mgr Katarzyna Kępińska

Podwójny magister filologii angielskiej oraz sztuki w zakresie nauczania gry na fortepianie, autorka zestawów fiszek i poezji dla dzieci, a także materiałów edukacyjnych dla dorosłych i artykułów poświęconych szkoleniu nauczycieli. Jest wieloletnim nauczycielem języka angielskiego posiadającym międzynarodowe kwalifikacje potwierdzone przez dyplom Delta, wydawany przez Uniwersytet w Cambridge. Mgr Kępińska jest doświadczoną trenerką nauczycieli, która regularnie prowadzi kursy CELTA (metodyka nauczania dorosłych), IHCYLT (metodyka nauczania dzieci) i Delta (metodyka zaawansowana). Jej główne obszary zainteresowań zawodowych to wykorzystanie literatury w nauczaniu dzieci oraz rozwijanie mikro-umiejętności słuchania. Prywatnie uwielbia gotowanie, operę włoską i wycieczki górskie.

dr Beata Zwierzyńska

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Jest też członkinią Europejskiej Rady Młodych Naukowców Eurodoc, z ramienia której uczestniczy w Konferencji Międzynarodowych Organizacji Pozarządowych Rady Europy. Jest członkinią Komitetu Sterującego ds. Edukacji Rady Europy. Wieloletnia nauczycielka j. angielskiego i zajęć komputerowych oraz prowadząca szkolenia dla nauczycieli i rad pedagogicznych (ocenianie kształtujące, edukacja medialna i antydyskryminacyjna, myślenie krytyczne, kompetencje psychologiczne nauczycieli i uczniów).

MA Cagdas Akpinar

Współpracuje z Dolnośląską Szkołą Wyższą od 2018 roku. Nauczyciel języka angielskiego, absolwent studiów magisterskich filologii angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Na studiach podyplomowych prowadzi zajęcia z praktycznej nauki języka angielskiego przygotowując naszych słuchaczy do egzaminu językowego Pearsona PTE General Level 3. 

Elżbieta Chudoba

Nauczycielka języka angielskiego i metodyk prowadzący szkolenia z zakresu nauczania tego języka w młodszych grupach językowych. Licencjat i magister filologii angielskiej Uniwersytetu im Adama Mickiewicza w Poznaniu, posiadaczka certyfikatow CELTA i Delta Cambridge Assessment praktykująca zawód w kraju i za granicą. Pasjonatka lifelong learning i mindfulness. W czasie wolnym poświęca się ceramice i podróżom.

Malwina Kordus

Ambasadorka międzynarodowego programu eTwinning, trenerka warsztatów komputerowych i warsztatów online eTwinning. Realizuje projekty w j.niemieckim, angielskim i polskim, nagradzane Krajowymi i Europejskimi Odznakami. Dyplomowana nauczycielka języka niemieckiego w szkole podstawowej.  Szkolny koordynator Szkół Stowarzyszonych UNESCO i Klubu Szkół UNICEF, Microsoft Innovative Educator Ekspert (2019, 2020,2021), autorka artykułów w czasopiśmie „Języki Obce w Szkole”. Mentorka kilku edycji kursu "OK zeszyt"  w Centrum Edukacji Obywatelskiej.  Prelegentka na konferencjach krajowych i międzynarodowych, prowadzi wykłady, warsztaty, webinaria, dzieląc się wiedzą z nauczycielami i studentami. Z zamiłowania opiekun grupy teatralnej i pasjonatka nowoczesnych technologii w szkole. 

dr Małgorzata Jedynak

Anglista, językoznawca stosowany, tyflopedagog, ekonomista, przewodnicząca Dolnośląskiego Koła Polskiego Towarzystwa Neofilologicznego oraz Grupy Badawczej TYFLO.  Autorka ponad 50 publikacji i 10 książek (2 autorskich monografii i 8 pod redakcją) z zakresu językoznawstwa stosowanego i tyfloglottodydaktyki Pracuje w Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz w Zakładzie Glottodydaktyki w Instytucie Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Jej zainteresowania naukowe dotyczą nabywania pierwszego i obcego języka, dydaktyki nauczania języka obcego w tym tyfloglottodydaktyki i neurodydaktyki; unijnej polityki językowej, W swoich badaniach zajmuje się takimi kwestiami jak psychologiczne korelaty sukcesu w języku obcym, nabywanie wymowy, autonomia i interkulturowość. 

dr Joanna Kaczmarska

Doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, w latach 2000-2003 wykładowca przedmiotu psycholingwistyka w Podyplomowym Studium Kształcenia Nauczycieli w IFA Uniwersytetu Wrocławskiego; 2006-2013 wykładowca Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych we Wrocławiu, akredytowany egzaminator PTE General. Prowadziła zajęcia na Kursie Kwalifikacyjnym dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej uzupełniających kwalifikacje do nauczania j. ang. - autorka programu kursu; prowadzi obserwacje lekcji  nauczycieli j. ang. będących w trakcie uzyskiwania stopnia awansu zawodowego, prowadzi kursy z zakresu zastosowania TIK w  nauczaniu języków obcych oraz oceniania kształtującego oraz kursy języka angielskiego dla nauczycieli.

Kenneth Shand

Kenneth urodził się w Szkocji, ale od kilku lat mieszka we Wrocławiu. Zanim został nauczycielem, przez 20 lat prowadził własną firmę. Po uzyskaniu uprawnień do nauczania (certyfikat CELTA z Cambridge University) Kenneth miał okazję pracować ze studentami na wszystkich stopniach zaawansowania i w przeróżnych grupach wiekowych. Jest doświadczony w nauczaniu on-line, face-to-face, indywidualnym oraz grupowym. Jest przyjaznym, profesjonalnym i niezmiernie zaangażowanym nauczycielem, który chętnie dostosowuje metody do sytuacji, w której pracuje. Kenneth nieustannie się doszkala, a kiedy nie planuje zajęć i nie uczy, prawdopodobnie spędza czas ze swoją dwuletnią córeczką.