Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Rozumieć najważniejsze zagadnienia i regulacje prawne dotyczące działalności gospodarczej i funkcjonowania administracji publicznej.
  • Poprawnie przygotować umowę cywilną oraz diagnozować problemy z zakresu prawa pracy i je rozwiązywać.
  • Uczestniczyć w negocjacjach biznesowych i zarządzać projektami.
  • Rozumieć zasady działania administracji i biznesu oraz kształtowania relacji między administracją publiczną a podmiotami prywatnymi.
  • Obsługiwać od strony administracyjno-prawnej przedsiębiorstwa, współpracować z innymi podmiotami.
  • Prowadzić dokumentację przedsiębiorstwa oraz wspomagać marketing jego usług.
  • Rozwiniesz też umiejętności komunikacyjne oraz te z zakresu kształtowania otoczenia interesariuszy przedsiębiorstwa.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

 

  • Zakres kształcenia skierowany do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę i bliżej poznać nowoczesne narzędzia stosowane w pracy, a także osób, które dopiero planują zatrudnienie na stanowiskach administracyjnych.

Praca dla Ciebie:

  • Pracownik administracyjny w przedsiębiorstwach prywatnych.
  • Referent, specjalista w urzędach miejskich, gminnych, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich.
  • Pracownik działu personalnego, referent, sekretarz.
  • Pracownik administracyjnych w biurach rachunkowych lub biurach podatkowych, kancelariach, organizacjach pozarządowych i firmach prywatnych.

 

Program studiów

  • Podstawy prawa gospodarczego
  • Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości
  • Prawo cywilne – zobowiązania
  • Prawne formy prowadzenia działalności gospodarczej
  • Podstawy prawa handlowego
  • Zarządzanie karierą w biznesie
  • Informacja publiczna
  • Public relations
  • Negocjacje i mediacje w obrocie gospodarczym
  • Etyka gospodarcza
  • Ochrona danych osobowych w biznesi
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF