Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność? 

  • Nauczysz się podstaw tworzenia treści video i foto do mediów społecznościowych za pomocą programów graficznych
  • Będziesz potrafił dostosować kanały komunikacji do marki i określać grupy docelowe
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji do tworzenia treści do social mediów
  • Opanujesz tworzenie i przygotowanie materiałów reklamowych do  różnych kanałów komunikacyjnych
  • Poznasz narzędzia do tworzenia kreatywnych treści dla różnych mediów
  • Poznasz sposoby tworzenia wartościowych treści, które przyciągają uwagę klientów
  • Nauczysz się targetować grupy docelowe i poznasz ich sposoby działania oraz odbioru treści
  • Dostosujesz techniki projektowania produktów i usług do konkretnych kanałów i odbiorców
  • Poznasz zasady działania marketingowego zarówno od strony twardego biznesu, jak i psychologicznych aspektów
  • Nauczysz się pracować zespołowo w twórczym środowisku pracy

 

Ciekawostka:

W trakcie studiów korzystasz z platformy Brand24.

Praca dla Ciebie: 

  • Copywriter
  • Specjalista.ds. contentu
  • SEO copywriter
  • Online marketing specialist
  • Specjalista ds. public relations
  • Redaktor treści online

Program studiów

  • Social media
  • Monitoring w social mediach
  • Warsztaty video
  • Warsztaty fotograficzne
  • Projektowanie serwisów internetowych i analityka działań
  • Storytelling w reklamie
  • AI w marketingu
  • Optymalizacja i pozycjonowanie stron - SEO
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jakub Kobyliński
dr Danuta Studencka-Derkacz

Doktor nauk społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany menedżer Prince 2 oraz mediator. Absolwentka Filozofii-Komunikacji społecznej oraz Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.  Od 18 lat pracuje na rynku mediów i public relations. Przeszła drogę od dziennikarza newsowego,...

dr Klaudia Migasiewicz

Trener i wykładowca akademicki z zakresu umiejętności menedżerskich i interpersonalnych, przedsiębiorczości, kreatywności, rozwoju startupów, train the trainers. Prowadzi badania na temat klastrów i startupów. Przez wiele lat doświadczenie zdobywała w Uniwersytecie Ekonomicznym we...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku...

Agnieszka Zagrobelna

Lubię ogarniać i wymyślać. I robić tak samo, tylko że inaczej.
Poznaj kilka faktów o mnie:

  • marketingowiec z krwi i kości ze szczególnym zamiłowaniem do neuromarketingu i ekonomii behawioralnej.
  • Senior Marketing Specialist w agencji marketingowej  XO MEDIA.
  • Branding,...
Jakub Kobyliński

Grafik i fotograf. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu na kierunku Grafika i Wyższego Studium Fotografii AFA. Od ponad 10 lat właściciel firmy zajmującej się projektowaniem graficznym w tym brandingiem, DTP, reklamą oraz fotografią. Autor projektów...

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF