Opis kierunku:

Jak dokonać transformacji cyfrowej swojego biznesu? W jaki sposób zbudować i rozwijać sprzedaż w Internecie? Jak efektywnie pozyskiwać klientów w sieci? To tylko niektóre pytania, na jakie w praktyczny sposób odpowiemy podczas studiów E-commerce: skuteczna sprzedaż w Internecie.

 

Zajęcia prowadzone w 100% przez przedstawicieli świata biznesu, ekspertów od digitalu i e-commerce mają pomóc każdemu przedsiębiorcy w jeszcze skuteczniejszym osiąganiu zakładanych celów związanych z handlem w Internecie.

 

W trakcie zajęć poznamy nie tylko narzędzia skutecznego sprowadzania ruchu do e-sklepu, w praktyce dowiemy się również, jak długoterminowo prowadzić zyskowną i skuteczną sprzedaż w sieci. Uczestnicy studiów wspólnie z praktykami świata e-biznesu skonfrontują też swoje pomysły i wyzwania, zyskując kompetencje e-commerce managera poszukiwane zarówno w biznesie jak i na rynku pracy.

Dla kogo ten kierunek?

 

  • Dla osób odpowiadających za rozwój biznesu w Internecie
  • Dla przyszłych i aktualnych E-commerce managerów
  • Dla przedstawicieli firm i organizacji, które chcą odnieść sukces w efektywnej sprzedaży w sieci
  • Dla digital managerów i marketing managerów, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje o aspekty związane z e-commerce
     

Co zyskujesz?

  • Praktyczne umiejętności i kompetencje związane z prowadzeniem biznesu w sieci
  • Dostęp do najnowszej wiedzy z zakresu digital marketingu od najlepszych specjalistów na rynku
  • Konkretne inspiracje z zakresu e-commerce i digital marketingu do wdrożenia już po zakończeniu zajęć
  • Możliwość bezpośredniego kontaktu z praktykami biznesu pracującymi z sektorem e-commerce i zajmującymi się digital marketingiem
  • Okazję do bezpośredniej pracy nad własnym biznesem czy projektami firmowymi także podczas zajęć 
  • Praktyczne wsparcie związane z rozwojem swojej kariery w obszarze digital marketingu i e-commerce
  • Możliwość skorzystania z najnowszych trendów i raportów z obszaru digital marketingu i e-commerce za pośrednictwem specjalnej platformy komunikacyjnej.

Studia idealne dla Ciebie!

Nie wiesz, na jaki kierunek się zdecydować?

Zapoznaj się z  Informatorem Studiów Podyplomowych.

Bezpłatne szkolenia

Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe w DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz zaświadczenie potwierdzające udział.

 

Tematy szkoleń:
1. Savoir-vivre w miejscu pracy.
2. Budowanie kultury informacji zwrotnej.
3. Podróż bohatera. Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych metodą coachingową.
4. Współpraca międzypokoleniowa. Jak ze sobą rozmawiać, czego oczekiwać, jak się uzupełniać.

Formuły studiów podyplomowych

W Dolnośląskiej Szkole Wyższej studia podyplomowe wyróżniamy trzy rodzaje kierunków ze względu na formułę ich realizacji:
 
  1.  Kierunki niestacjonarne realizowana w salach wykładowych - zajęcia na tym kierunku realizowane są w salach wykładowych, podczas weekendów. W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami w murach uczelni. W przypadku decyzji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych na wszystkich uczelniach, jesteśmy przygotowani, by zajęcia dydaktyczne prowadzić w formule zdalnej.  
  2. Kierunki realizowane online synchronicznie  - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online, bez względu na sytuację pandemiczną.  Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.  
  3. Kierunki realizowane hybrydowo - zajęcia na tym kierunku prowadzone są częściowo online, a częściowo w salach wykładowych. Jako praktycy doskonale wiemy, że nie wszystkie treści, a przede wszystkim umiejętności, można przekazać tylko poprzez naukę online. Warsztaty i spotkania, których nie możemy przeprowadzić online, ponieważ utracą swoją wartość edukacyjną, będą przeprowadzone w salach DSW, gdy tylko pozwoli na to sytuacja.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś

do 30 września
studia
700 zł
taniej

Zapisując się do 30 września, zyskujesz 700 zł, dzięki:

  • 300 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz więcej - 900 zł:

  • 500 zł zniżki w czesnym 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

 

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie zaocznym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 192 godzin. Realizowane są metodami aktywizującymi (ćwiczenia, symulacje, gry, trening) w formule online za pomocną platformy MS Teams. 

 

Warunkiem ukończenia studiów...

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Kamiński
Adam Piwek

Opiekun merytoryczny kierunku. Menedżer ds. komunikacji i content marketingu w HRlink i Goldenline. Od ponad 15 lat zajmuje się skuteczną komunikacją i prowadzeniem działań marketingowych dla firm z sektora handlu, e-commerce, bankowości, turystyki, czy IT. Pracował m.in. dla takich...

