Adam Piwek

Opiekun merytoryczny kierunku. Menedżer ds. komunikacji i content marketingu w HRlink i Goldenline. Od ponad 15 lat zajmuje się skuteczną komunikacją i prowadzeniem działań marketingowych dla firm z sektora handlu, e-commerce, bankowości, turystyki, czy IT. Pracował m.in. dla takich marek jak Banco Santander, Santander Consumer Bank, Ceneo, Mall.pl, Uber, myPhone, Apsys, Scandic, czy JuraPark udanie wdrażając projekty online czy omnichannel. Trener biznesu i wykładowca Dolnośląskiej Szkoły Wyższej w obszarze digital. Na swoim koncie ma ponad 100 publikacji z zakresu komunikacji, digital marketingu i budowania marki pracodawcy.

Maciej Szeffer

Digital Lead w Socjomanii. Specjalista od Customer Journey oraz pozyskiwania, podgrzewania i konwersji leadów. Budując swoje doświadczenie na e-commercach, potrafi dobrać, zaimplementować, skonfigurować, a następnie kontrolować najważniejsze narzędzia Mar-Tech, wspierające działania digitalowe na każdym ich etapie. Od ponad 10 lat praktyk realizacji projektów digital marketingowych, prowadzonych w międzynarodowych zespołach. 

Marek Kich

Od ponad 10 lat pomaga firmom uruchamiać i rozwijać się w kanale e-Commerce B2B / B2C. Brał czynny udział w projektach dla firm, które dzisiaj są liderami w  swoich segmentach. Na co dzień CEO X-Coding IT Studio - wrocławskiego e-commerce software house. Autor podcastu „Sztuka e-Commerce", w którym podpowiada firmom, jak sprzedawać więcej, częściej i lepiej w sklepie internetowym. 

Michał Zbońkowski

Project Portfolio Manager obszaru E-commerce w Unity. Manager z doświadczeniem w branży e-commerce skoncentrowany na projektowaniu rozwiązań będących fundamentem rozwoju w kierunku wykorzystania potencjału cyfrowej transformacji. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii e-commerce oraz e-marketingu. Ekspert w zakresie analityki internetowej i optymalizacji konwersji w sklepach.

Renata Dasek

CEO w Vorma. Pasjonatka sprzedaży w szczególności w kanale e-commerce. Ekspert w branży mebli i wyposażenia wnętrz z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu zdywersyfikowanymi obszarami biznesowymi, w tym detaliczną i hurtową siecią handlową. Od kilku lat działa jako doradca i zewnętrzny e-commerce manager odpowiadający na potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw w obszarze e-commerce, łącząc wiele różnorodnych obszarów w jedną całość.

Monika Drabczyńska

Digital Marketing Strategist w agencji 360 digital marketing adCookie. W pracy stawia na nieszablonowe i nowatorskie rozwiązania, gdzie w centrum stawiany jest użytkownik. Współpracowała z markami tj.: Skanska, Nokia, czy Santander Consumer Bank Polska. Szerokie doświadczenie w branży e-commerce zdobywała zarządzając projektami z obszaru budowania marki, mediów społecznościowych oraz kampanii SEO/SEM. Certyfikowany facylitator.

Dominika Zienkiewicz

Performance Marketing Expert w agencji 360 digital marketing adCookie. Certyfikowany ekspert w zakresie kampanii Google Ads ze szczególnym uwzględnieniem kampanii e-commerce. W pracy stawia na efekty. Współpracowała z takim markami jak: Idea Getin Leasing, KRD, FFiL Śnieżka, Aba Group.

Michał Kamiński

Content Marketing Manager w agencji 360 digital marketieng adCookie. Z branżą związany około 10 lat – w tym czasie pracował zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prelegent i szkoleniowiec, jak sam o sobie mówi – prowadzi wojnę z przeciętnością i brakiem strategii w content marketingu. Współpracował z takimi markami jak: Homebook, Domodi, ING Bank Śląski, Gerda.

Michał Turek

Specjalista SEO w adCookie. W branży od 2016 r. Zdobyte doświadczenia wraz z ciągłym wewnętrznym rozwojem zainteresowań i umiejętności w zakresie pozycjonowania stron internetowych pozwalają prowadzić mu skuteczne kampanie SEO i tym samym pomagają promować firmy w Internecie. Specjalizuje się w e-commerce, jednak żadnej branży się nie boi. Współpracował z dużymi sklepami z branży AGD, home & garden, fitness, przemysłowej czy spożywczej.

Kamila Miszkurka

Jako Performance Specialist w Tigers odpowiada za prowadzenie działań sprzedażowych dla klientów w mediach społecznościowych oraz Google. Swoją przygodę z marketingiem zaczynała od PR-u, ale od razu okazało się, że to, co lubi najbardziej, to twarde dane. Pierwsze kroki w performance marketingu zdobywała w dużych grupach mediowych, pracowała także po stronie klienta. Prowadziła działania reklamowe na Facebooku, LinkedInie, Twitterze oraz w Google dla klientów z wielu branż.

Oskar Wojciechowski

Senior Performance Specialist w Tigers. Odpowiada za współpracę z klientami w obszarze performance marketingu. W codziennej pracy skupia się na poszerzaniu kompetencji w obszarze performance marketingu. Dzięki różnorodnemu doświadczeniu, w prowadzonych projektach jest w stanie doradzać w obszarach, które nie są jego główną specjalizacją. Zrealizował ponad 120 kampanii na Facebooku i w Google.

Grzegorz Zięba

Współzałożyciel i wiceprezes studia filmowego Ikona oraz Business Partner w agencji 25 wat.  Na swoim koncie ma ponad 200 projektów związanych z produkcją filmową dla ponad pół setki klientów - m.in. dla Amazon, Morele.net, eobuwie.pl, Opera Software, CCC, BZWBK - dziś Santander Bank Polska, Mercedes Benz. Aktualnie pomaga także przedsiębiorcom z obszaru e-commerce także w tworzeniu streamingów czy wykorzystaniu wideo animacji.

Artur Michalak

Head of Operations CEE w Tradedoubler Sp. z .o.o., z 13-letnim doświadczeniem w branży digital, zdobytym m. in. poprzez rozwój kampanii performance marketingu dla klientów z Polski, krajów nordyckich oraz regionu DACH. Jednym z jego nowych wyzwań jest ekspansja biznesowa firmy w obszarze CEE oraz APAC. W wolnym czasie pasjonuje go piłka nożna, muzyka rockowa i dobre kino akcji.

Piotr Sałata

Tworzy produkty cyfrowe. Specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniu stojących za nimi procesów. Przewodzi własnemu zespołowi UX. Planuje, koordynuje i moderuje badania systemów o dużym stopniu skomplikowania. Wspiera organizacje w cyfrowej transformacji nastawionej na klientocentryczność. Z powodzeniem łączy doświadczenie, wykształcenie i wiedzę techniczną z obszarem User Experience. Edukuje - jest trenerem międzynarodowego certyfikatu UX-PM, autorem szkoleń wskazujących na zastosowanie UX w różnych branżach oraz wykładowcą akademickim. Posiada duże doświadczenie w zakresie wystąpień publicznych.

Michał Leszczyński

 Head of Content Marketing & Partnerships w firmie GetResponse. Od dekady związany z online marketingiem, głównie działa w obszarach email marketingu, marketing automation oraz content marketingu.