Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się projektowania skutecznych kampanii reklamowych
- Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, czy Google Adwords
- Opanujesz analitykę działań internetowych i nauczysz się wyciągać z niej wnioski
- Zrozumiesz co oznacza termin „customer experience”
- Opanujesz narzędzia analityczne służące do monitoringu social mediów
- Nauczysz się wykorzystania różnych narzędzi z obszaru SEO oraz projektowania treści pod zapotrzebowanie odbiorcy
- Poznasz różne rodzaje badań marketingowych i nauczysz się jak wyniki badań przenieść na realizację celów sprzedażowych
- Nauczysz się wykorzystywać badania eyetrackingowe do projektowania stron internetowych z wykorzystaniem zasad user experience
- Poznasz CRM i nauczysz się wykorzystywać marketing automation

Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu
- specjalista ds. SEM, SEO
- specjalista ds. marketingu internetowego
- analityk internetowy
- e-commerce manager
- specjalista ds. sprzedaży internetowej
Program studiów
- Zarządzanie agencją marketingową w oparciu o grę Revas
- E-commerce
- Automatyzacja marketingu
- Marketing relacyjny CRM
- E-PR
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.