Maciej Szeffer

Digital Lead w Socjomanii. Specjalista od Customer Journey oraz pozyskiwania, podgrzewania i konwersji leadów. Budując swoje doświadczenie na e-commercach, potrafi dobrać, zaimplementować, skonfigurować, a następnie kontrolować najważniejsze narzędzia Mar-Tech, wspierające działania...

Marek Kich

Od ponad 10 lat pomaga firmom uruchamiać i rozwijać się w kanale e-Commerce B2B / B2C. Brał czynny udział w projektach dla firm, które dzisiaj są liderami w  swoich segmentach. Na co dzień CEO X-Coding IT Studio - wrocławskiego e-commerce software house. Autor podcastu „Sztuka...

Michał Zbońkowski

Project Portfolio Manager obszaru E-commerce w Unity. Manager z doświadczeniem w branży e-commerce skoncentrowany na projektowaniu rozwiązań będących fundamentem rozwoju w kierunku wykorzystania potencjału cyfrowej transformacji. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii...

Renata Dasek

CEO w Vorma. Pasjonatka sprzedaży w szczególności w kanale e-commerce. Ekspert w branży mebli i wyposażenia wnętrz z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu zdywersyfikowanymi obszarami biznesowymi, w tym detaliczną i hurtową siecią handlową. Od kilku lat działa jako doradca i...

Monika Drabczyńska

Digital Marketing Strategist w agencji 360 digital marketing adCookie. W pracy stawia na nieszablonowe i nowatorskie rozwiązania, gdzie w centrum stawiany jest użytkownik. Współpracowała z markami tj.: Skanska, Nokia, czy Santander Consumer Bank Polska. Szerokie doświadczenie w branży...

Dominika Zienkiewicz

Performance Marketing Expert w agencji 360 digital marketing adCookie. Certyfikowany ekspert w zakresie kampanii Google Ads ze szczególnym uwzględnieniem kampanii e-commerce. W pracy stawia na efekty. Współpracowała z takim markami jak: Idea Getin Leasing, KRD, FFiL Śnieżka, Aba Group.

Michał Kamiński

Content Marketing Manager w agencji 360 digital marketieng adCookie. Z branżą związany około 10 lat – w tym czasie pracował zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prelegent i szkoleniowiec, jak sam o sobie mówi – prowadzi wojnę z przeciętnością i brakiem strategii w content...

Michał Turek

Specjalista SEO w adCookie. W branży od 2016 r. Zdobyte doświadczenia wraz z ciągłym wewnętrznym rozwojem zainteresowań i umiejętności w zakresie pozycjonowania stron internetowych pozwalają prowadzić mu skuteczne kampanie SEO i tym samym pomagają promować firmy w Internecie....

Kamila Miszkurka

Jako Performance Specialist w Tigers odpowiada za prowadzenie działań sprzedażowych dla klientów w mediach społecznościowych oraz Google. Swoją przygodę z marketingiem zaczynała od PR-u, ale od razu okazało się, że to, co lubi najbardziej, to twarde dane. Pierwsze kroki w performance...

Oskar Wojciechowski

Senior Performance Specialist w Tigers. Odpowiada za współpracę z klientami w obszarze performance marketingu. W codziennej pracy skupia się na poszerzaniu kompetencji w obszarze performance marketingu. Dzięki różnorodnemu doświadczeniu, w prowadzonych projektach jest w stanie doradzać...

Grzegorz Zięba

Współzałożyciel i wiceprezes studia filmowego Ikona oraz Business Partner w agencji 25 wat.  Na swoim koncie ma ponad 200 projektów związanych z produkcją filmową dla ponad pół setki klientów - m.in. dla Amazon, Morele.net, eobuwie.pl, Opera Software, CCC, BZWBK - dziś Santander Bank...

Artur Michalak

Head of Operations CEE w Tradedoubler Sp. z .o.o., z 13-letnim doświadczeniem w branży digital, zdobytym m. in. poprzez rozwój kampanii performance marketingu dla klientów z Polski, krajów nordyckich oraz regionu DACH. Jednym z jego nowych wyzwań jest ekspansja biznesowa firmy w obszarze...

Piotr Sałata

Tworzy produkty cyfrowe. Specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniu stojących za nimi procesów. Przewodzi własnemu zespołowi UX. Planuje, koordynuje i moderuje badania systemów o dużym stopniu skomplikowania. Wspiera organizacje w cyfrowej transformacji...

Michał Leszczyński

 Head of Content Marketing & Partnerships w firmie GetResponse. Od dekady związany z online marketingiem, głównie działa w obszarach email marketingu, marketing automation oraz content marketingu.

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe

pok. nr 14 - parter
Strzegomska 55
53-611 Wrocław

E-mail: sp@dsw.edu.pl
Tel.: 539 670 477; 539 670 452; 693 010 162
Infolinia: 71 757 28 63

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:30-16:00
  • so: 10:00-14:00
Pobierz stronę do PDF