Opis kierunku

Studia pozwalają na systematyczne budowanie, pogłębianie oraz uzupełnianie wiedzy i umiejętności z zakresu Employer Brandingu, a także skonstruowanie własnego warsztatu EB. Ich podsumowaniem są: sesja wyjazdowa „warsztaty menedżerskie”, doskonaląca umiejętności uczestników w zakresie zarządzania zespołem, oraz elitarne „Seminarium influencerów biznesu”.

Dla kogo ten kierunek?

  • Dla osób, które ukończyły studia I lub II stopnia, posiadających tytuł licencjata lub magistra.
  • Dla osób, które interesują się praktycznymi aspektami employer brandingu i chciałyby  zawodowo zająć się EB, poznać narzędzia EB i ich praktyczne zastosowania.
  • Dla pracowników działów HR, rekrutacji i PR, pracowników agencji konsultingowych i rekrutacyjnych dążących do rozszerzenia swoich kompetencji zawodowych.
  • Przedstawicieli średnich i dużych przedsiębiorstw z sektora prywatnego (szczególnie firm produkcyjnych), sektora publicznego i administracji (wojsko, policja, służba zdrowia) chcących świadomie budować wizerunek pracodawcy na współczesnym rynku pracy.

 

Posłuchaj, co ma do powiedzenia Paweł Ciećkiewicz, kierownik studiów Employer Branding.

Co zyskujesz?

  • Nauczysz się świadomie zarządzać marką pracodawcy.
  • Zyskasz wiedzę z zakresu tworzenia komunikacji wewnętrznej w organizacji oraz zarządzania relacjami zewnętrznymi.
  • Zaprojektujesz strategię employer brandingową i public relations na potrzeby wybranej organizacji.
  • Zdobędziesz kompetencje w zakresie projektowania procesu rekrutacji i adaptacji pracowników w środowisku pracy.
  • Będziesz wykorzystywać zdobytą wiedzę z zakresu praw autorskich i prawa pracy do budowania wizerunku pracodawcy.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności interpersonalne i kreatywne myślenie.
  • Spotkasz i wymienisz się doświadczeniami z praktykami EB, PR i HR.
     

Studia idealne dla Ciebie!

Nie wiesz, na jaki kierunek się zdecydować?

Zapoznaj się z Informatorem Studiów Podyplomowych.

Bezpłatne szkolenia

Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe w DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz zaświadczenie potwierdzające udział.

 

Tematy szkoleń:
1. Savoir-vivre w miejscu pracy.
2. Budowanie kultury informacji zwrotnej.
3. Podróż bohatera. Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych metodą coachingową.
4. Współpraca międzypokoleniowa. Jak ze sobą rozmawiać, czego oczekiwać, jak się uzupełniać.

Formuły studiów podyplomowych

W Dolnośląskiej Szkole Wyższej studia podyplomowe wyróżniamy trzy rodzaje kierunków ze względu na formułę ich realizacji:
 
  1.  Kierunki niestacjonarne realizowana w salach wykładowych - zajęcia na tym kierunku realizowane są w salach wykładowych, podczas weekendów. W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami w murach uczelni. W przypadku decyzji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych na wszystkich uczelniach, jesteśmy przygotowani, by zajęcia dydaktyczne prowadzić w formule zdalnej.  
  2. Kierunki realizowane online synchronicznie  - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online, bez względu na sytuację pandemiczną.  Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.  
  3. Kierunki realizowane hybrydowo - zajęcia na tym kierunku prowadzone są częściowo online, a częściowo w salach wykładowych. Jako praktycy doskonale wiemy, że nie wszystkie treści, a przede wszystkim umiejętności, można przekazać tylko poprzez naukę online. Warsztaty i spotkania, których nie możemy przeprowadzić online, ponieważ utracą swoją wartość edukacyjną, będą przeprowadzone w salach DSW, gdy tylko pozwoli na to sytuacja.

Studia podyplomowe na tym kierunku nie tylko pozwolą usystematyzować wiedzę z zakresu budowania marki pracodawcy, ale przede wszystkim zobaczyć, jak z tym tematem radzą sobie najlepsi. Do udziału w prowadzeniu zajęć zaprosiliśmy ekspertów z firm, które mogą być wzorem do naśladowania, m.in. EY, Idea Getin Leasing, IKEA, Nokia, Orange czy Santander. Będą oni wspierani przez kadrę dydaktyczną DSW oraz przez menedżerów i EB partnerów tworzących agencję Multum PR. 
 

Paweł Ciećkiewicz

EB Partner, Multum PR

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś

do 30 czerwca
studia
1000 zł
taniej

Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz 1000 zł, dzięki:

  • 600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej - 1200 zł:

  • 800 zł zniżki w czesnym 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

 

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez 2 semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy sobota – niedziela) w wymiarze 195 godzin.

Studia podyplomowe Employer Branding składają się z pięciu odrębnych bloków:

  • Public relations w EB (40 godz.)
  • Branding i design w EB (28 godz.)
  • Human...
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 195
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Paweł Ciećkiewicz

Employer Branding Partner w agencji Multum PR. Z branżą Public Relations związany jest od 2005 roku. Wcześniej był dziennikarzem Polskiego Radia, a także brytyjskiego dziennika „The Sun.” Przez wiele lat pracował w Starbucks Coffee Company w Londynie, gdzie był odpowiedzialny m.in....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe

pok. nr 14 - parter
Strzegomska 55
53-611 Wrocław

E-mail: sp@dsw.edu.pl
Tel.: 539 670 477; 539 670 452; 693 010 162

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:30-16:00
  • so: 10:00-14:00
Pobierz stronę do PDF