Opis kierunku

Nie zdążyłeś wziąć udziału w rekrutacji? Nic straconego! Wypełnij formularz i jako pierwszy dowiedz się o starcie rekrutacji, zniżkach i promocjach!

 

Studia pozwalają na systematyczne budowanie, pogłębianie oraz uzupełnianie wiedzy i umiejętności z zakresu Employer Brandingu, a także skonstruowanie własnego warsztatu EB. Ich podsumowaniem są: sesja wyjazdowa „warsztaty menedżerskie”, doskonaląca umiejętności uczestników w zakresie zarządzania zespołem, oraz elitarne „Seminarium influencerów biznesu”.

Dla kogo ten kierunek?

  • Dla osób, które ukończyły studia I lub II stopnia, posiadających tytuł licencjata lub magistra.
  • Dla osób, które interesują się praktycznymi aspektami employer brandingu i chciałyby  zawodowo zająć się EB, poznać narzędzia EB i ich praktyczne zastosowania.
  • Dla pracowników działów HR, rekrutacji i PR, pracowników agencji konsultingowych i rekrutacyjnych dążących do rozszerzenia swoich kompetencji zawodowych.
  • Przedstawicieli średnich i dużych przedsiębiorstw z sektora prywatnego (szczególnie firm produkcyjnych), sektora publicznego i administracji (wojsko, policja, służba zdrowia) chcących świadomie budować wizerunek pracodawcy na współczesnym rynku pracy.

 

Posłuchaj, co ma do powiedzenia Paweł Ciećkiewicz, kierownik studiów Employer Branding.

Co zyskujesz?

  • Nauczysz się świadomie zarządzać marką pracodawcy.
  • Zyskasz wiedzę z zakresu tworzenia komunikacji wewnętrznej w organizacji oraz zarządzania relacjami zewnętrznymi.
  • Zaprojektujesz strategię employer brandingową i public relations na potrzeby wybranej organizacji.
  • Zdobędziesz kompetencje w zakresie projektowania procesu rekrutacji i adaptacji pracowników w środowisku pracy.
  • Będziesz wykorzystywać zdobytą wiedzę z zakresu praw autorskich i prawa pracy do budowania wizerunku pracodawcy.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności interpersonalne i kreatywne myślenie.
  • Spotkasz i wymienisz się doświadczeniami z praktykami EB, PR i HR.
     

Studia podyplomowe na tym kierunku nie tylko pozwolą usystematyzować wiedzę z zakresu budowania marki pracodawcy, ale przede wszystkim zobaczyć, jak z tym tematem radzą sobie najlepsi. Do udziału w prowadzeniu zajęć zaprosiliśmy ekspertów z firm, które mogą być wzorem do naśladowania, m.in. EY, Idea Getin Leasing, IKEA, Nokia, Orange czy Santander. Będą oni wspierani przez kadrę dydaktyczną DSW oraz przez menedżerów i EB partnerów tworzących agencję Multum PR. 
 

Paweł Ciećkiewicz

EB Partner, Multum PR

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez 2 semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy sobota – niedziela) w wymiarze 195 godzin.

Studia podyplomowe Employer Branding składają się z pięciu odrębnych bloków:

  • Public relations w EB (40 godz.)
  • Branding i design w EB (28 godz.)
  • Human...
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 195
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów
Pobierz stronę do PDF