Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność? 

  • Nauczysz się projektowania skutecznych kampanii reklamowych
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, czy Google Adwords
  • Opanujesz analitykę działań internetowych i nauczysz się wyciągać z niej wnioski
  • Zrozumiesz co oznacza termin „customer experience”
  • Opanujesz narzędzia analityczne służące do monitoringu social mediów
  • Nauczysz się wykorzystania różnych narzędzi z obszaru SEO oraz projektowania treści pod zapotrzebowanie odbiorcy
  • Poznasz różne rodzaje badań marketingowych i nauczysz się jak wyniki badań przenieść na realizację celów sprzedażowych
  • Nauczysz się wykorzystywać badania eyetrackingowe do projektowania stron internetowych z wykorzystaniem  zasad user experience
  • Poznasz CRM i nauczysz się wykorzystywać marketing automation

 

Ciekawostka:

Na zajęciach skorzystasz z pracowni eyetrackingowej.

Praca dla Ciebie: 

  • specjalista ds. marketingu
  • specjalista ds. SEM, SEO
  • specjalista ds. marketingu internetowego
  • analityk internetowy
  • e-commerce manager
  • specjalista ds. sprzedaży internetowej

Program studiów

  • Content marketing
  • E-commerce
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych
  • Social media marketing
  • Marketing międzynarodowy
  • Automatyzacja marketingu
  • Customer engagement
  • Tworzenie treści multimedialnych
  • Revas - zarządzanie organizacją eventową
Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF