Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się projektowania skutecznych kampanii reklamowych
- Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, czy Google Adwords
- Opanujesz analitykę działań internetowych i nauczysz się wyciągać z niej wnioski
- Zrozumiesz co oznacza termin „customer experience”
- Opanujesz narzędzia analityczne służące do monitoringu social mediów
- Nauczysz się wykorzystania różnych narzędzi z obszaru SEO oraz projektowania treści pod zapotrzebowanie odbiorcy
- Poznasz różne rodzaje badań marketingowych i nauczysz się jak wyniki badań przenieść na realizację celów sprzedażowych
- Nauczysz się wykorzystywać badania eyetrackingowe do projektowania stron internetowych z wykorzystaniem zasad user experience
- Poznasz CRM i nauczysz się wykorzystywać marketing automation
Ciekawostka:
Na zajęciach skorzystasz z pracowni eyetrackingowej.

Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu
- specjalista ds. SEM, SEO
- specjalista ds. marketingu internetowego
- analityk internetowy
- e-commerce manager
- specjalista ds. sprzedaży internetowej
Nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu – zapisz się na studia już dziś!
do 30 czerwca
czesne już od
330 zł
280 zł
miesięcznie
Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz:
- 600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
- dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej:
- 1000 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
- dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
- Content marketing
- E-commerce
- Marketing w wyszukiwarkach internetowych
- Social media marketing
- Marketing międzynarodowy
- Automatyzacja marketingu
- Customer engagement
- Tworzenie treści multimedialnych
- Revas - zarządzanie organizacją eventową
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.