarządzania zmianą (6 godz.)
  • Zarządzanie zmianą we wdrażaniu CX (6 godz.)
  • Wskaźniki biznesowe realizacji CX i EX (8 godz.)
  • CEM w branży bankowo-finansowej (8 godz.)
  • CEM w branży turystyczno-hotelarskiej (8 godz.)
  • CEM w średniej wielkości firmie usługowej (8 godz.)
  • Seminarium dyplomowe (8 godz.)
  • FORMA ZALICZENIA: testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu

Dodatkowe, istotne informacje o kierunku

Customer experience management | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: zajęcia z zarządzania, studenci podczas dyskusji z wykładowcą
  • Kadra dydaktyczna to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami i wnoszą do zajęć ogrom wiedzy.
  • Zajęcia są interaktywne, co pozwala na wymianę doświadczeń i zdobycie praktycznych umiejętności.

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Customer experience management | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: infografika - skorzystaj z dofinansowania

Wymiana know-how

Customer experience management | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: logotypy
  • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.
  • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.
  • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.
  • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

Customer experience management | Studia podyplomowe we Wrocławiu | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Osiągnięcia naukowe DSW 1
  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

Warunki przyjęcia na studia

  • Musisz mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie.
  • Musisz złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne.
  • Pamiętaj, że o przyjęciu na studia podyplomowe na naszym uniwersytecie decyduje kolejność zgłoszeń, złożenia kompletu dokumentów i spełnienia wymogów rekrutacyjnych.

Czas do końca promocji

28 dni 15 h 43 min

Koniec promocji 03.01.2026 o godz. 00:00

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy również specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 
Podobne kierunki i szkolenia

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Event Manager

od
505
mies.
605zł
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 605zł
Więcej o tym kierunku

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Bezpieczeństwo i Higiena Pracy

od
495
mies.
595zł
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 595zł
Więcej o tym kierunku

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Trener biznesu z wykorzystaniem AI

od
695
mies.
795zł
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 795zł
Więcej o tym kierunku

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Pedagogika korekcyjna (terapia pedagogiczna) – dla pedagogów specjalnych

od
395
mies.
462zł
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 462zł
Więcej o tym kierunku
Inni oglądali również

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Integracja sensoryczna

od
652
mies.
708zł
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 708zł
Więcej o tym kierunku

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Seksuologia

od
611
mies.
678zł
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 678zł
Więcej o tym kierunku

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Przygotowania pedagogiczne do wykonywania zawodu nauczyciela

od
472
mies.
528zł
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 528zł
Więcej o tym kierunku

Podobne kierunki i specjalności

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Analityk finansowy

od
520
mies.
620zł
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 620zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF
Strona nie znaleziona | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Dymek

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?
Aktualności | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Książka

Już wiesz co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji