Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się tworzyć content w oparciu o treści i narzędzia marketingowe. 
  • Poznasz techniki tworzenia produktów i usług dla klientów. 
  • Poznasz sposoby projektowania strategii marek i ich promowania w internecie. 
  • Nauczysz się wykorzystywać siłę influencerów do budowania świadomości marki oraz do zwiększania zysku ze sprzedaży online. 
  • Nauczysz się analizować statystyki w social mediach i wykorzystywać konta do promowania marek. 
  • Zrozumiesz innowacyjne podejście do marketingu w oparciu o nowe technologie. 
  • Opanujesz zasady automatyzacji marketingu przy pomocy różnych narzędzi. 

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. marketingu, 
  • specjalista ds. e-marketingu, 
  • specjalista ds. social mediów, 
  • specjalista ds. digital marketingu, 
  • manager digital marketingu,
  • content marketing manager.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

To specjalność dedykowana dla osób, które interesują się nowymi technologami, projektowaniem usług dla klientów oraz wykorzystaniem social mediów do promocji oraz sprzedaży. W ramach tej specjalności będziesz mieć okazję planować kampanie reklamowe w Internecie i poznasz podstawowe narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać do codziennej pracy w obszarze marketingu.  

Program studiów

  • Digital innovations 
  • Strategie marek 
  • Design thinking 
  • Product design 
  • Customare experience 
  • Influencer marketing 
  • Social media Ads 
  • Cyberbezpieczeństwo  
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF