Wyłaniająca się nowa kultura szkoły oraz jej potencjalne konsekwencje w kontekście edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID 19

Wyłaniająca się nowa kultura szkoły oraz jej potencjalne konsekwencje w kontekście edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID 19

 

Kierownik projektu: dr hab. Piotr Mikiewicz, prof. DSW

Czas trwania: 15.02.2021 - 15.08.2022

Wartość projektu: 118 212 PLN

 


Dziesięć uczelni otrzymało granty NAWA na dofinansowanie projektów naukowych, których realizacja przyczyni się do rozwiązania bieżących, kluczowych dla społeczeństwa, problemów naukowych. Dziewięć projektów poświęconych jest badaniom związanym z pandemią, jeden z nich otrzymała Dolnośląska Szkoła Wyższa.


Dolnośląska Szkoła Wyższa otrzymała grant interwencyjny NAWA na projekt z obszaru edukacji: „Wyłaniająca się nowa kultura szkoły oraz jej potencjalne konsekwencje w kontekście edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID-19”. Celem badań jest przyjrzenie się procesowi zmiany kultury szkoły pod wpływem edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID-19 w Polsce oraz w Wielkiej Brytanii. Naukowcy zamierzają przyjrzeć się m.in. interakcji ucznia z nauczycielem w nowej wirtualnej szkolnej rzeczywistości, uczestnictwu rodziców w e-learningu, a także zbadać proces edukacji zdalnej pod kątem edukacyjnych nierówności wynikających ze statusu społecznego rodzin.

 

Projekt badawczy poprowadzi prof. Piotr Mikiewicz (na zdjęciu) wspólnie z doktorantkami mgr Martą Jurczak-Morris oraz mgr Justyną Barzak. Projekt realizowany jest w ramach prac Zespołu Socjologii Edukacji i Polityki Edukacyjnej DSW.

logo - NAWA
Teacher Culture Pluri | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Dymek

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?
Teacher Culture Pluri | Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu: Książka

Już wiesz co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji