Opis kierunku:
Jak dokonać transformacji cyfrowej swojego biznesu? W jaki sposób zbudować i rozwijać sprzedaż w Internecie? Jak efektywnie pozyskiwać klientów w sieci? To tylko niektóre pytania, na jakie w praktyczny sposób odpowiemy podczas studiów E-commerce: skuteczna sprzedaż w Internecie.
Zajęcia prowadzone w 100% przez przedstawicieli świata biznesu, ekspertów od digitalu i e-commerce mają pomóc każdemu przedsiębiorcy w jeszcze skuteczniejszym osiąganiu zakładanych celów związanych z handlem w Internecie.
W trakcie zajęć poznamy nie tylko narzędzia skutecznego sprowadzania ruchu do e-sklepu, w praktyce dowiemy się również, jak długoterminowo prowadzić zyskowną i skuteczną sprzedaż w sieci. Uczestnicy studiów wspólnie z praktykami świata e-biznesu skonfrontują też swoje pomysły i wyzwania, zyskując kompetencje e-commerce managera poszukiwane zarówno w biznesie jak i na rynku pracy.
- Studia realizowane są w formule synchronicznej (w czasie rzeczywistym).
- Zajęcia, które odbywają się zdalnie są prowadzone przy pomocy platformy Microsoft Teams, a każdy z uczestników dostaje darmowy dostęp do pakietu Microsoft Office.

Dla kogo ten kierunek?
- Dla osób odpowiadających za rozwój biznesu w Internecie
- Dla przyszłych i aktualnych E-commerce managerów
- Dla przedstawicieli firm i organizacji, które chcą odnieść sukces w efektywnej sprzedaży w sieci
- Dla digital managerów i marketing managerów, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje o aspekty związane z e-commerce

Co zyskujesz?
- Praktyczne umiejętności i kompetencje związane z prowadzeniem biznesu w sieci
- Dostęp do najnowszej wiedzy z zakresu digital marketingu od najlepszych specjalistów na rynku
- Konkretne inspiracje z zakresu e-commerce i digital marketingu do wdrożenia już po zakończeniu zajęć
- Możliwość bezpośredniego kontaktu z praktykami biznesu pracującymi z sektorem e-commerce i zajmującymi się digital marketingiem
- Okazję do bezpośredniej pracy nad własnym biznesem czy projektami firmowymi także podczas zajęć
- Praktyczne wsparcie związane z rozwojem swojej kariery w obszarze digital marketingu i e-commerce
- Możliwość skorzystania z najnowszych trendów i raportów z obszaru digital marketingu i e-commerce za pośrednictwem specjalnej platformy komunikacyjnej.
Studia idealne dla Ciebie!
Nie wiesz, na który kierunek się zdecydować? Skontaktuj się z Biurem Rekrutacji Studiów Podyplomowych: sp@dsw.edu.pl
Bezpłatne szkolenia
Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe w DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz zaświadczenie potwierdzające udział.
Tematy szkoleń:
1. Savoir-vivre w miejscu pracy.
2. Budowanie kultury informacji zwrotnej.
3. Podróż bohatera. Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych metodą coachingową.
4. Współpraca międzypokoleniowa. Jak ze sobą rozmawiać, czego oczekiwać, jak się uzupełniać.
Formuły studiów podyplomowych
W Dolnośląskiej Szkole Wyższej studia podyplomowe na kierunku E-commerce prowadzimy:
- online synchronicznie - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online, bez względu na sytuację pandemiczną. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

Studia podyplomowe w Dolnośląskiej Szkole Wyższej to nie tylko przygoda z praktyką. To mnóstwo inspiracji, które tuż po zajęciach możesz przełożyć do codzienności biznesowej. Korzystając z interaktywnych technik pracy w grupie, łącząc teorię biznesową z praktyką i angażując uczestników studia pokazujemy w praktyce, że studia podyplomowe to przede wszystkim impuls do zmian. Transformacja cyfrowa wymusza w naszych organizacjach wiele zmian. Dzięki kontaktowi z ekspertami-praktykami na studiach podyplomowych w Dolnośląskiej Szkole Wyższej zyskujesz konkretną wiedzę wraz z doświadczeniem wykładowców, którzy zajmują się określonymi zagadnieniami w swojej codziennej pracy.
Czy zajęcia online mogą być nudne? Zdecydowanie nie. Interaktywne gry, quizy, case studies i niespodzianki dla słuchaczy - to wszystko sprawia, że zajęcia, w których uczestniczysz na studiach podyplomowych w Dolnośląskiej Szkole Wyższej są nie tylko intelektualną przygodą, ale okazją do zdobywania wiedzy i praktycznych inspiracji. Zdalny charakter zajęć pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał nowych technologii, którą możesz cieszyć się bez konieczności dojazdu czy nocowania w miejscu prowadzonych zajęć. Na naszych studiach podyplomowych staramy się, mimo rozsiania po całej Polsce, a czasem nawet Europie, integrować uczestników studiów, tak, aby mogli wzajemnie czerpać ze swoich doświadczeń i na zasadzie synergii wzmacniać swój potencjał podczas zajęć.
Partnerzy kierunku
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia!
Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz 1000 zł, dzięki:
- 600 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś absolwentem DSW, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Program studiów
Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie online synchronicznie, w wymiarze 192 godzin. Realizowane są metodami aktywizującymi (ćwiczenia, symulacje, gry, trening) w formule online za pomocną platformy MS Teams.
Plan studiów:
- Wprowadzenie do e-handlu (4 godz.)
- E-commerce customer journey (4 godz.)
- Public relations i budowanie wizerunku w e-commerce (4 godz.)
- Ekspansja na rynkach międzynarodowych (4 godz.)
- Finanse w e-commerce (aspekt praktyczny) (8 godz.)
- Zarządzanie sprzedażą i CLV w e-commerce (12 godz.)
- Sprzedaż na Allegro (4 godz.)
- Sprzedaż na Amazon (4 godz.)
- Marketing afiliacyjny w e-commerce (4 godz.)
- B2B commerce (4 godz.)
- Płatności w e-handlu (4 godz.)
- Prawne aspekty funkcjonowania e-sklepu (aspekty praktyczne) (4 godz.)
- Zarządzanie projektami w e-commerce (8 godz.)
- Content marketing w e-commerce (8 godz.)
- Social selling (4 godz.)
- Social media w e-commerce (12 godz.)
- Analityka w e-commerce (16 godz.)
- Kampanie Google w e-commerce (12 godz.)
- Kampanie internetowe w e-commerce (16 godz.)
- UX&UI w e-commerce (8 godz.)
- Mobile commerce (8 godz.)
- Technologie w e-commerce (8 godz.)
- Rozwój kariery w e-commerce i efektywny personal branding (4 godz.)
- Video w e-commerce (4 godz.)
- Marketing automation (8 godz.)
- SEO w e-commerce (8 godz.)
- E-mail marketing (8 godz.) \
Warunkiem ukończenia studiów jest:
- obecność na zajęciach;
- zdanie testów po I i II semestrze.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe
pok. nr 14 - parter
Strzegomska 55
53-611 Wrocław
E-mail: sp@dsw.edu.pl
Tel.:
539 670 477; 539 670 452; 693 010 162
Infolinia: 71 757 28 63
- pn-pt: 08:30-16:00